Pidemmän ENE:n painon putoaminen
5 posters
Sivu 1 / 1
Pidemmän ENE:n painon putoaminen
Kiinnostaisi tietää niiden osalta, jotka ovat eneilleet pidempään kuin tuon neljä viikkoa, että jatkuuko pudotus koko ajan suht samanlaisena, vai vaikuttaako alkupäässä esim. tuo nesteen poistuminen?
Ilmeisesti tuohon eneilyynkin vaikuttavat useatkin tekijät, kuten ikä, tietysti liikkuminen ja lähtöpäino, mutta nyt haenkin sellaista keskiarvoa :)
Olen pahoillani, jos samanlainen ketju jo löytyy, mutta nopeasti en presiis löytänyt :oops:
Ilmeisesti tuohon eneilyynkin vaikuttavat useatkin tekijät, kuten ikä, tietysti liikkuminen ja lähtöpäino, mutta nyt haenkin sellaista keskiarvoa :)
Olen pahoillani, jos samanlainen ketju jo löytyy, mutta nopeasti en presiis löytänyt :oops:
Minni67- Viestien lukumäärä : 195
Ikä : 57
Registration date : 02.11.2010
Vs: Pidemmän ENE:n painon putoaminen
Kyl se paino tippuu tasasesti jos jatkaa..takana 16viikkoa.
Jonsku- Viestien lukumäärä : 53
Registration date : 05.01.2011
Mä tiputin Eneillen painoa 37kg alle vuodessa 2007-2008. Ensimmäisen neljän kuukauden aikana mulla tippui tuolloin 24kg ja loput kilot tippuivat sit suht tasaisesti sen jälkeen.
Murree- Viestien lukumäärä : 9
Ikä : 48
Registration date : 02.05.2009
Omakohtainen kokemukseni on/oli että ensimmäisellä kahdella viikolla >3kg, sitten aika tarkalleen 2 kg/viikko (BMI alussa siis noin 40, nyt noin 32)
lisätään nyt vielä että tämä viikko on 12. ENE-viikko
lisätään nyt vielä että tämä viikko on 12. ENE-viikko
Ano- Viestien lukumäärä : 118
Registration date : 24.11.2010
Kiitos vastauksista kaverit
Mun laskelmien mukaan, jos pystyisin pitämään eneä 16 vkoa, mun bmi olis 26,9
Mun laskelmien mukaan, jos pystyisin pitämään eneä 16 vkoa, mun bmi olis 26,9
Minni67- Viestien lukumäärä : 195
Ikä : 57
Registration date : 02.11.2010
Moikka,
Mulla aikoinaan lähti eneillen 10vkossa 26 kg. Että silleen. Lipsahduksia ei tapahtunut tuona aikana kuin 2 kertaa. Kyllä sillä lähtee, jos vaan haluaa. Tosin, mulla kaikki tullut takaisin "kavereiden kera". Tsemppiä sulle eneilyyn!
Mulla aikoinaan lähti eneillen 10vkossa 26 kg. Että silleen. Lipsahduksia ei tapahtunut tuona aikana kuin 2 kertaa. Kyllä sillä lähtee, jos vaan haluaa. Tosin, mulla kaikki tullut takaisin "kavereiden kera". Tsemppiä sulle eneilyyn!
LauraL- Viestien lukumäärä : 61
Registration date : 10.03.2011
Similar topics
» Painon nousu leikatuilla?
» Painon putoaminen sleeveleikatuilla -gallup
» Yleinen keskustelu
» Paino jumittaa....!
» Painon putoaminen sleeveleikatuilla -gallup
» Yleinen keskustelu
» Paino jumittaa....!
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla: