Aallotar esittäytyy
+5
teisku
Lyltsy
Elämä edessä
eräpena
Aallotar
9 posters
Aallotar esittäytyy
Hei kaikille,
Olen 52v nainen Espoosta. Olen lähes koko ikäni ollut enemmän tai vähemmän lihava (ainakin muiden mielestä), lukuunottamatta syntymäpainoa.
"Parhaimmillani" painoa oli 138 kg ja pituutta vain 159 .
Olen harkinnut leikkausta jo pari-kolme vuotta. Viime syksynä viimein vahvistuneena päätöksestä varasin ajan omalääkärille.
Nyt olen niin pitkällä, että olen aloittanut ENE-dieetin 3.2. eli olen lähes puolivälissä dieettiä.
Endokrinologin vastaanotolla kävin viime viikolla ja nyt (toivotavasti) lähete on mennyt Peijakseen leikkausta varten.
Nyt sitten jatkan tätä odottelua, joka nyt tuntuu todella tuskastuttavalta varsinkin , kun olen katsellut noita "odotusaikoja".
Odottelu sujuu varmaan mukavammin teidän seurassa, kun olette saman jo kokeneet tai kokemassa.
Olen 52v nainen Espoosta. Olen lähes koko ikäni ollut enemmän tai vähemmän lihava (ainakin muiden mielestä), lukuunottamatta syntymäpainoa.
"Parhaimmillani" painoa oli 138 kg ja pituutta vain 159 .
Olen harkinnut leikkausta jo pari-kolme vuotta. Viime syksynä viimein vahvistuneena päätöksestä varasin ajan omalääkärille.
Nyt olen niin pitkällä, että olen aloittanut ENE-dieetin 3.2. eli olen lähes puolivälissä dieettiä.
Endokrinologin vastaanotolla kävin viime viikolla ja nyt (toivotavasti) lähete on mennyt Peijakseen leikkausta varten.
Nyt sitten jatkan tätä odottelua, joka nyt tuntuu todella tuskastuttavalta varsinkin , kun olen katsellut noita "odotusaikoja".
Odottelu sujuu varmaan mukavammin teidän seurassa, kun olette saman jo kokeneet tai kokemassa.
Aallotar- Viestien lukumäärä : 53
Registration date : 05.03.2011
Vs: Aallotar esittäytyy
Tervetuloa odotusjonoon, pian tämä lyhenee addiktoitumisen myötä.
eräpena- Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010
Tervetuloa Aallotar! Täällä on huisin kivaa!!
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Tervetuloa joukkoon. Eikös Peijaksen jonot ole alle 3 kuukautta, että ennen kesää päässet jo leikkaukseen.
Lyltsy- Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Registration date : 28.03.2010
Juu, tervetuloa minunkin puolestani!
Kyllä on totta, että odottavan aika on todella pitkä. Tai tuntuu ainakin pitkältä.
Mutta pitää muistaa, että koko ajan se aika kuitenkin kuluu!
Kyllä on totta, että odottavan aika on todella pitkä. Tai tuntuu ainakin pitkältä.
Mutta pitää muistaa, että koko ajan se aika kuitenkin kuluu!
teisku- Viestien lukumäärä : 110
Ikä : 64
Registration date : 28.08.2010
Tervetuloa mukaan.
Matias- Viestien lukumäärä : 143
Registration date : 03.09.2009
Tervetuloa minunkin puolestani , vaikka olen itsekin vielä ihan vihreä täällä..
Piipi 70- Viestien lukumäärä : 53
Registration date : 03.03.2011
Hei, kiitos kaikille toivotuksista .Lämmitti kovasti mieltäni
Heissan !!
Pakko saada kertoa jollekin! Mä sain viimeinkin kirjeen Peijaksesta. Kirurgin ja ravitsemusterapeutin tapaaminen 7.4. !! YEAH BABY!
Kertokaa te viisaammat, että miksi tuo ravitsemusterapeutin käynti on?
Pakko saada kertoa jollekin! Mä sain viimeinkin kirjeen Peijaksesta. Kirurgin ja ravitsemusterapeutin tapaaminen 7.4. !! YEAH BABY!
Kertokaa te viisaammat, että miksi tuo ravitsemusterapeutin käynti on?
Rav ter katsoo sun ruokavalioo läpi. Antaa ohjeita leikkauksen jälkeisiin syömisiin. Pitää ryhmälle ruokailukerran, jossa käydään läpi leikatun ruokailua ja syödään yhdessä miniannos Peijaksen ruokasalissa. Neuvoo leikkausta edeltävän enen jne.
dunbar- Viestien lukumäärä : 329
Registration date : 11.01.2009
Hienoa Aallotar, Sinulla on "pullat" hyvin uunissa!
Minä itse pyysin työterveyslääkäriltä lähetettä Oys:in, tehtiin verikokeet, muttei muuta esivalmistelua.
Lähete palautettin oitis takaisin.
Nyt olen sitten känyt oman kunnan tk lääkärillä, lähete lähti, mutta palas vielä tylymmin takas. Uusi vetämässä ja sitä odottelen.
Tsemppiä Sinulle
Minä itse pyysin työterveyslääkäriltä lähetettä Oys:in, tehtiin verikokeet, muttei muuta esivalmistelua.
Lähete palautettin oitis takaisin.
Nyt olen sitten känyt oman kunnan tk lääkärillä, lähete lähti, mutta palas vielä tylymmin takas. Uusi vetämässä ja sitä odottelen.
Tsemppiä Sinulle
Maiski- Viestien lukumäärä : 139
Ikä : 62
Registration date : 15.03.2011
Kiitti Dunbar. Kerro vielä pitääkö siellä sitten käydä useammankin kuin yhden kerran ennen leikkausta?
Ja Maiski:
Toivottavasti sun sitkeys palkitaan.
Ja Maiski:
Toivottavasti sun sitkeys palkitaan.
Mulla oli ravintoterapeutin käynti eka kerralla kun tapasin kirurgin ja toisella kerralla kun kävin esivalmistelu päivän (en muista millä nimellä kutsutaan) ennen leikkausta. Seuraava käynti oli kolme viikkoa leikkauksesta ja tulossa on 3kk kontrolli, jossa myös rav ter tapaaminen.
dunbar- Viestien lukumäärä : 329
Registration date : 11.01.2009
Kiitos Dunbar tiedoista.
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa