Ellillä alkaa olla elo kohillaan...
+4
Elämä edessä
eräpena
Minni67
Elli
8 posters
Ellillä alkaa olla elo kohillaan...
Hei kaikille.
Olen ollut kolme vuotta jonossa... siis vatsalaukun ohitukseen. Nyt ovat alkaneet asiat rullata. Olin tänään vatsaultrassa ja keuhkokuvissa. Perjantaina olisi edessä letku-hommelit.(YÖK) Pelottaa niin persteleesti. Nooh, nyt kuitenkin näyttää siltä jotta pääsen joskus pöydälle...
Olen ollut kolme vuotta jonossa... siis vatsalaukun ohitukseen. Nyt ovat alkaneet asiat rullata. Olin tänään vatsaultrassa ja keuhkokuvissa. Perjantaina olisi edessä letku-hommelit.(YÖK) Pelottaa niin persteleesti. Nooh, nyt kuitenkin näyttää siltä jotta pääsen joskus pöydälle...
Elli- Viestien lukumäärä : 8
Registration date : 26.01.2011
Vs: Ellillä alkaa olla elo kohillaan...
Hyvä kun alkavat rullata, mutta kuinka ihmeessä noin kauan olet jonottanut??
Minni67- Viestien lukumäärä : 195
Ikä : 57
Registration date : 02.11.2010
Kuulemma kauheet jonot ja paperit hukassa pariinkin otteeseen....minu tuuria..... toivon vaan ettei tähystyksessä löytyisi mitään mikä estäisi/hidastaisi enää tätä hommaa.
Elli- Viestien lukumäärä : 8
Registration date : 26.01.2011
Kyllä se nyt alkaa mennä. Onnea.
eräpena- Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010
Hyvä Elli!
Siitä se lähtee!
Siitä se lähtee!
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Hienoa että etenee. Apua kolme vuotta ja minä tuskaillu omasta jonotus ajasta joka on vasta 2v3kk
Möhköfantti- Viestien lukumäärä : 156
Registration date : 14.11.2010
Minulla keski kanssa yli vuoden ennen kuin pääsin leikkauspöydälle. Olen kuullut että jotkut on päässy alle vuodessa. Se on aika outoa. kai siihen vaikuttaa missä tutkimukset tehdään.
Minttu33- Viestien lukumäärä : 125
Registration date : 08.06.2010
Toi papereiden hukkaaminen kuulostaa kummalliselta, kun nykyään lähes kaikki kulkee sähköisesti paikasta toiseen
Minttu33 kyllä mullakin on vakaa aikomus alle vuodessa, siis lähetteestä olla leikkauspäydällä.
Mietin tuota eriaikaisuutta, ja ainakin ensimmäisenä tuli mieleen tuo pääkaupunkiseudun 10 vkon "pakollinen" ene. Johan se tekee lisää aikaa, koska täällä ei ainakaan sellaisesta mitään puhuttu ja gastroa odotan tässä itse. Minulla pitäisi olla sekin jo tehtynä, ennen tuon 10 viikon umpeutumista tuosta lääkärikäynnistä. Ja sehän on faktaa, että vaikka kaikilla meillä on sama päämäärä, niin kaikilla on kuitenkin eri lähtökohdat. Tarkoitan siis näitä liitännäissairauksia, ikää, lähtöpainoa jne. ja totta kai se toisen, eli operoivan pään (leikkavat lääkärit) tilannekin vaikuttaa eri tavalla ympäri maan.
Minttu33 kyllä mullakin on vakaa aikomus alle vuodessa, siis lähetteestä olla leikkauspäydällä.
Mietin tuota eriaikaisuutta, ja ainakin ensimmäisenä tuli mieleen tuo pääkaupunkiseudun 10 vkon "pakollinen" ene. Johan se tekee lisää aikaa, koska täällä ei ainakaan sellaisesta mitään puhuttu ja gastroa odotan tässä itse. Minulla pitäisi olla sekin jo tehtynä, ennen tuon 10 viikon umpeutumista tuosta lääkärikäynnistä. Ja sehän on faktaa, että vaikka kaikilla meillä on sama päämäärä, niin kaikilla on kuitenkin eri lähtökohdat. Tarkoitan siis näitä liitännäissairauksia, ikää, lähtöpainoa jne. ja totta kai se toisen, eli operoivan pään (leikkavat lääkärit) tilannekin vaikuttaa eri tavalla ympäri maan.
Minni67- Viestien lukumäärä : 195
Ikä : 57
Registration date : 02.11.2010
Hei Elli,
Minäkin olen olen menossa pe "nielemään letkua" ja jonotellut vuodesta 2008.. kyllähän tuo melkoisesti jännittää, vaikka ei kait se niin hirveää pitäisi olla :-)
Minäkin olen olen menossa pe "nielemään letkua" ja jonotellut vuodesta 2008.. kyllähän tuo melkoisesti jännittää, vaikka ei kait se niin hirveää pitäisi olla :-)
Krisse- Viestien lukumäärä : 4
Registration date : 29.03.2011
Huh-huh, no onneksi nyt asiat nytkähtivät edes hitusen.
Piitu- Viestien lukumäärä : 218
Registration date : 14.12.2010
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa