Oulun tilanne selvillä...
4 posters
Oulun tilanne selvillä...
Soitin eilen OYS:aan laihdutusleikkaus-jonosta. Minulle on puhuttu viime pitkään, että leikkaus voitaisiin tehdä luultavasti toukokuulla tai kesäkuun eka viikolla. Valitettavasti venähtää kuitenkin elo-syyskuulle, kun leikkausajat tälle keväälle oli annettu Enkä nyt halua tässä kenenkään muun piikkiin mitään laittaa, varmasti kaikki ovat paikkansa "ansainneet". Kaikki suunnitelmani menivät vain aivan plöröksi. Olen opiskelija ja nyt jäi kesätyötkin hakematta, kun luulin pääseväni siihen leikkaukseen. Täytyy jotain kehitellä. Opiskelu-jutut täytyy sumplia syksyä ajatellen johonkin järjestykseen; miten leikkaus opiskelujen etenemiseen sitten vaikuttaneekin. Harmillisen pitkiä ovat vain nämä jonot ainakin täällä OYS:ssa. Mutta eiköhän maltti ja odottaminen joskus vielä palkita. Tsemppiä ja vappumieltä kaikille!
Tinttamari- Viestien lukumäärä : 16
Registration date : 09.02.2009
Vs: Oulun tilanne selvillä...
Ikävää että leikkaus siirtyy syksyyn mutta näissä asioissa ei kannata uskoa leikausaikaan ennenkuin kirje tupsahtaa luukusta ja senkin jälkeen asia varma sitten vasta kun on leikkuupöydällä kun voivat perua leikkauksen vielä viimmemetreillä jos kiireellisiä leikkauksia tulee kun eihän tämä leikkaus varsinaisesti henkeä pelasta eikä tauti pahene jos siirtyy muutaman kuukauden kauemmaksi. Toivottavasti saat jotain kesätöitä näinkin myöhäisellä ajankohdalla.
Siitähuolimatta nenä kohti aurinkoa ja mieli iloiseksi ja HYVÄÄ VAPPUA.
Siitähuolimatta nenä kohti aurinkoa ja mieli iloiseksi ja HYVÄÄ VAPPUA.
ritu- Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 17.09.2008
Oulu odottaa
Minullekin koitti viimein aika jolloin lähete Ouluun on lähtenyt, nyt vain taas odotellaan. Tähän astinen prosessi kaikkine kokeineen ja tutkimuksineen on kestänyt lähes kahdeksan kuukautta joten tuttua on tämä odottaminen.