yksi porras noustu
+2
Piitu
paksuleidi
6 posters
yksi porras noustu
Tänään oli ravitsemusterapeutti, ensi viikolla lääkäri....sitten ollaan vähän viisaampia lähteekö ratas pyörimään eteenpäin...arvasin kyllä että ravitsemusterapeutti tarttui aikaisempaan masennus ja syömishäriödiagnoosiin. Näihin olen vuosia sitten saanut hoitoa ja mielestäni päässyt siitä suosta pois...saappa nähdä uskoiko terapeutti sitä...
Onko teillä leikkauspolku mennyt jotakuinkin näin: labrat -> ravitsemusterapeutti -> sis. lääkäri -> 3kk:n päähän kirurgin vastaanotto, johon mennessä on täytynyt paino pudota vähintään 5% -> gastro ym tutkimukset -> leikkausjono. ????
Onko teillä leikkauspolku mennyt jotakuinkin näin: labrat -> ravitsemusterapeutti -> sis. lääkäri -> 3kk:n päähän kirurgin vastaanotto, johon mennessä on täytynyt paino pudota vähintään 5% -> gastro ym tutkimukset -> leikkausjono. ????
paksuleidi- Viestien lukumäärä : 107
Registration date : 14.11.2010
Vs: yksi porras noustu
Moikka, mulla alkuosuus ainakin mennyt samalla tavalla. 3 viikkoa sitten oli tuo sisätautilääkäri ja nyt odottelen kirurgin letkuaikaa.
Piitu- Viestien lukumäärä : 218
Registration date : 14.12.2010
Moikka,
minkä kaltaisia asioita ravitsemusterapeutti kyselee noin yleensä?
Jonkinlainen syömisongelmahan tässäon kaikilla,koska näillä saiteilla ollaan...
minkä kaltaisia asioita ravitsemusterapeutti kyselee noin yleensä?
Jonkinlainen syömisongelmahan tässäon kaikilla,koska näillä saiteilla ollaan...
Sokerihiiri- Viestien lukumäärä : 93
Registration date : 06.03.2011
Hei vaan paksuleidi!
Suurinpiirtein tuohon tahtiin asiat hoituu. Mutta jokaiselle muodostuu täysin oma yksilöllinen polku. Eri sairaaloissa on omat käytänteet ja sitten mahdollisesti eteentulevat tutkimustulokset muuttavat järjestyksiä, ajoittaiset tutkimusjonot vaihtavat aikoja ja järjestyksiä. Mutta eipä väliä, kaikkien asia kuitenkin etenee hitaammin tai nopeammin. Minä itse olen vaikuttanut etenemiseeni ottamalla itse yhteyttä lääkäriin sähköpostilla, mutta sitähän en tiedä, voiko kaikilla paikkakunnilla niin tehdä. Onnea sinunkin polkusi etenemiseen. Minulle täyttyy 1,5 v. alkaen lääkärin leikkuuehdotuksesta tuohon 11.5 leikkuupäivään. Ja minulle oli ehdottoman tärkeää tämä kypsyttelyaika.
Suurinpiirtein tuohon tahtiin asiat hoituu. Mutta jokaiselle muodostuu täysin oma yksilöllinen polku. Eri sairaaloissa on omat käytänteet ja sitten mahdollisesti eteentulevat tutkimustulokset muuttavat järjestyksiä, ajoittaiset tutkimusjonot vaihtavat aikoja ja järjestyksiä. Mutta eipä väliä, kaikkien asia kuitenkin etenee hitaammin tai nopeammin. Minä itse olen vaikuttanut etenemiseeni ottamalla itse yhteyttä lääkäriin sähköpostilla, mutta sitähän en tiedä, voiko kaikilla paikkakunnilla niin tehdä. Onnea sinunkin polkusi etenemiseen. Minulle täyttyy 1,5 v. alkaen lääkärin leikkuuehdotuksesta tuohon 11.5 leikkuupäivään. Ja minulle oli ehdottoman tärkeää tämä kypsyttelyaika.
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Mulle teki kans todella hyvää pääkopan kans, että vuoden kävin säännöllisesti hoitajalla ja ravitsemusterapeutilla sekä varmaan tärkeimpänä se, että mietin asioita päässäni. Lisäksi kaksi pitempää ene-jaksoa teki hyvät sysäykset painonpudotukselle ja toi lisää tsemppiä. Nyt 1,5 kk leikkauksesta ja tuntuu todella helpolta.
Tallu- Viestien lukumäärä : 21
Registration date : 25.02.2011
Sokerihiiri, minulta ravitsemusterapeutti kyseli mitä syön, miten syön ja milloin syön. Teetti myös sellaisen kyselylappusen, millä katsottiin olisiko mahdollisesti ahmimishäiriötä. Sehän on eri asia, kuin yleinen ylensyönti.
Sun- Viestien lukumäärä : 158
Registration date : 31.01.2011
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa