Pikkumahani syntymäpäivä 11.5.11
+9
Anette
anne.heide
Poutapilvi
MRA123
masumami
miimi
Möhköfantti
eräpena
Elämä edessä
13 posters
Sivu 1 / 1
Pikkumahani syntymäpäivä 11.5.11
AAAAHHH!!!!
Sain eilen Mikkelin ravintoterapeutilta soiton, jossa sain tietää, että Joensuu on päättänyt leikata minut 11.5. Hän oli soittanut pyynnöstäni sinne sanoakseen, että painonpudotukseni on alkanut hyvin (punnitus edellisenä päivänä). Mutta he olivatkin jo päättäneet leikkauspäivän valmiiksi! Olin onnesta mykkänä ja nöyrän kiitollisena otin sen vastaan. Eläköön! Eläköön! Eläköön!
Sain eilen Mikkelin ravintoterapeutilta soiton, jossa sain tietää, että Joensuu on päättänyt leikata minut 11.5. Hän oli soittanut pyynnöstäni sinne sanoakseen, että painonpudotukseni on alkanut hyvin (punnitus edellisenä päivänä). Mutta he olivatkin jo päättäneet leikkauspäivän valmiiksi! Olin onnesta mykkänä ja nöyrän kiitollisena otin sen vastaan. Eläköön! Eläköön! Eläköön!
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
eräpena- Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010
Vs: Pikkumahani syntymäpäivä 11.5.11
Onneeee leikkaus ajasta (täällä vihreenä kateudesta oottelee omaansa )
Möhköfantti- Viestien lukumäärä : 156
Registration date : 14.11.2010
onnittelut.
miimi- Viestien lukumäärä : 4
Registration date : 26.03.2011
Vautsi, Onnea! Asia konkretisoituu todenteolla sitten kun saa leikkauspäivän tietoonsa ja nyt ei muuta kun aamukampaa virittelemään
masumami- Viestien lukumäärä : 16
Registration date : 05.08.2010
MRA123- Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009
Onnittelut erinomaisesta leikkauspäivästä (mut leikattiin vuosi sitten 11.5.) Hyvän tuloksen antava päivä
Poutapilvi- Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010
Onnea leikkuupäivästä
anne.heide- Viestien lukumäärä : 177
Registration date : 27.12.2010
Upeeta, Mahtavaa... Onnittelut ajasta ja tsemppiä vanhan elämän viime metreille.
Anette- Viestien lukumäärä : 79
Ikä : 55
Registration date : 12.12.2009
Mahtavaa, onnittelut!!
lisbet- Viestien lukumäärä : 127
Registration date : 24.02.2011
Onneksi olkoon
Miten helposti sinä sait lähetteen juuri Joensuuhun? Minulle lääkäri sanoi, että mieluummin KYSiin laittaisivat.
Miten helposti sinä sait lähetteen juuri Joensuuhun? Minulle lääkäri sanoi, että mieluummin KYSiin laittaisivat.
Sun- Viestien lukumäärä : 158
Registration date : 31.01.2011
Eläköötä täältäkin
Tää on kyllä sen arvoista
Tää on kyllä sen arvoista
Lovely- Viestien lukumäärä : 271
Registration date : 24.07.2010
Kiitos kaikille onnitteluista! Ihan niin kuin olisin ilmoittanut raskaudestani! Ja vauva syntyy jo 6 viikon päästä! Olo on kuin uudelleensyntyvällä! Sun= lääkäri ehdotti minulle lokakuussa Joensuuta, kun oli itse saanut tietää, että sielläkin ovat aloittaneet leikata. Silloin olivat leikanneet vasta 18 kpl. Katsos, kyllähän tälläsellä mummelilla on hyvä harjoitella... Minä itse haluaisn pikaisesti päästä ja Kuopioon olisin päässyt ehkä ensi vuonna! Ei hän näköjään teitä tyttösijä sinne niin tyrkytä. Onhan se totuus, että Kuopiossa on pitkät perinteet ja sitä myötä vahva osaaminen!! Kyllä minä kuitenkin luotan vahvasti Joensuun osaamiseen!!!
Minullahan oli lääkärinä tuo Korhonen, ei Jääskeläinen. Olisiko sekin syynä erilaisiin suosituksiin? Tai jos ne on muuttuneet matkan varrella? En millään jaksa/halua uskoa, että kyse voisi olla iästä.
Hei Sun!
Jos haluat Joenuuhun, ilmoita se lääkärillesi! Muistaakseni sinä et kuitenkaan halunnut pitää kovaa vauhtia, joten varmaankin Kuopio on sinulle parempi vaihtoehto. Se ikäjuttu oli vaan vitsi...
Jos haluat Joenuuhun, ilmoita se lääkärillesi! Muistaakseni sinä et kuitenkaan halunnut pitää kovaa vauhtia, joten varmaankin Kuopio on sinulle parempi vaihtoehto. Se ikäjuttu oli vaan vitsi...
Ei minulla mikään kamala kiire ole, tosin en nyt vuosikausiakaan ole valmis odottelemaan. Itse mietin tuota Joensuuhun menemistä sen takia, että KYSissä on töissä ex-anoppini, enkä haluaisi hänen tietävän leikkauksesta. Sukunimeni harvinaisuudesta johtuen, ja koska anoppini tekee töitä usealla osastolla, olen jokseenkin varma, että tieto päätyisi hänenkin korviinsa. Vaikka periaatteessa on vaitiolovelvollisuus, varmasti joku kysyisi, että meillä on sen ja sen niminen potilas, onko sukua?
Onnea lasketun ajan johdosta !
Aallotar- Viestien lukumäärä : 53
Registration date : 05.03.2011
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa