Kirurgiaika 14.3
+8
Lovely
Megamisu
eräpena
Anette
Tuikku68
maija
ritu
Elämä edessä
12 posters
Kirurgiaika 14.3
AAAAHHHH!
Sain juuri sähköpostiviestin, että tapaan kirurgin Joensuussa ma 14.3. Todella hyvää palvelua sieltä päin= sähköpostia heti asiakkaalle, koska kirje tulee hitaampana perille vasta ensi viikolla. Minä hätähousu säästyn enemmältä jännitykseltä! Kannatti siis ruveta kyselemään itse sähköpostilla omaa asiaansa, nyt yhteys on jo luotu! Nyt kyllä housut alkaa tutisemaan, kun tiedän, että Joensuussa on nopeaa toimintaa= kirurgin tapaamisesta n. kuukauden päästä saattaa olla leikkaus!
Sain juuri sähköpostiviestin, että tapaan kirurgin Joensuussa ma 14.3. Todella hyvää palvelua sieltä päin= sähköpostia heti asiakkaalle, koska kirje tulee hitaampana perille vasta ensi viikolla. Minä hätähousu säästyn enemmältä jännitykseltä! Kannatti siis ruveta kyselemään itse sähköpostilla omaa asiaansa, nyt yhteys on jo luotu! Nyt kyllä housut alkaa tutisemaan, kun tiedän, että Joensuussa on nopeaa toimintaa= kirurgin tapaamisesta n. kuukauden päästä saattaa olla leikkaus!
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Vs: Kirurgiaika 14.3
Onnea, nopeaa toimintaa mutta oothan sinä oottanutkin.
ritu- Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 17.09.2008
Suuret onnen toivotukset Elämä edessä!Saatetaan olla samoja aikoja pöydällä, sinä Joensuussa ja minä Kuopiossa
maija- Viestien lukumäärä : 49
Registration date : 09.06.2010
Onnea tosi paljon! Todella mukavaa, että sunkin asiat lähtevät nyt vihdoinkin eteenpäin. Olet joutunut sen verran koville...
Tuikku68- Viestien lukumäärä : 79
Ikä : 56
Registration date : 02.12.2010
Näin se homma etenee Hyvä hyvä.
Anette- Viestien lukumäärä : 79
Ikä : 55
Registration date : 12.12.2009
Hyvä.
eräpena- Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010
Upeata ettei sinun tarvitse enään odotella pitkään.
Tuo heligon pirulainen piinasi sinua ihan turhankin kauan.
Tuo heligon pirulainen piinasi sinua ihan turhankin kauan.
Megamisu- Viestien lukumäärä : 87
Registration date : 23.11.2010
Nyt aika lentää
Lovely- Viestien lukumäärä : 271
Registration date : 24.07.2010
MRA123- Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009
Hienoa!
Nyt alkaa tapahtua!
Nyt alkaa tapahtua!
Rosmariini- Viestien lukumäärä : 216
Registration date : 16.02.2011
Upeeta! Jaksamisia odotteluun.
Mun lähete lähtee MKS:stä heti kun Korhonen tulee töihin (ei oo joka viikko kun on osa-aika eläkeläinen), toivottavasti vielä tässä kuussa.
Ou jee, kuulostaa hienolta kun toi Joensuu vetää noin hyvin!
Mun lähete lähtee MKS:stä heti kun Korhonen tulee töihin (ei oo joka viikko kun on osa-aika eläkeläinen), toivottavasti vielä tässä kuussa.
Ou jee, kuulostaa hienolta kun toi Joensuu vetää noin hyvin!
Pallokala- Viestien lukumäärä : 390
Registration date : 07.09.2010
Kerrohan Elämä edessä mitä siellä Joensuussa tapahtui? Mistä kirurgin kanssa juttelitte, mitä hän kyseli, jne?
Vielä itseäni huolettaa sanooko hän minulle EI. Tarvitseeko siellä edelleen todistella miten tärkeä leikkaus minulle olisi??
Epäilen että MKS:n laittamassa lähetteessä ei näy esim. niitä sairauksia mitkä puoltavat leikkausta.
Vielä itseäni huolettaa sanooko hän minulle EI. Tarvitseeko siellä edelleen todistella miten tärkeä leikkaus minulle olisi??
Epäilen että MKS:n laittamassa lähetteessä ei näy esim. niitä sairauksia mitkä puoltavat leikkausta.
Hei Pallokala!
Sinä kyllä pääset heti leikkaukseen, kun painat noin "vähän"!!!!
Todennäköisesti kun käyt Joensuussa, lääkäri kertoo sinullekin kaikki kauheudet, mitä leikkauksessa voi tulla eteen. Kuuntelet kiltisti ja kerrot oman näkemyksesi siitä, miksi leikkaus on juuri sinulle tärkeä. Hän kyllä lukee Mikkelistä tulleet tiedot ääneen, lisää niihin itse, jos hän ei niitä kaikkia mainitse. Kuuliaisesti lupaat olla Enellä 4 leikkausta edeltävää viikkoa, vakuutat sillä lääkärin yhteistyökykyisyydestäsi. Saat ehkä leikkauspäivän 5-6 vk eteenpäin kirurgilla käynnistä. Ai sinunko Mikkelin lääkäri on Korhonen? Minä käyn Jääskeläisellä ja hänkin on joka toinen viikko eläkkeellä ja se asia on osaltaan viivästyttänyt minun prosessiani. Tietysti Helikon ja garstron jonon lisäksi. Nyt haluan laittaa asiaan vauhtia! Minun tehtävänäni on kutistua 9 kg, ennen kuin saan leikkauspäivän. Ja minähän teen sen!!!!
Sinä kyllä pääset heti leikkaukseen, kun painat noin "vähän"!!!!
Todennäköisesti kun käyt Joensuussa, lääkäri kertoo sinullekin kaikki kauheudet, mitä leikkauksessa voi tulla eteen. Kuuntelet kiltisti ja kerrot oman näkemyksesi siitä, miksi leikkaus on juuri sinulle tärkeä. Hän kyllä lukee Mikkelistä tulleet tiedot ääneen, lisää niihin itse, jos hän ei niitä kaikkia mainitse. Kuuliaisesti lupaat olla Enellä 4 leikkausta edeltävää viikkoa, vakuutat sillä lääkärin yhteistyökykyisyydestäsi. Saat ehkä leikkauspäivän 5-6 vk eteenpäin kirurgilla käynnistä. Ai sinunko Mikkelin lääkäri on Korhonen? Minä käyn Jääskeläisellä ja hänkin on joka toinen viikko eläkkeellä ja se asia on osaltaan viivästyttänyt minun prosessiani. Tietysti Helikon ja garstron jonon lisäksi. Nyt haluan laittaa asiaan vauhtia! Minun tehtävänäni on kutistua 9 kg, ennen kuin saan leikkauspäivän. Ja minähän teen sen!!!!
nyt se aika menee vauhdilla,onnea kaikelle tulevalle
malluska- Viestien lukumäärä : 48
Ikä : 71
Registration date : 06.01.2011
Mulle tulikin kirugin tapaamiseen aika nopeesti - jo ensi maanantaina 18.4. !
Kauheeta vaan kun paino on päässyt nousemaan siitä 109 -> 114,5
Toivottavasti toi painonnousu ei nyt torppaa mun matkaa.
Viikonlopun ENEilen, sillä saan ehkä hyvällä tuurilla kolmisen kiloo pois maanantaiksi.
Kauheeta vaan kun paino on päässyt nousemaan siitä 109 -> 114,5
Toivottavasti toi painonnousu ei nyt torppaa mun matkaa.
Viikonlopun ENEilen, sillä saan ehkä hyvällä tuurilla kolmisen kiloo pois maanantaiksi.
Niin ja onnea Elämä edessä leikkausajan saannista! Toivottavasti mun aikakin tulis vielä toukokuulle *toivoo kovasti*.
Tieto leikkauspäivästä tuskin tulee vielä tolla mun Joensuun keikalla??
Tieto leikkauspäivästä tuskin tulee vielä tolla mun Joensuun keikalla??
Hei vaan Pallokala!
Sinä painat onneksesi niin "vähän" että on paljon mahdollista sinun saada aika jo siellä käydessäsi! Minäkin olisin saanut, jos painoni ei olisi ollut noussut 4 kg. Olin Joensuussa 14.3 ja vaikka sain kirurgilta kehotuksen laihduttaa 9 kg, niin kuitenkin ilmoittivat leikkuupäivän jo 25.4. Onnea matkaan!!
Sinä painat onneksesi niin "vähän" että on paljon mahdollista sinun saada aika jo siellä käydessäsi! Minäkin olisin saanut, jos painoni ei olisi ollut noussut 4 kg. Olin Joensuussa 14.3 ja vaikka sain kirurgilta kehotuksen laihduttaa 9 kg, niin kuitenkin ilmoittivat leikkuupäivän jo 25.4. Onnea matkaan!!
Tsemppiä matkaan Pallokala!
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa