Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Hiilihappojuomat venyttävät mahalaukkua?

+4
2FatToFly
Laihduttava
Lyltsy
Virvaliekki
8 posters

Siirry alas

Hiilihappojuomat venyttävät mahalaukkua? Empty Hiilihappojuomat venyttävät mahalaukkua?

Viesti kirjoittaja Virvaliekki Ma Maalis 07, 2011 6:01 pm

Hei,
Hiilihappoja rakastavana olen kaivannut niitä kovin leikkauksen jälkeen, mutta en ole uskaltanut juoda edes esim. vissyä.
Sairaalassa kuulin jo leikatuilta Tanskalaisilta, että hiilihapot venyttäisivät mahalaukkua ja siksi niitä pitäisi välttää...
Oletteko saaneet samanlaisia hiilihappojuomien välttämisohjeita?
Virvaliekki
Virvaliekki

Viestien lukumäärä : 26
Registration date : 27.02.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Hiilihappojuomat venyttävät mahalaukkua? Empty Vs: Hiilihappojuomat venyttävät mahalaukkua?

Viesti kirjoittaja Lyltsy Ma Maalis 07, 2011 11:41 pm

Höpö höpö, jos ne sopii, niin voi käyttää, mutta monelle ne ei maistu leikkauksen jälkeen. Ainakin näin sanoin rav. terapeutti Anette Palssa.

Entinen herkkuni Pepsi Max esim. ei uppoa mulle lainkaan, sen sijaan siideri silloin tällöin menee kyllä.

Lyltsy
Lyltsy

Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Registration date : 28.03.2010

Hiilihappojuomat venyttävät mahalaukkua? Empty Vs: Hiilihappojuomat venyttävät mahalaukkua?

Viesti kirjoittaja Virvaliekki Ma Maalis 07, 2011 11:53 pm

Ei siis tarvitse vielä heittää SodaStreamiä ullakolle Very Happy
Virvaliekki
Virvaliekki

Viestien lukumäärä : 26
Registration date : 27.02.2011

Viesti kirjoittaja Laihduttava Ti Maalis 08, 2011 1:34 am

Mulle ei ole leikkauksen jälkeen hiilihappojuomat maistunu lainkaan. Ei vichyt eikä limpparit, alkoholipitoisia en ole edes kokeillut, mutta epäilen ettei menis alas.

Laihduttava

Viestien lukumäärä : 364
Registration date : 23.03.2010

http://kivinenpolku.blogspot.com

Viesti kirjoittaja 2FatToFly Ti Maalis 08, 2011 6:07 pm

Mielenkiinnosta kysynkin, että miten tuo on perusteltu? Miten se hiilihappo sitä mahalaukkua venyttäisi?

2FatToFly

Viestien lukumäärä : 234
Registration date : 09.06.2010

Viesti kirjoittaja dunbar Ti Maalis 08, 2011 7:23 pm

Mä pystyn juomaan hiilihapollisia juomia, mutta vähän kerrallaan. Äskön join vissyä liikaa ja tuli kamala hikka. Yleensä annan hiilihappojen laimentua lasissa ennenkuin juon.

dunbar

Viestien lukumäärä : 329
Registration date : 11.01.2009

Viesti kirjoittaja ritu Ke Maalis 09, 2011 2:37 pm

Ei mulla ainakaan hiilihappo mitään vaikuta mutta enhän minä muuta juokkaan kuin hiilihappopitoisia juomia n2litraa päivässä.

ritu

Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 17.09.2008

Viesti kirjoittaja kissus nytkö jo To Maalis 17, 2011 2:06 pm

Mulla ovat jääneet täysin kun ei uppoa muuten joisin kyllä
kissus nytkö jo
kissus nytkö jo

Viestien lukumäärä : 592
Registration date : 09.09.2010

Viesti kirjoittaja Tepa43 La Maalis 19, 2011 9:14 pm

Moi!
Näin 1V ja 3kk leikkuusta niin mulle menee kaikki niin kuin ennenkin, mutta nyt tulee purskutettua juomaa suussa ennen nielasuu ihan vaistomaisesti! Jostain syystä on tullut vähennettyy alkoholin käyttöö ( ihan hyvä) ei vaan oo tehny mieli!!! Vettä pystyn juomaan vaikka lasillisen yhteen pötköön ei tee heikkookkaan!! Smile
OON todella onnellinen kun lääkäri tuuppas mut tähän GBP leikkaukseen!
Nyt ootan aikaa vatsan ja tisujen korjaukseen nää operaatiot pitäs tapahtuu vielä tänävuonna!!! vähänkö jännittää..... tää jännittää enemmän kuin ohitus.

Tsemppiiiiiii KAIKILLE!!!!!
Tepa43
Tepa43

Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa