Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ellillä alkaa olla elo kohillaan...

+4
Elämä edessä
eräpena
Minni67
Elli
8 posters

Siirry alas

Ellillä alkaa olla elo kohillaan... Empty Ellillä alkaa olla elo kohillaan...

Viesti kirjoittaja Elli Ke Maalis 30, 2011 5:35 am

Hei kaikille.
Olen ollut kolme vuotta jonossa... siis vatsalaukun ohitukseen. Nyt ovat alkaneet asiat rullata. Olin tänään vatsaultrassa ja keuhkokuvissa. Perjantaina olisi edessä letku-hommelit.(YÖK) Pelottaa niin persteleesti. Nooh, nyt kuitenkin näyttää siltä jotta pääsen joskus pöydälle... bounce

Elli

Viestien lukumäärä : 8
Registration date : 26.01.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Ellillä alkaa olla elo kohillaan... Empty Vs: Ellillä alkaa olla elo kohillaan...

Viesti kirjoittaja Minni67 Ke Maalis 30, 2011 5:37 am

Hyvä kun alkavat rullata, mutta kuinka ihmeessä noin kauan olet jonottanut??

Minni67

Viestien lukumäärä : 195
Ikä : 57
Registration date : 02.11.2010

Ellillä alkaa olla elo kohillaan... Empty Vs: Ellillä alkaa olla elo kohillaan...

Viesti kirjoittaja Elli Ke Maalis 30, 2011 5:45 am

Kuulemma kauheet jonot ja paperit hukassa pariinkin otteeseen....minu tuuria..... toivon vaan ettei tähystyksessä löytyisi mitään mikä estäisi/hidastaisi enää tätä hommaa.

Elli

Viestien lukumäärä : 8
Registration date : 26.01.2011

Viesti kirjoittaja eräpena Ke Maalis 30, 2011 2:15 pm

Kyllä se nyt alkaa mennä. Onnea. Very Happy
eräpena
eräpena

Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010

Viesti kirjoittaja Elämä edessä Ke Maalis 30, 2011 2:25 pm

Hyvä Elli!
Siitä se lähtee! Very Happy
Elämä edessä
Elämä edessä

Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009

Viesti kirjoittaja Möhköfantti Ke Maalis 30, 2011 2:53 pm

cheers Hienoa että etenee. Apua kolme vuotta ja minä tuskaillu omasta jonotus ajasta joka on vasta 2v3kk Very Happy
Möhköfantti
Möhköfantti

Viestien lukumäärä : 156
Registration date : 14.11.2010

Viesti kirjoittaja Minttu33 Ke Maalis 30, 2011 5:37 pm

Minulla keski kanssa yli vuoden ennen kuin pääsin leikkauspöydälle. Olen kuullut että jotkut on päässy alle vuodessa. Se on aika outoa. kai siihen vaikuttaa missä tutkimukset tehdään.
Minttu33
Minttu33

Viestien lukumäärä : 125
Registration date : 08.06.2010

Viesti kirjoittaja Minni67 Ke Maalis 30, 2011 7:12 pm

Toi papereiden hukkaaminen kuulostaa kummalliselta, kun nykyään lähes kaikki kulkee sähköisesti paikasta toiseen Sad

Minttu33 kyllä mullakin on vakaa aikomus alle vuodessa, siis lähetteestä olla leikkauspäydällä.

Mietin tuota eriaikaisuutta, ja ainakin ensimmäisenä tuli mieleen tuo pääkaupunkiseudun 10 vkon "pakollinen" ene. Johan se tekee lisää aikaa, koska täällä ei ainakaan sellaisesta mitään puhuttu ja gastroa odotan tässä itse. Minulla pitäisi olla sekin jo tehtynä, ennen tuon 10 viikon umpeutumista tuosta lääkärikäynnistä. Ja sehän on faktaa, että vaikka kaikilla meillä on sama päämäärä, niin kaikilla on kuitenkin eri lähtökohdat. Tarkoitan siis näitä liitännäissairauksia, ikää, lähtöpainoa jne. ja totta kai se toisen, eli operoivan pään (leikkavat lääkärit) tilannekin vaikuttaa eri tavalla ympäri maan.

Minni67

Viestien lukumäärä : 195
Ikä : 57
Registration date : 02.11.2010

Viesti kirjoittaja Krisse To Maalis 31, 2011 12:27 am

Hei Elli,

Minäkin olen olen menossa pe "nielemään letkua" ja jonotellut vuodesta 2008.. kyllähän tuo melkoisesti jännittää, vaikka ei kait se niin hirveää pitäisi olla :-)

Krisse

Viestien lukumäärä : 4
Registration date : 29.03.2011

Viesti kirjoittaja Piitu To Maalis 31, 2011 12:29 am

Huh-huh, no onneksi nyt asiat nytkähtivät edes hitusen.

Piitu

Viestien lukumäärä : 218
Registration date : 14.12.2010

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa