Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Minnie esittäytyy

+2
eräpena
Minnie
6 posters

Siirry alas

Minnie esittäytyy Empty Minnie esittäytyy

Viesti kirjoittaja Minnie Ti Maalis 15, 2011 8:10 pm

Tervehdys kaikille!

Olen lueskellut jo jonkin aikaa teidän muiden kirjoituksia ja ajattelin nyt vihdoin liittyä joukkoonne iloiseen Smile Eli olen 24-vuotias nippanappa yli satakiloinen keijukainen, joka odottelee leikkausta (GBP) monin sekavin tuntein. Gastrokopiassa kävin helmikuussa, jolloin sanottiin, että näillä näkymin leikkaus menee syksyyn. Perjantaina kuitenkin tuli Vaasan keskussairaalasta yllättäen soitto, että 5.4 minut leikataan! Sanottiin, että reilu kolmen viikon eneily riittää (koska siis sain leikkausajan vasta nyt), joten tänään on päivä numero 2 meneillään. Päänsärky ja nälkä ovat järkyttävät jo nyt, mutta eiköhän tästä selvitä! Smile Muutama tuttu on käynyt leikkauksen läpi, joten heidän kokemuksiaan olen saanut vierestä onnekseni seurata. Huh, mutta silti jännittää, pelottaa, naurattaa, itkettää Very Happy Aaaapuaaaa..

Ihanaa lueskella teidän muiden kokemuksia täältä! Paljon on kysyttävää, suurimpaan osaan olen täältä jo vastauksia löytänytkin.. Smile
Minnie
Minnie

Viestien lukumäärä : 57
Registration date : 15.03.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Minnie esittäytyy Empty Vs: Minnie esittäytyy

Viesti kirjoittaja eräpena Ti Maalis 15, 2011 8:23 pm

Ompa vauhti. Onnea. cheers
eräpena
eräpena

Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010

Viesti kirjoittaja Minnie Ti Maalis 15, 2011 8:26 pm

Heh, unohdin mainita, että viime syyskuussa koko prosessi alkoi, eli tuota gastrokopiaa sain jonkin aikaa odotella Smile Kiitos onnentoivotuksista hih!
Minnie
Minnie

Viesti kirjoittaja eräpena Ti Maalis 15, 2011 8:33 pm

Basketball Embarassed
eräpena
eräpena

Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010

Viesti kirjoittaja sateenkaarenpäässä Ti Maalis 15, 2011 9:01 pm

Hieno juttu!
sateenkaarenpäässä
sateenkaarenpäässä

Viestien lukumäärä : 214
Registration date : 26.07.2010

Viesti kirjoittaja Piitu Ke Maalis 16, 2011 12:49 am

Mukavaa päivien laskua sulle Smile Ja tsemppiä eneen! Olen viikon sua edellä enessä, mutta mulla 4 viikkoa ko. litkuilla.

Piitu

Viestien lukumäärä : 218
Registration date : 14.12.2010

Viesti kirjoittaja Aallotar Ke Maalis 16, 2011 1:06 am

Kai olet tehnyt jo "aamukamman" itsellesi?

Aallotar

Viestien lukumäärä : 53
Registration date : 05.03.2011

Viesti kirjoittaja Minnie Ke Maalis 16, 2011 1:27 am

Hyvä idea tuo aamukampa Wink Vaihtelee kyllä mielialat leikkausta kohtaan kokoajan. Tai siis, todellakin haluan ja aion leikkaukseen, mutta nyt kun sai päivämäärän tietoon niin aikalailla jännittää!

Piitu, mikä päivä sulla leikkaus? Tsemppiä sinnekkin!
Minnie
Minnie

Viesti kirjoittaja Piitu Ke Maalis 16, 2011 4:04 am

Minnie, mulla ei tietoa leikkausajasta. Toivottavasti syksyllä. Tampereen seudulla täytyy eneillä kaksi kertaa.

Piitu

Viestien lukumäärä : 218
Registration date : 14.12.2010

Viesti kirjoittaja Minnie Ke Maalis 16, 2011 1:09 pm

Aah ok, koitahan jaksaa. Mulle tosiaan sanottiin myös, että menee syksyyn, mutta sanoin olevani valmis peruutuspaikoille jne. Ja nyt tuli soitto, että Vaasassa koittavat purkaa jonoja lisäämällä leikkuuaikoja.
Minnie
Minnie

Viesti kirjoittaja fat old lady Ke Maalis 16, 2011 2:27 pm

Tervetuloa joukkoon Minnie! Kuulostaa todella tutulta enen aloituksen päänsäryt yms. mutta onneksi ne menevät muutamassa päivässä ohi. Toinen juttu on sitten tunteiden ja ajatusten vuoristorata! Minulla se kesti aina leikkauspöydälle saakka, ja vielä pari päivää kotiuduttuanikin mietin, että mitä olen mennyt tekemään. Se on kumma homma, vaikka minäkin olin jo monta vuotta henkisesti kypsytellyt päätöstä, ja itse prosessissa meni vuosi, joten olisi luullut, että kaikki on hyvin selvää ja varmaa, mutta ihme tepposia se tuo päänuppi vaan ihmiselle tekee. Hyvää jatkoa ja onnea leikkaukseen!

fat old lady

Viestien lukumäärä : 66
Registration date : 22.08.2010

Viesti kirjoittaja Minnie Ke Maalis 16, 2011 4:45 pm

Ootte kyllä kannustavaa porukkaa Smile Kiitos siitä. Nyt on kolmas päivä ruokaeneilyä ja huomaan jo nyt, että näyttäis olon vähän helpottuneen noista kahden ekan päivän kärsimyksistä. Tänään olis työpäiväkin (tai no, ilta) edessä, vähän jännittää jaksaminen, mutta koitan syödä mahd paljon salaattia varastoon.

Itellä on aika vauhdikkaasti projekti edennyt. Se, että sain helmikuussa kuulla leikkauksen ajoittuvan tod näk syksyyn.. Ja yhtäkkiä tieto, että se onkin kolmen viikon päästä.. Huh! Ei pysy pää perässä Smile Eniten ehkä arvelluttaa mun nuori ikä ja suht vähäinen ylipaino verrattuna muihin leikattuihin (siis ylipainoa löytyy kyllä todella reippaasti, mutta niukasti riitti painoindeksi leikkuuseen jne).

Kauanko sinulla on leikkauksesta ja mitkä ovat fiilikset nyt fat old lady? Vai pitäisikö sanoa not-so-fat-anymore-lady Wink
Minnie
Minnie

Viesti kirjoittaja fat old lady To Maalis 17, 2011 4:36 pm

En todellakaan voi sanoa vielä pitkään aikaan not so fat anymore! Leikkaus oli 1.3. KYS:ssa. Kyselit katetriasioista myös: minulle laitettiin katetri leikkaussalissa vasta sen jälkeen kun minut oli jo nukutettu, joten ei tuntunut missään. Katetri poistettiin kolmantena päivänä, kun jo pystyin kävelemään helpommin vessaan, aluksi en pystynyt paljon olemaan ylhäällä, kun alkoi huipata. To-pe välisenä yönä alkoi sitten pissatulehduksen oireet. Annoin silloin yöllä virtsanäytteen ja aamukierrolla lääkäri määräsi antibioottikuurin, jonka söinkin sitten jo kotona. vielä pitää viedä kontrollinäyte labraan ja sit kaikki on toivottavasti ohi. Eikä se katetrin poisto sattunut.

fat old lady

Viestien lukumäärä : 66
Registration date : 22.08.2010

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa