Bubu esittäytyy
+7
LauraL
teisku
Minni67
lisbet
Elämä edessä
eräpena
Bubu
11 posters
Bubu esittäytyy
Vihdoinkin sain raapustettua itseni tänne. Olen saanut paljon rohkaisua lukiessani teidän taistoista kilojen kanssa.
Olen vähän yli 50,v pullahtanut Riihimäeltä.
Viime vuonna puhuin lääkärillä asioidessani laihdutus leikkaksesta. Hän suhtautui ihan positiivisesti vaikka rasvaprosentti on vähän alle leikkaukseen oikeuttavan, Mutta kun on muita ylipainosta johtuvia sairauksia,kulumat polvissa ja lonkissa, astma ja tabletti hoitoinen diabetes ym mukavaa...
Tänään sai tilattua ajan tohtorille. Toukokuun puolelle menee. Täytyy saada kuulemma paperit aikaisemmista ravintoterapeutin tai muun tahon seurannasta . Eikä ole sittenkään varma mitä se sairaalan lääkäri tuumaa. Mutta koitan onneani, sillä olen jojoillut elämässäni monet kerrat ja niin väsynyt läskeihini.Tietääkö joku missä mahdollinen leikkaukseni tehtäisiin. Lahdessa vai Tampereella?
Olen vähän yli 50,v pullahtanut Riihimäeltä.
Viime vuonna puhuin lääkärillä asioidessani laihdutus leikkaksesta. Hän suhtautui ihan positiivisesti vaikka rasvaprosentti on vähän alle leikkaukseen oikeuttavan, Mutta kun on muita ylipainosta johtuvia sairauksia,kulumat polvissa ja lonkissa, astma ja tabletti hoitoinen diabetes ym mukavaa...
Tänään sai tilattua ajan tohtorille. Toukokuun puolelle menee. Täytyy saada kuulemma paperit aikaisemmista ravintoterapeutin tai muun tahon seurannasta . Eikä ole sittenkään varma mitä se sairaalan lääkäri tuumaa. Mutta koitan onneani, sillä olen jojoillut elämässäni monet kerrat ja niin väsynyt läskeihini.Tietääkö joku missä mahdollinen leikkaukseni tehtäisiin. Lahdessa vai Tampereella?
Bubu- Viestien lukumäärä : 10
Registration date : 19.03.2011
Vs: Bubu esittäytyy
Tervetuloa.
eräpena- Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010
Tervetuloa Bubu!
Siitä se alkaa!
Siitä se alkaa!
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Heissan Bubu ja tervetuloa joukkoon minunkin puolestani!
lisbet- Viestien lukumäärä : 127
Registration date : 24.02.2011
Teretulemast
Tuo leikkauspaikka riippunee siitä, miten Riksu ostaa palveluita noilta keskussairaaloilta. Ennen muinon, kun vielä olin Forssalainen, sieltä mentiin määrättyjen asioiden kanssa Turkuun, ja toisten kanssa Tampereelle. Tuo selvinnee lääkäriltä kysymällä
Tuo leikkauspaikka riippunee siitä, miten Riksu ostaa palveluita noilta keskussairaaloilta. Ennen muinon, kun vielä olin Forssalainen, sieltä mentiin määrättyjen asioiden kanssa Turkuun, ja toisten kanssa Tampereelle. Tuo selvinnee lääkäriltä kysymällä
Minni67- Viestien lukumäärä : 195
Ikä : 57
Registration date : 02.11.2010
Tervetuloa foorumille!
Tästä se matka alkaa!
Tästä se matka alkaa!
teisku- Viestien lukumäärä : 110
Ikä : 64
Registration date : 28.08.2010
Tervetuloa joukkoon mukaan Bubu !
LauraL- Viestien lukumäärä : 61
Registration date : 10.03.2011
Tervetuloa minunkin puolestani!! Täältä saa mieletöntä vertaistukea..
Piipi 70- Viestien lukumäärä : 53
Registration date : 03.03.2011
Tervetuloa joukkoon Bubu!
fat old lady- Viestien lukumäärä : 66
Registration date : 22.08.2010
Tervetuloa mukaan laihtumaan Bubu
anne.heide- Viestien lukumäärä : 177
Registration date : 27.12.2010
Tervetuloa mukaan meidän joukkoomme.