Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Projektin eteneminen

2 posters

Siirry alas

Projektin eteneminen Empty Projektin eteneminen

Viesti kirjoittaja Rosmariini Ti Maalis 08, 2011 4:30 pm

On mukava lukea teidän projektin etenemisestä. Osalla teillä on allekirjoituksessa homman etenemisestä ja nyt toivonkin, että koska itse olen alkumetreillä tässä hommassa niin kirjoittaisitte lyhyesti miten teillä homma eteni. Yksityisillä asia varmaan menee huomattavasti nopeammassa tahdissa.

Itse otin asia esille työterveyslääkärillä helmikuussa, kesäkuuksi sain Joensuuhun sisätautilääkärille ja ravintoterapeutille ajan. Mitäköhän sitten on odotettavissa? Ja missä tahdissa?
Rosmariini
Rosmariini

Viestien lukumäärä : 216
Registration date : 16.02.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Projektin eteneminen Empty Vs: Projektin eteneminen

Viesti kirjoittaja Elämä edessä Ti Maalis 08, 2011 4:43 pm

Hei Rosmariini!
Allekirjoituksestani näet minun historiani leikkauksen suhteen. Minäkin olen menossa siis Joensuuhun, jossa on tehty GBP:tä nyt n. 30-40 henkilölle. Mutta "ulkopaikkakuntalaisena" en uskalla ennustaa sinulle aikataulua, koska meille kuulemma systeemi on vähän erilainen kuin Joensuun alueelta tuleville. Olen saanut tietää, että Joensuussa leikataan keskiviikkoisin ja 1/pv. Kun meiltä päin on joku tulossa, sinä päivänä leikataan 2/pv. Mikkeli alkoi ostamaan loppuvuodesta 2010 mahanohitusleikkauksia Joensuusta. Edelleen meillä lähetetään myös Kuopioon, jossa systeemi toimii hitaammin. Hyvää myötätuulta sinunkin leikkaukselle toivon!! Very Happy
Elämä edessä
Elämä edessä

Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009

Viesti kirjoittaja Rosmariini Ke Maalis 09, 2011 10:18 pm

Kiitos vastauksestasi!

Kirurgilt voit sit varmaan puol huolimattomast kysästä, et kui pitkä jono on keskimääräsest...?? Rolling Eyes
Rosmariini
Rosmariini

Viestien lukumäärä : 216
Registration date : 16.02.2011

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa