Käääk! Jännittää
3 posters
Käääk! Jännittää
Huomenna Lääkärin juttusille, sitten tietää tarkemmin pääseekö asiassa eteenpäin, vai tyssääkö tähän...
Pelottaa ihan hirveesti, jos tulee hylkäys...että miten sitten eteenpäin...onko toivoa vai loppuikänsäkö joutuu taistelemaan...toivo mennyt että pystyisin saamaan painoa itsekseni pois niin paljon kun olisi tarvis
Ei taida tulla tänä yönä uni silmään....
Pelottaa ihan hirveesti, jos tulee hylkäys...että miten sitten eteenpäin...onko toivoa vai loppuikänsäkö joutuu taistelemaan...toivo mennyt että pystyisin saamaan painoa itsekseni pois niin paljon kun olisi tarvis
Ei taida tulla tänä yönä uni silmään....
paksuleidi- Viestien lukumäärä : 107
Registration date : 14.11.2010
Vs: Käääk! Jännittää
Tsemppiä ja virtuaalinen onnenpotku persuksille!
Omasta kokemuksestani voin sanoa, että kerro lääkärille kaikki syyt, miksi haluat leikkaukseen/tarvitset leikkauksen. Myös ne noloimmat, mistä ei tahtoisi puhua. Minulle lääkäri sanoi yhdeksi puoltavaksi tekijäksi henkiset syyt = elämänlaadun parantuminen.
Omasta kokemuksestani voin sanoa, että kerro lääkärille kaikki syyt, miksi haluat leikkaukseen/tarvitset leikkauksen. Myös ne noloimmat, mistä ei tahtoisi puhua. Minulle lääkäri sanoi yhdeksi puoltavaksi tekijäksi henkiset syyt = elämänlaadun parantuminen.
Sun- Viestien lukumäärä : 158
Registration date : 31.01.2011
Kiitos tsemppauksesta Täytyy kovasti yrittää vakuutella tohtoria
paksuleidi- Viestien lukumäärä : 107
Registration date : 14.11.2010
Tsemppiä!
Itse täällä painiskelen samojen asioiden kanssa,
1 lähete työpaikkalääkäriltä, 2 oman kunnan tklääkärilta, takas ilman eteenpäin menoa, vaaditaan konservatiivisen laihdutushoidon näyttöä.... ja niitähän kyllä piisaa, mutta ei seurannassa! Tai no vuosien takaa tkn laihdutusryhmä, painonvartijat usseempaan otteeseen eneä ja campridgeä ja aina jonninmoisia tuloksia, mutta kilot takas ja korot päälle!
Tuttua settiä!!
Jaksellaan siellä ja täällä, jospa se pilkahus ylettäis meidänkin risukasoihin
Itse täällä painiskelen samojen asioiden kanssa,
1 lähete työpaikkalääkäriltä, 2 oman kunnan tklääkärilta, takas ilman eteenpäin menoa, vaaditaan konservatiivisen laihdutushoidon näyttöä.... ja niitähän kyllä piisaa, mutta ei seurannassa! Tai no vuosien takaa tkn laihdutusryhmä, painonvartijat usseempaan otteeseen eneä ja campridgeä ja aina jonninmoisia tuloksia, mutta kilot takas ja korot päälle!
Tuttua settiä!!
Jaksellaan siellä ja täällä, jospa se pilkahus ylettäis meidänkin risukasoihin
Maiski- Viestien lukumäärä : 139
Ikä : 62
Registration date : 15.03.2011
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa