Mitä hyötyä/mitä haittaa koet olleen leikkauksesta?
2 posters
Mitä hyötyä/mitä haittaa koet olleen leikkauksesta?
Otsikossa asia tulikin. Ja tietysti jos voit kertoa leikkaustapasi, missä ja milloin sinut on leikattu?
Kaduttaako leikkaus vai menisitkö uudestaan leikkaukseen jos nyt saisit uuden mahdollisuuden päättää asiasta?
Kaduttaako leikkaus vai menisitkö uudestaan leikkaukseen jos nyt saisit uuden mahdollisuuden päättää asiasta?
Murree- Viestien lukumäärä : 9
Ikä : 48
Registration date : 02.05.2009
Vs: Mitä hyötyä/mitä haittaa koet olleen leikkauksesta?
Minut on leikattu 17.1.11 ja leikkausmuotona oli GBP.
Hyötyjä:
- olen laihtunut km 1,5kg viikossa, 15,6kg 10:ssä viikossa
- verenpaineeni on laskenut normaaliksi, aiemmin hieman koholla
- jaksan paremmin
- tulevaisuus näyttää valoisemmalta laihdutuksen suhteen
Haittoja:
- joskus ois ihanaa syödä kunnolla vieraissa, maha ei vedä montaa lajia
- välillä terveellinen ravitsemus hakusessa, kun ei jaksa miettiä ts. kun mahaan mahtuu vain desi tai kaksi ei aina jaksa tehdä itselleen kunnon ruokaa, vaan syö leivän ja nälkä on sillä kuitattu
- napostelu onnistuu edelleen> pitäisi oppia siitä pois, ettei paino lähde tulevaisuudessa nousuun
- nahat roikkuu!!! mutta roikkuishan ne muutenkin vaikka laihduttaisin jollain muulla tavalla
En kadu leikkausta, menisin uudelleen. Olen onnellinen, koska en olisi koskaan muuten saanut laihdutettua näin paljoa. Odottelen -50kg juhlia!
Hyötyjä:
- olen laihtunut km 1,5kg viikossa, 15,6kg 10:ssä viikossa
- verenpaineeni on laskenut normaaliksi, aiemmin hieman koholla
- jaksan paremmin
- tulevaisuus näyttää valoisemmalta laihdutuksen suhteen
Haittoja:
- joskus ois ihanaa syödä kunnolla vieraissa, maha ei vedä montaa lajia
- välillä terveellinen ravitsemus hakusessa, kun ei jaksa miettiä ts. kun mahaan mahtuu vain desi tai kaksi ei aina jaksa tehdä itselleen kunnon ruokaa, vaan syö leivän ja nälkä on sillä kuitattu
- napostelu onnistuu edelleen> pitäisi oppia siitä pois, ettei paino lähde tulevaisuudessa nousuun
- nahat roikkuu!!! mutta roikkuishan ne muutenkin vaikka laihduttaisin jollain muulla tavalla
En kadu leikkausta, menisin uudelleen. Olen onnellinen, koska en olisi koskaan muuten saanut laihdutettua näin paljoa. Odottelen -50kg juhlia!
dunbar- Viestien lukumäärä : 329
Registration date : 11.01.2009
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa