Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

yksi porras noustu

+2
Piitu
paksuleidi
6 posters

Siirry alas

yksi porras noustu Empty yksi porras noustu

Viesti kirjoittaja paksuleidi La Maalis 26, 2011 4:19 am

Tänään oli ravitsemusterapeutti, ensi viikolla lääkäri....sitten ollaan vähän viisaampia lähteekö ratas pyörimään eteenpäin...arvasin kyllä että ravitsemusterapeutti tarttui aikaisempaan masennus ja syömishäriödiagnoosiin. Näihin olen vuosia sitten saanut hoitoa ja mielestäni päässyt siitä suosta pois...saappa nähdä uskoiko terapeutti sitä...

Onko teillä leikkauspolku mennyt jotakuinkin näin: labrat -> ravitsemusterapeutti -> sis. lääkäri -> 3kk:n päähän kirurgin vastaanotto, johon mennessä on täytynyt paino pudota vähintään 5% -> gastro ym tutkimukset -> leikkausjono. ????

paksuleidi

Viestien lukumäärä : 107
Registration date : 14.11.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

yksi porras noustu Empty Vs: yksi porras noustu

Viesti kirjoittaja Piitu Su Maalis 27, 2011 1:48 am

Moikka, mulla alkuosuus ainakin mennyt samalla tavalla. 3 viikkoa sitten oli tuo sisätautilääkäri ja nyt odottelen kirurgin letkuaikaa.

Piitu

Viestien lukumäärä : 218
Registration date : 14.12.2010

Viesti kirjoittaja Sokerihiiri Su Maalis 27, 2011 5:14 am

Moikka,
minkä kaltaisia asioita ravitsemusterapeutti kyselee noin yleensä?
Jonkinlainen syömisongelmahan tässäon kaikilla,koska näillä saiteilla ollaan... Laughing
Sokerihiiri
Sokerihiiri

Viestien lukumäärä : 93
Registration date : 06.03.2011

Viesti kirjoittaja Elämä edessä Su Maalis 27, 2011 3:52 pm

Hei vaan paksuleidi!
Suurinpiirtein tuohon tahtiin asiat hoituu. Mutta jokaiselle muodostuu täysin oma yksilöllinen polku. Eri sairaaloissa on omat käytänteet ja sitten mahdollisesti eteentulevat tutkimustulokset muuttavat järjestyksiä, ajoittaiset tutkimusjonot vaihtavat aikoja ja järjestyksiä. Mutta eipä väliä, kaikkien asia kuitenkin etenee hitaammin tai nopeammin. Minä itse olen vaikuttanut etenemiseeni ottamalla itse yhteyttä lääkäriin sähköpostilla, mutta sitähän en tiedä, voiko kaikilla paikkakunnilla niin tehdä. Onnea sinunkin polkusi etenemiseen. Minulle täyttyy 1,5 v. alkaen lääkärin leikkuuehdotuksesta tuohon 11.5 leikkuupäivään. Ja minulle oli ehdottoman tärkeää tämä kypsyttelyaika. Very Happy
Elämä edessä
Elämä edessä

Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009

Viesti kirjoittaja Tallu Su Maalis 27, 2011 3:59 pm

Mulle teki kans todella hyvää pääkopan kans, että vuoden kävin säännöllisesti hoitajalla ja ravitsemusterapeutilla sekä varmaan tärkeimpänä se, että mietin asioita päässäni. Lisäksi kaksi pitempää ene-jaksoa teki hyvät sysäykset painonpudotukselle ja toi lisää tsemppiä. Nyt 1,5 kk leikkauksesta ja tuntuu todella helpolta.

Tallu

Viestien lukumäärä : 21
Registration date : 25.02.2011

Viesti kirjoittaja Sun Su Maalis 27, 2011 4:20 pm

Sokerihiiri, minulta ravitsemusterapeutti kyseli mitä syön, miten syön ja milloin syön. Teetti myös sellaisen kyselylappusen, millä katsottiin olisiko mahdollisesti ahmimishäiriötä. Sehän on eri asia, kuin yleinen ylensyönti.

Sun

Viestien lukumäärä : 158
Registration date : 31.01.2011

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa