Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Inhokki pussiruoat kiertoon/vaihtoon!

+2
Rosmariini
lisbet
6 posters

Siirry alas

Inhokki pussiruoat kiertoon/vaihtoon! Empty Inhokki pussiruoat kiertoon/vaihtoon!

Viesti kirjoittaja lisbet To Maalis 10, 2011 3:25 am

Mä en voi sietää Nutrilett creamy chicken soup-pussimuonaa, ihan alkaa takaisin puskea kun sitä koittaa nieleksiä pale Kovasti olen yrittänyt siihen makuun (ja hajuun) totutella, mutta ei tule mitään, ei auta chili, ei valkosipuli, ei paprika, ei timjami ja enempää ei pysty koittaan. Mulla olisi niitä nyt 7 pussia jäljellä ja jos se soppa jollekin maistuu, niin voisin ne pois antaa tai vielä mieluummin vaihtaa jonkun toisen inhokkiin Smile näin ei menis toisenkaan inhokit haaskuun ja itse saisi inhokkien tilalle suuhun sopivampaa muonaa tai ehkä jopa vaihtelua appeisiin! Smile Mutta jos ei ketään kiinnosta vaihto, niin annan ne sitten pois (jos kelleen edes kelpaa moinen yökötys), turha niitä on tuolla kaapissa makuuttaa!

Tiedättekö saako jostain ostaa yksittäisiä/pieniä paketteja ENE-pusseja? En millään viitteis taas ostaa isoa pakettia vain todetakseni, etten kykenekään niitä syömään. Esim. se päärynän makuinen juttu kuulostaa raikkaalle ja Allevon peruna-purjokeitto kiinnostais, mutta jos maistuu vähänkään pussimuusille, niin taas alkaa yökkiminen...

vaihteluterveisin, Lisbet

lisbet

Viestien lukumäärä : 127
Paikkakunta : turku
Registration date : 24.02.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Inhokki pussiruoat kiertoon/vaihtoon! Empty Vs: Inhokki pussiruoat kiertoon/vaihtoon!

Viesti kirjoittaja Rosmariini To Maalis 10, 2011 3:38 am

Tiedän et kaik pussiruuat ei oo hyviä. Miul o Nutriletin metsämarjaa ja siit en tykkää. Creamy chicken on miust taas hyvää. Vähän valkkaria ja kirsikkatomaattia sekaan ni johan maistuu.
Very Happy

Joskus on ollu jotain mix paketteja Nutriletil, jossa on useempaa makua samas paketis. En tiedä onks enää.
Rosmariini
Rosmariini

Viestien lukumäärä : 216
Paikkakunta : Itäinen suomi
Registration date : 16.02.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Inhokki pussiruoat kiertoon/vaihtoon! Empty Vs: Inhokki pussiruoat kiertoon/vaihtoon!

Viesti kirjoittaja kissus nytkö jo To Maalis 17, 2011 2:18 pm

Allevon peruna purjo tuli minulla ja ystävälläni muutaman pussi njälkeen yrjönä ulos... Et silleen vieläkö facebookissa saa alevon sivuilta ilmaisia maistiaisia tilata kotiin??
kissus nytkö jo
kissus nytkö jo

Viestien lukumäärä : 592
Paikkakunta : oulu
Registration date : 09.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Inhokki pussiruoat kiertoon/vaihtoon! Empty Vs: Inhokki pussiruoat kiertoon/vaihtoon!

Viesti kirjoittaja Aallotar To Maalis 17, 2011 9:20 pm

Ootko maistanut Naturdiet shake:ä. Suklaanmakuinen kylmänä mun mielestä jopa hyvää. Ja olen juonut sitä ja vain sitä kuudetta viikkoa. Nam. pig

Aallotar

Viestien lukumäärä : 53
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 05.03.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Inhokki pussiruoat kiertoon/vaihtoon! Empty Vs: Inhokki pussiruoat kiertoon/vaihtoon!

Viesti kirjoittaja lisbet Pe Maalis 18, 2011 4:52 am

Rohkaistuin muutama päivä sitten ostaan sitä peruna-purjokeittoa ja musta se on ihan ookoo! Very Happy mutta se Nutrilettin kana onkin sitten ihan toinen juttu...ylös pukkaa het, JÄK! Ostin myös sitä naturdietin päärynää ja se on kummaa, yllättävän suolaista ollakseen makeaa... Laughing mutta lääkkeenomaisesti otetuna menee alas ja on toistaiseksi siellä pysynytkin.

Aallotar, mulla on käytössä Nutrilettin suklaa, sekin on ihan ookoo.

Tartteekin piipahtaa allevon facebook-sivuilla, jos sieltä tosiaan jtn maistiaisia saisi tilata. cyclops Kiitti vinkistä!

lisbet

Viestien lukumäärä : 127
Paikkakunta : turku
Registration date : 24.02.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Inhokki pussiruoat kiertoon/vaihtoon! Empty Vs: Inhokki pussiruoat kiertoon/vaihtoon!

Viesti kirjoittaja lootus75 Pe Toukokuu 06, 2011 1:31 pm

Näin mainoksen Easy Diet pussiruoista, niitä saapi ostaa myös yksittäin ainakin yliopiston apteekista hintaan 2,90€/pss.
Tässä nettiosoite jos joku haluaa tutustua.............

http://www.easydiet.fi/
lootus75
lootus75

Viestien lukumäärä : 91
Ikä : 48
Paikkakunta : Jyskä
Registration date : 21.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Inhokki pussiruoat kiertoon/vaihtoon! Empty Vs: Inhokki pussiruoat kiertoon/vaihtoon!

Viesti kirjoittaja millaida La Toukokuu 07, 2011 1:09 am

Jos joku on pahaa niin tomaatti ja thai keitot, niitä ei syö susikaa!

millaida

Viestien lukumäärä : 45
Paikkakunta : kurikka
Registration date : 12.03.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Inhokki pussiruoat kiertoon/vaihtoon! Empty Vs: Inhokki pussiruoat kiertoon/vaihtoon!

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa