SEINÄJOELLA LEIKATTAVAKSI SUUNNITELLUT
3 posters
SEINÄJOELLA LEIKATTAVAKSI SUUNNITELLUT
Omaa polkuani voi lukea otsikon "Liian paksu ihmiseksi"-alta, mutta nyt kiinnostaisi tietää, onko täällä muita, joiden leikkaus on suunniteltu tehtävän Seinäjoella? Mm. Vaasa on tähän asti hoitanut E-P:n sairaanhoitopiirin leikkauksia, mutta Seinäjoki aloittaa syksyllä (omien tietojeni mukaan). Kaikki tutkimukset on tehty ja täytän kaikki leikkauskriteerit, gastron näytteiden ja koepalojen tuloksia enää odotellaan. Epikriisi tuli eilen ja sen mukaan vatsassa saattaa olla jotain, joka pitää ensin hoitaa, mutta en ole siitä huolissani, koska leikkausaikaa ei ole vielä tiedossa.
Seinäjoelle ollaan käsitykseni mukaan kokoamassa leikkausjonoa. Nyt olisi mukava tietää, keitä meitä kaikkia on mahdollisesti siinä jonossa? Vai ovatko kaikki menossa Vaasaan? Leikkaustapa saattaa tietysti vaikuttaa asiaan. Itse en halua ohitusta vaan sleeven ja olen sen tuonut kirurgin tapaamisessa esiin. Lopullista kirurgin päätöstä laikkaustavasta ei ole vielä tehty, mutta olen vahvasti sleeven kannalla.
Vaikka jokin aika sitten vielä tuskailin asioiden etenemisen hitautta, olen nyt sitä mieltä, että tämä odotusaika on ollut vain hyväksi. Kyseessä on kuitenkin koko tulevaan elämään vaikuttava, peruuttamaton päätös. Itse leikkausta nukutuksineen en pelkää, mutta kipuherkkänä komplikaatiot ja toipumisen edistyminen pelottaa. Vaikka onkin hienoa lukea teidän jo leikattujen ja nopeasti toipuneiden tarinoita, olen kuitenkin omalla kohdallani aika realistinen ja otan huomioon, että kaikki ei kohdallani mene välttämättä yhtä hyvin. Jos menee, se on tietysti positiivista, mutta takaiskuihin varautuminen auttaa kestämään mahdolliset pettymykset ja vastoinkäymiset paremmin. Jokainen tavallaan, mutta itselläni on näin.
Seinäjoelle ollaan käsitykseni mukaan kokoamassa leikkausjonoa. Nyt olisi mukava tietää, keitä meitä kaikkia on mahdollisesti siinä jonossa? Vai ovatko kaikki menossa Vaasaan? Leikkaustapa saattaa tietysti vaikuttaa asiaan. Itse en halua ohitusta vaan sleeven ja olen sen tuonut kirurgin tapaamisessa esiin. Lopullista kirurgin päätöstä laikkaustavasta ei ole vielä tehty, mutta olen vahvasti sleeven kannalla.
Vaikka jokin aika sitten vielä tuskailin asioiden etenemisen hitautta, olen nyt sitä mieltä, että tämä odotusaika on ollut vain hyväksi. Kyseessä on kuitenkin koko tulevaan elämään vaikuttava, peruuttamaton päätös. Itse leikkausta nukutuksineen en pelkää, mutta kipuherkkänä komplikaatiot ja toipumisen edistyminen pelottaa. Vaikka onkin hienoa lukea teidän jo leikattujen ja nopeasti toipuneiden tarinoita, olen kuitenkin omalla kohdallani aika realistinen ja otan huomioon, että kaikki ei kohdallani mene välttämättä yhtä hyvin. Jos menee, se on tietysti positiivista, mutta takaiskuihin varautuminen auttaa kestämään mahdolliset pettymykset ja vastoinkäymiset paremmin. Jokainen tavallaan, mutta itselläni on näin.
kuunsisar- Viestien lukumäärä : 48
Ikä : 59
Registration date : 24.05.2010
Vs: SEINÄJOELLA LEIKATTAVAKSI SUUNNITELLUT
Kuulin helmikuussa kirralla, että aloittavat syksyllä leikkaukset, myös nämä Vaasassa tehdyt.
sateenkaarenpäässä- Viestien lukumäärä : 214
Registration date : 26.07.2010
Vs: SEINÄJOELLA LEIKATTAVAKSI SUUNNITELLUT
Näitä on varmaan alettu nyt tekemään Seinäjoella, sillä olen itse pienemmältä paikkakunnalta, kuitenkin EPSHP:n alueelta, ja sain juuri eilen sisätautilääkäriltä lähetteen Seinäjoelle, suosittaen laihdutusleikkausta. Ja kertoi jo aiemmassa tapaamisessa, että nykyään Seinäjoellakin tehdään näitä leikkauksia.
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa