Inhokki pussiruoat kiertoon/vaihtoon!
+2
Rosmariini
lisbet
6 posters
Sivu 1 / 1
Inhokki pussiruoat kiertoon/vaihtoon!
Mä en voi sietää Nutrilett creamy chicken soup-pussimuonaa, ihan alkaa takaisin puskea kun sitä koittaa nieleksiä Kovasti olen yrittänyt siihen makuun (ja hajuun) totutella, mutta ei tule mitään, ei auta chili, ei valkosipuli, ei paprika, ei timjami ja enempää ei pysty koittaan. Mulla olisi niitä nyt 7 pussia jäljellä ja jos se soppa jollekin maistuu, niin voisin ne pois antaa tai vielä mieluummin vaihtaa jonkun toisen inhokkiin näin ei menis toisenkaan inhokit haaskuun ja itse saisi inhokkien tilalle suuhun sopivampaa muonaa tai ehkä jopa vaihtelua appeisiin! Mutta jos ei ketään kiinnosta vaihto, niin annan ne sitten pois (jos kelleen edes kelpaa moinen yökötys), turha niitä on tuolla kaapissa makuuttaa!
Tiedättekö saako jostain ostaa yksittäisiä/pieniä paketteja ENE-pusseja? En millään viitteis taas ostaa isoa pakettia vain todetakseni, etten kykenekään niitä syömään. Esim. se päärynän makuinen juttu kuulostaa raikkaalle ja Allevon peruna-purjokeitto kiinnostais, mutta jos maistuu vähänkään pussimuusille, niin taas alkaa yökkiminen...
vaihteluterveisin, Lisbet
Tiedättekö saako jostain ostaa yksittäisiä/pieniä paketteja ENE-pusseja? En millään viitteis taas ostaa isoa pakettia vain todetakseni, etten kykenekään niitä syömään. Esim. se päärynän makuinen juttu kuulostaa raikkaalle ja Allevon peruna-purjokeitto kiinnostais, mutta jos maistuu vähänkään pussimuusille, niin taas alkaa yökkiminen...
vaihteluterveisin, Lisbet
lisbet- Viestien lukumäärä : 127
Registration date : 24.02.2011
Vs: Inhokki pussiruoat kiertoon/vaihtoon!
Tiedän et kaik pussiruuat ei oo hyviä. Miul o Nutriletin metsämarjaa ja siit en tykkää. Creamy chicken on miust taas hyvää. Vähän valkkaria ja kirsikkatomaattia sekaan ni johan maistuu.
Joskus on ollu jotain mix paketteja Nutriletil, jossa on useempaa makua samas paketis. En tiedä onks enää.
Joskus on ollu jotain mix paketteja Nutriletil, jossa on useempaa makua samas paketis. En tiedä onks enää.
Rosmariini- Viestien lukumäärä : 216
Registration date : 16.02.2011
Allevon peruna purjo tuli minulla ja ystävälläni muutaman pussi njälkeen yrjönä ulos... Et silleen vieläkö facebookissa saa alevon sivuilta ilmaisia maistiaisia tilata kotiin??
kissus nytkö jo- Viestien lukumäärä : 592
Registration date : 09.09.2010
Ootko maistanut Naturdiet shake:ä. Suklaanmakuinen kylmänä mun mielestä jopa hyvää. Ja olen juonut sitä ja vain sitä kuudetta viikkoa. Nam.
Aallotar- Viestien lukumäärä : 53
Registration date : 05.03.2011
Rohkaistuin muutama päivä sitten ostaan sitä peruna-purjokeittoa ja musta se on ihan ookoo! mutta se Nutrilettin kana onkin sitten ihan toinen juttu...ylös pukkaa het, JÄK! Ostin myös sitä naturdietin päärynää ja se on kummaa, yllättävän suolaista ollakseen makeaa... mutta lääkkeenomaisesti otetuna menee alas ja on toistaiseksi siellä pysynytkin.
Aallotar, mulla on käytössä Nutrilettin suklaa, sekin on ihan ookoo.
Tartteekin piipahtaa allevon facebook-sivuilla, jos sieltä tosiaan jtn maistiaisia saisi tilata. Kiitti vinkistä!
Aallotar, mulla on käytössä Nutrilettin suklaa, sekin on ihan ookoo.
Tartteekin piipahtaa allevon facebook-sivuilla, jos sieltä tosiaan jtn maistiaisia saisi tilata. Kiitti vinkistä!
lisbet- Viestien lukumäärä : 127
Registration date : 24.02.2011
Näin mainoksen Easy Diet pussiruoista, niitä saapi ostaa myös yksittäin ainakin yliopiston apteekista hintaan 2,90€/pss.
Tässä nettiosoite jos joku haluaa tutustua.............
http://www.easydiet.fi/
Tässä nettiosoite jos joku haluaa tutustua.............
http://www.easydiet.fi/
lootus75- Viestien lukumäärä : 91
Ikä : 48
Registration date : 21.09.2008
Jos joku on pahaa niin tomaatti ja thai keitot, niitä ei syö susikaa!
millaida- Viestien lukumäärä : 45
Registration date : 12.03.2011
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa