Hiilihappojuomat venyttävät mahalaukkua?
+4
2FatToFly
Laihduttava
Lyltsy
Virvaliekki
8 posters
Sivu 1 / 1
Hiilihappojuomat venyttävät mahalaukkua?
Hei,
Hiilihappoja rakastavana olen kaivannut niitä kovin leikkauksen jälkeen, mutta en ole uskaltanut juoda edes esim. vissyä.
Sairaalassa kuulin jo leikatuilta Tanskalaisilta, että hiilihapot venyttäisivät mahalaukkua ja siksi niitä pitäisi välttää...
Oletteko saaneet samanlaisia hiilihappojuomien välttämisohjeita?
Hiilihappoja rakastavana olen kaivannut niitä kovin leikkauksen jälkeen, mutta en ole uskaltanut juoda edes esim. vissyä.
Sairaalassa kuulin jo leikatuilta Tanskalaisilta, että hiilihapot venyttäisivät mahalaukkua ja siksi niitä pitäisi välttää...
Oletteko saaneet samanlaisia hiilihappojuomien välttämisohjeita?
Virvaliekki- Viestien lukumäärä : 26
Registration date : 27.02.2011
Vs: Hiilihappojuomat venyttävät mahalaukkua?
Höpö höpö, jos ne sopii, niin voi käyttää, mutta monelle ne ei maistu leikkauksen jälkeen. Ainakin näin sanoin rav. terapeutti Anette Palssa.
Entinen herkkuni Pepsi Max esim. ei uppoa mulle lainkaan, sen sijaan siideri silloin tällöin menee kyllä.
Entinen herkkuni Pepsi Max esim. ei uppoa mulle lainkaan, sen sijaan siideri silloin tällöin menee kyllä.
Lyltsy- Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Registration date : 28.03.2010
Ei siis tarvitse vielä heittää SodaStreamiä ullakolle
Virvaliekki- Viestien lukumäärä : 26
Registration date : 27.02.2011
Mulle ei ole leikkauksen jälkeen hiilihappojuomat maistunu lainkaan. Ei vichyt eikä limpparit, alkoholipitoisia en ole edes kokeillut, mutta epäilen ettei menis alas.
Mielenkiinnosta kysynkin, että miten tuo on perusteltu? Miten se hiilihappo sitä mahalaukkua venyttäisi?
2FatToFly- Viestien lukumäärä : 234
Registration date : 09.06.2010
Mä pystyn juomaan hiilihapollisia juomia, mutta vähän kerrallaan. Äskön join vissyä liikaa ja tuli kamala hikka. Yleensä annan hiilihappojen laimentua lasissa ennenkuin juon.
dunbar- Viestien lukumäärä : 329
Registration date : 11.01.2009
Ei mulla ainakaan hiilihappo mitään vaikuta mutta enhän minä muuta juokkaan kuin hiilihappopitoisia juomia n2litraa päivässä.
ritu- Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 17.09.2008
Mulla ovat jääneet täysin kun ei uppoa muuten joisin kyllä
kissus nytkö jo- Viestien lukumäärä : 592
Registration date : 09.09.2010
Moi!
Näin 1V ja 3kk leikkuusta niin mulle menee kaikki niin kuin ennenkin, mutta nyt tulee purskutettua juomaa suussa ennen nielasuu ihan vaistomaisesti! Jostain syystä on tullut vähennettyy alkoholin käyttöö ( ihan hyvä) ei vaan oo tehny mieli!!! Vettä pystyn juomaan vaikka lasillisen yhteen pötköön ei tee heikkookkaan!!
OON todella onnellinen kun lääkäri tuuppas mut tähän GBP leikkaukseen!
Nyt ootan aikaa vatsan ja tisujen korjaukseen nää operaatiot pitäs tapahtuu vielä tänävuonna!!! vähänkö jännittää..... tää jännittää enemmän kuin ohitus.
Tsemppiiiiiii KAIKILLE!!!!!
Näin 1V ja 3kk leikkuusta niin mulle menee kaikki niin kuin ennenkin, mutta nyt tulee purskutettua juomaa suussa ennen nielasuu ihan vaistomaisesti! Jostain syystä on tullut vähennettyy alkoholin käyttöö ( ihan hyvä) ei vaan oo tehny mieli!!! Vettä pystyn juomaan vaikka lasillisen yhteen pötköön ei tee heikkookkaan!!
OON todella onnellinen kun lääkäri tuuppas mut tähän GBP leikkaukseen!
Nyt ootan aikaa vatsan ja tisujen korjaukseen nää operaatiot pitäs tapahtuu vielä tänävuonna!!! vähänkö jännittää..... tää jännittää enemmän kuin ohitus.
Tsemppiiiiiii KAIKILLE!!!!!
Tepa43- Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa