Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

5,5 kg tavoitteeseen!

+11
Maiski
Johanna
Cerise
Aallotar
pirskatti
MRA123
eräpena
Rosmariini
dunbar
Sun
Elämä edessä
15 posters

Siirry alas

5,5 kg tavoitteeseen! Empty 5,5 kg tavoitteeseen!

Viesti kirjoittaja Elämä edessä Pe Maalis 25, 2011 7:46 pm

Dodiii!
Eilisen punnituksen jälkeen on pudotettava vielä 5,5 kg, niin saan leikkuuajan! Otin ravintoterepeutin punnitukset viikon välein, niin pysyn ruodussa. Itseasiassa olen hieman oppinyt sietämään nälkää! Mutta "v-tuilun" sietokykyni on madaltunut. Eilen työpaikan kahvipöydässä järisytin koko pöytäkuntaa, kun vaadin selitystä pirullisesti hymyilevään huomautukseen= "Niin sinähän et saa ottaa näitä keksejä!" Tivasin työkaverilta: Miksi sinä sanoit noin? Olinko sen oloinen, että pelkäsit minun ottavan ja sinun mielestä minua oli välttämätöntä muistuttaa? Siis eihän se reppana ymmärtänyt ollenkaan, mistä oli kyse, koska ainahan minä pullukka olen sietänyt huomautukset ja itse nauranut mukana kommenteille ulkomuodostani (sydän on vuotanut verta vaan sisäänpäin)! Työkaverin on pikkuhiljaa ymmärrettävä, että minäkin olen ihminen, jolla on tunteet ja minun ei tarvitse sietää sormella osoittamista. Eneily on muutenkin voimia kuluttavaa, että en anna hänen nauttia nähdessään minun kärsivän vielä lisää. Leijona on nyt paljastanut kyntensä, koska Eneily vie näköjään joitakin estoja mennessään! Johtuukohan siis siitä, että hän nyt vähän kaihtaa minua? Ihan oikein, kannattaa kiertääkin ja TOSI kaukaa, jos ei aio kohdella minua niinkuin normaalia, tuntevaa ihmistä. Räyhh ja Murrr! Twisted Evil
Elämä edessä
Elämä edessä

Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

5,5 kg tavoitteeseen! Empty Vs: 5,5 kg tavoitteeseen!

Viesti kirjoittaja Sun Pe Maalis 25, 2011 7:52 pm

Vau, sieltähän löytyy todellinen naaraskarhu! Meidän on tosiaan aika herätä talviunilta ja alkaa kunnioittamaan itseämme ja vaatia sitä muiltakin.

Murh Smile

Sun

Viestien lukumäärä : 158
Registration date : 31.01.2011

Viesti kirjoittaja dunbar Pe Maalis 25, 2011 8:02 pm

Mä oon aina ollut puolenipitävä ja mulle ei kyllä kukaan tulis töissä aukomaan jostain kekseistä! Oikein ilostuin, kun olit niin topakka! Myönnän kyllä, että eneily vie estoja. Välillä teki mieli karjahdella, kun hermot meinas palaa... Onneksi se on taaksejäänyttä elämää. Tsemppiä!

dunbar

Viestien lukumäärä : 329
Registration date : 11.01.2009

Viesti kirjoittaja Rosmariini Pe Maalis 25, 2011 8:04 pm

Tsemppiä Elämä edessä!
Hyvä ku pidit puolesi. Cool
Rosmariini
Rosmariini

Viestien lukumäärä : 216
Registration date : 16.02.2011

Viesti kirjoittaja eräpena Pe Maalis 25, 2011 8:21 pm

Sulla on oikeus murista, kun et pure. Very Happy
eräpena
eräpena

Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010

Viesti kirjoittaja MRA123 Pe Maalis 25, 2011 9:02 pm

Hienoa kun pidät puolesi! Perkele onhan tässä jonkunlainen itsearvo oltava ja sitä pitää kunnioittaa, täältä saat mielettömät tuuletukset...
Mitäs tämä huomauttelija muuten sulle vastasi, vai vikisikö vain?

Basketball
MRA123
MRA123

Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009

Viesti kirjoittaja pirskatti Pe Maalis 25, 2011 10:34 pm

Minä täällä nostan olematonta hattua sinulle!!
Aivan oikein, että sanoit. Näitä helekkarin syömäpolliiseja on joka paikassa.
Tunnen myös tällaisen tapauksen. On pokkaa arvostella toisten syöntejä, vaikka oma takapuolikin alakaa olla niinku 7 leivän uuni.
Minut leikattiin 1.11-10 ja painoa on mennyt 21,5kg. Tämä samainen henkilö kysyi joka kerta kun oltiin puhelimessa, paljonko oot laihtunut. Kun sitten oli oikein kunnon jumi,eikä pudonnut yhtään,erehdyin sanomaan ettei ole pudonnut yhtään. Luurista kuului, NO SIIHENKÖ SE NYT LOPPUI LAIHTUMINEN.
Onneksi ei oltu nokakkain.
Mutta suoraan sanottuna vitutti, ja pahasti.
Enpä ole liioin ollu enää tekemisissä, míksi oisin, jos sen puheista mielensä pahoittaa.
Kyllä laihtuminen tuo ruutia luonteeseen. Hyvä on. On kait meilläkin oikeus saaha ihimisarvoista kohtelua.
Huvittaa toisaalta tuo muutos. Ennen en "riemastunut", kuin silloin, kun tyttöä koulukiusattiin. Käskin tytön sanua kiusaajille,että päästäkää te irti susikoira, minä päästän irti meijän äitin.
Joskus tuntuu nyt omastakin puolesta, että hehkut on meleko kuumana.
Se entinen kiltti, ja hyvänluonteinen pirskatti on kohta muisto vain (muitten mielestä), ja tilalla oikia "kujakolli".
pirskatti
pirskatti

Viestien lukumäärä : 40
Registration date : 02.01.2010

Viesti kirjoittaja Aallotar La Maalis 26, 2011 1:06 am

Te ootte ihania, kun jaksatte pitää puolenne! Mä en yleensä jaksa sanoa mitään , vaan ajatelen että en viitsi kommentoida niin tyhmille ihmisille mitään.

Aallotar

Viestien lukumäärä : 53
Registration date : 05.03.2011

Viesti kirjoittaja Cerise La Maalis 26, 2011 1:08 am

Siullahan on ihan kohta se 9 kilon pudotus saavutettu, kun noin nopeesti paino lähtee Smile

Se on muuten noilla huomauttelijoilla yleensä aina, että kun joku sanookin yht'äkkiä vastaan, niin ne ei enään tiedä miten päin ne olis.
Hyvä, kun et enään siedä mitä tahansa, mikä oikeus niillä on muka päätään aukoa, ei sitten minkäänlaista. Jatka samaan malliin Very Happy
Cerise
Cerise

Viestien lukumäärä : 20
Registration date : 16.03.2011

Viesti kirjoittaja Johanna La Maalis 26, 2011 5:31 am

cheers Hyvin puotettu! Zemppiä!!

Mää olisin varmasti kimmastunut kans ja sanonut tojella rumastikkin.
Mä olen saanut kuulla tuolla kylillä liikkuessa jos jonkunlaista huutelua keskenkasvuisilta. Mä luulen et joku pvä alennun siihen et karjasen et kyl mä nää kilot pois saan mut vaiha sää vi... tuo naamas.

Monesti kuulee supattelua ja huomaa kun toista tökitään ja osotellaan kun jossain roskaruokapaikassa käy. Evil or Very Mad

Johanna

Viestien lukumäärä : 19
Registration date : 06.02.2011

Viesti kirjoittaja Elämä edessä La Maalis 26, 2011 3:37 pm

Kiitos kaikille kannustuksesta, tämä lämmittää!
MRA123= huomauttajani tosiaan rupesi änkyttämään, että itsehän sinä olet sanonut että et syö näitä! Minä sanoin, että niinpä! Miksi siis sanoit ääneen sen, minkä jo näit todeksi? Olen ylpeä, että jaksoin olla tilanteessa kuitenkin cool, enkä ulkoisesti menettänyt malttia. Sisäinen vapina jatkui vielä illalla kotona, koska järkytyin itsekin rohkeudestani. No, seuraavalla kerralla olen jo tottuneempi. Hänen kanssaan minun on työskenneltävä, joten häntä vielä "koulutan". Uimahallissa töllääjiä en viitsi kouluttaa, kohtaan heitä vain sen kerran. Mutta kuulkaapa viimeisimmät uutiseni= sain eilen tietää leikkuupäiväni!!! Se on 6,5 viikon päästä!!!! Siis päivä paistaa ja kovasti risukasaankin!!!!!
Elämä edessä
Elämä edessä

Viesti kirjoittaja Maiski La Maalis 26, 2011 6:58 pm

Onneksi olkoon, hienosti menee.
Ja tiedän tuon sisäisen vapinan tunteen.
Itse olen myyjänä naisten pukeutumisosastolla, ja voi voi kuinka joskus sellaiset kukkakepit valittaa kuinka takamus on iso tai vatsa pömpöttaa tai käsivarret pullottaa....tekisi mieli vetäistä kuonoon.
Tyhmyyttä on monenmoista!
Tsemppiä Sinulle, valoa näkyvissä, olotilasi kohenee.
Maiski
Maiski

Viestien lukumäärä : 139
Ikä : 62
Registration date : 15.03.2011

Viesti kirjoittaja Piitu Su Maalis 27, 2011 1:37 am

Onnea leikkausajasta! Ja hienoa itsehillintää, vaikka sanomiset upposikin. Mulla on alkanu nyppimään työkavereiden jatkuvat huomautukset nutrileteistani, tyyliin: "mitäs litkuja sulla taas on?" Ei kiinnosta selitellä joka päivä samoja juttuja.

Piitu

Viestien lukumäärä : 218
Registration date : 14.12.2010

Viesti kirjoittaja Aallotar Su Maalis 27, 2011 2:45 am

Wow, onnea leikuri ajasta.
Maiski: Olis joskus varmaan tosi kivaa vastata napakasti noille asiakkaille tai ukea ne sellaiseen vaahtomuovivartaloon ja viedä ne "isojen tyttöjen" osastolle. Että etsippä tuosta kivan väköiset vaatteet itsellesi. Very Happy Lakkaisi sekin ruikutus. Mulle aina joku välillä sanoo, että onhan noita isojakin vaatteita kaupassa. Nin oon sanonut, että menepä tuonne Henkkamaukan osastolle katsomaan ja tule sitten takaisin puhumaan mulle kivannäköisistä vaatteista.

Aallotar

Viestien lukumäärä : 53
Registration date : 05.03.2011

Viesti kirjoittaja Maiski Ti Maalis 29, 2011 1:52 pm

Aallotar ja met muut Razz
Meiltä (Myyjätär/asiakaspalvelija) nääs odotetaan kaiken Twisted Evil näköistä hymistelyä ainasillointällöin. Ihte kun satun olemaan kohtuullisen suorasanainen ja kukaties liiankin rehellinen, niin tulee kyllä snottua, etteihän Teillä toki ole mitään ongelmaa!!!! Ja ehkäpä jopa alleviivaankin vielä liikaa.
-palautetta en ole vielä saanut!
Mutta onhan meissä xxxl typyissäkin monenmoista. Ei pidä yleistää, mutta aikuisten oikeesti, sellaiset hoikkelit ovat kaikkein kriittisimpiä omasta ulkonäöstään. Exclamation
Maiski
Maiski

Viesti kirjoittaja Sun Ti Maalis 29, 2011 4:43 pm

Piitu, sinähän voisit tulostaa listan "litkuistasi", sellaisen ruokalistan kuin koulussa, viikon ruuista. Seuraava joka kysyy, niin isket sen kouraan, ja sanot, että tuosta voi seurata, ettei tarvitse joka päivä kysellä Wink

Sun

Viestien lukumäärä : 158
Registration date : 31.01.2011

Viesti kirjoittaja lisbet Ke Maalis 30, 2011 1:28 am

Sun, tuohan oli mahtava idea! Razz Kyllä varmasti hiljenis sinnikkäinkin kyselijä!
Mä oon onneks saanu ihan rauhassa litkujani hämmennellä ja sheikata, kukaan ei ole juurikaan mitään kyselly, lienevät jo niin tottuneet mun enemmän ja vähemmän outoihin eväksiin! Wink

Tsemppiä meille kaikille ENEilijöille!

lisbet

Viestien lukumäärä : 127
Registration date : 24.02.2011

Viesti kirjoittaja susanna68 Ke Maalis 30, 2011 1:56 am

Hei elämä edessä, minulla on aivan samoja kokemuksia jatkuvasti työpaikalalla on joku terveyspoliisi joka tahtoo että kaikki laihduttaa ja heti ja koska sehän tietysti on kaikista niin kivaa kun saa oikein isolla porukalla miettiä jokaista suu palaa ja ihmetellä että mitä ihmettä voi syödä ettei vaan tulisi lisä kiloja jopa ne kaikkein hernekepeimmät rouvat joilla on lihaa enään vain kielenpäässä,muutama lisä kilo voisi kyllä tuoda vähän muotoja..välillä masentaa ja aiemmin olen usein antanut periksi nyt olen päättänyt taistella! olen päätökseni tehnyt!!! paras neuvo oli jossain lehdessä ;kuuntele ja ota neuvoja vastaan vain niiltä jotka ovat kokeneet samanlaisen tilanteen ja tietävät mitä on todella tapella kilojaan vastaansiihen luotan.. Twisted Evil alien

susanna68

Viestien lukumäärä : 22
Registration date : 30.01.2011

Viesti kirjoittaja jonna0303 Ke Maalis 30, 2011 2:27 pm

Onnea kovasti suuresta saavutuksesta ja tietty leikkaus ajasta!!!!
Se on elämä mallillaan kun on vihdoinkin tapahtumassa se mitä olet niin odottanut!! Mie itse nyt yritän pitää hiuksistani kiinni kynsin ja hampain.....NE PUTOOOO.. ainut nekatiivinen leikkauksen jälkitila..miullaku ennen oil niin makeet hiukset... mut muute kaikki hyvin eli eiköhän tää ole pieni juttu muun ilon keskellä!!!!
Hengessä ollaan mukana!
jonna0303
jonna0303

Viestien lukumäärä : 25
Registration date : 07.11.2010

Viesti kirjoittaja Elämä edessä Ke Maalis 30, 2011 3:28 pm

Hei Jonna!
Kerrotko keinon, millä hiukset saisi pysymään päässä, jos/kun ne rupee tippumaan! Question
Elämä edessä
Elämä edessä

Viesti kirjoittaja Maiski To Huhti 14, 2011 4:29 am

Hei, kyselit hiusten pysymisestä....Olin eilen illalla ODL:n tietoitustilaisuudessa ja siellä tuli hiusten harvenemisesta puhetta, ongelma kuulemani mukaan tulee jos elimistö ei saa riittävästi proteiineja.
Muutenkin oli erittäin valaiseva tilaisuus. Very Happy
Maiski
Maiski

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa