Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tallu esittäytyy

+7
lisbet
Matias
Maryannele08
eräpena
Elämä edessä
Lovely
Tallu
11 posters

Siirry alas

Tallu esittäytyy Empty Tallu esittäytyy

Viesti kirjoittaja Tallu Pe Helmi 25, 2011 10:09 pm

Hei kaikille! Olen 41 vuotias naishenkilö pohjois-Suomesta. Neuvolakortissa on pienestä pitäen lukenut "ylipainoinen" ja painoa on yritetty saada alemmas vaikka millä keinoin. Löysin tämän palstan oikeastaan aikaan myöhään. Reilussa vuodessa olen laihtunut noin 35 kg ja nyt kävin GBP-leikkauksessa 16.2. Pahimmillaan painoa on ollut n.147kg, mutta tänä aamuna enää vain 108kg. Olen saanut tosi paljon hyviä ohjeita täältä palstalta ja kun olen vähän huono liittymään näihin ryhmiin, niin koin aikani olevan kypsän vasta nyt. (Siinä voi nyt käydä, että ette pääse minusta eroon, vaikka haluaisittekin Razz ) Mukavaa viikonvaihdetta kaikille! Tallu

Tallu

Viestien lukumäärä : 21
Registration date : 25.02.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Tallu esittäytyy Empty Vs: Tallu esittäytyy

Viesti kirjoittaja Lovely Pe Helmi 25, 2011 10:11 pm

Parempi myöhään, kun ei milloinkaan.
Tervetuloa ja Onnea pudotetuista kiloista I love you
Lovely
Lovely

Viestien lukumäärä : 271
Registration date : 24.07.2010

Viesti kirjoittaja Elämä edessä Pe Helmi 25, 2011 10:14 pm

Tervetuloa Tallu!
Täällä meitä on kuin suuri perheyhteisö koolla yhteisen asian innostamina! Very Happy
Elämä edessä
Elämä edessä

Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009

Viesti kirjoittaja eräpena Pe Helmi 25, 2011 10:21 pm

Tervetuloa addiktoitumaan. Very Happy
eräpena
eräpena

Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010

Viesti kirjoittaja Maryannele08 Pe Helmi 25, 2011 10:39 pm

Tervetuloa joukkoon. Täällä löytyy kanssasisaria ja -veljiä. Razz
Maryannele08
Maryannele08

Viestien lukumäärä : 38
Registration date : 30.12.2009

Viesti kirjoittaja Matias La Helmi 26, 2011 12:43 am

Tervetuloa mukaan.
Matias
Matias

Viestien lukumäärä : 143
Registration date : 03.09.2009

Viesti kirjoittaja lisbet La Helmi 26, 2011 3:40 am

Tervetuloa ja onnea jo pudotetuista kiloista! Ja hyviä leikkauksen jälkeisiä vointeja!

lisbet

Viestien lukumäärä : 127
Registration date : 24.02.2011

Viesti kirjoittaja maiza La Helmi 26, 2011 3:44 am

Tervetuloa minunkin puolestani. Olen vasta muutaman päivän ollut "jäsen" ja jo koukussa tähän palstaan. On aina kiva kun saa jakaa kokemuksiaan muiden kanssaihmisten kanssa.
maiza
maiza

Viestien lukumäärä : 11
Ikä : 62
Registration date : 24.02.2011

Viesti kirjoittaja Tallu Ke Maalis 16, 2011 2:34 pm

Eipä nuo hoitavat tädit olleet pahalla päällä vaikkei paino olekaan laskenut pariin viikkoon. Leikkauspäivän aamusta on kuitenkin niin hyvin tippunut. Rav.ter. antoi ohjeeksi syödä vähän lisää proteiinia ja hyviä rasvoja ja hiilihydraattien määrää eli leipää vähän vähentää. Mutta periaatteessa kaikki ok. Lisäksi vettä pitäis juoda vielä lisää. Eli näillä ohjeilla mennään eteenpäin ja huhtikuussa jälleen tapaaminen tätien sekä leikkaavan kirurgin kanssa. Laughing

Tallu

Viesti kirjoittaja fat old lady Ke Maalis 16, 2011 2:45 pm

Tervetuloa joukkoon! Sulla on jo asiat hyvällä mallilla, onnea painon pudotuksesta! Perästä tullaan...

fat old lady

Viestien lukumäärä : 66
Registration date : 22.08.2010

Viesti kirjoittaja Tallu La Kesä 11, 2011 9:39 pm

Hiphurraa! Paino alle sadan!!! En edes muista milloin olisi viimeksi ollut..ehkä n.15-20 vuotta sitten. Hitaasti tämä lähtee, mutta varmasti. Olo on edelleen mitä mainioin. Kahvihalut ovat palanneet eikä mikään muukaan tekisi tiukkaa syödä, mutta pää sanoo, että eipäs syödäkään. Samaten, jos olo tuntuu täydeltä, niin suu kieltäytyy ottamasta lisää vastaan. Mies on nykyisin meidän talon "solokkusankko" eli jos pihvistä jää puolet, niin mies syö mielellään Laughing Elämä alkaa tuntua pikku hiljaa hauskalta ja itsekin huomaa jo kuvista hoikistuneen aika tavalla. Mukavaa kesää kaikille palstalaisille!

Tallu

Viesti kirjoittaja Elämä edessä La Kesä 11, 2011 11:54 pm

Onnittelut Tallulle satkun alituksesta! Very Happy
Elämä edessä
Elämä edessä

Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009

Viesti kirjoittaja saimaannorppa Su Kesä 12, 2011 2:55 am

Miten teillä leikatuilla on psyyke kestänyt muutoksen? Itse ainakin olen tunnesyöjä, ja iltanapostelija. Tuleeko näitä mielihaluja vielä leikk. jälkeen? Mitä syömisen tilalle, vai jääkö vai iso psyykkinen aukko, että elämästä puuttuu jotain?
Toinen asia: onko kellään tullut osteoporoosia leikk. jälkeen? Seurataanko sitä mitenkään, tarvitaanko osteoporoosilääkkeitä? minua pelotteli eräs tunnettu endokrinologi HUS:sta, että varo vaan leikkausta, kaikki tutkimukset näyttävät että osteoporoosi tulee kaikille leikatuille, ja pahana. Minulla on jo se, ja syön tietty siihen lääkkeitä, plus d.vit. ja kalkit.

saimaannorppa

Viestien lukumäärä : 126
Registration date : 06.01.2011

Viesti kirjoittaja Tallu La Elo 20, 2011 10:45 am

Minn se kesäkin on kadonnut? Ei ole paljon ehtinyt päivittää tietojaan (muka) kiireiden keskellä. Hidasta, mutta varmaa tämä painonpudotus on. Enää ei vaan tarvitse stressata, että tippuis viikossa 5kg tai sinnepäin.. Olen tyytyväinen siihen, kun alaspäin mennään. Kävin puolivuotis-tarkastuksessa ja muuten kaikki ok, mutta proteiineja pitäis saada enemmän. Ei muuta kuin laskemaan tarvittavat aineet. Hiuksethan ne lähtee, mutta toivottavasti joku päivä kasvavat takaisin. Näen itseni edelleen samana elefanttina joka olen ollut läpi elämän. Ei osaa oikein hahmottaa, että ruhostani on lähtenyt n.52kg "jotain" pois. Ei, vaikka vaatekaappi menee jatkuvasti uusiksi. Kaikki kommentit ovat olleet pääasiassa positiivisia. Yksi puolituttu sanoi, että et saa enää laihtua. Silloin ajattelin, että mitä, miksi mä en saa laihtua, mutta muut ihmiset saavat? Onneksi olin töissäni ja asiakaspalvelutilanteessa, niin en kirkastunut tälle ihmiselle. Olin kyllä ehkä hieman närkästynyt. Kaikki oudommathan luulevat, että olen karpannut, kun se on niin in. Pakko myöntää, että mikäli en olisi kulkenut hoitajan ja ravitsemusterapeutin vastaanotolla vuoden verran, niin pääkopan olisi ehkä vaikeampi pysyä mukana. Sen verran vauhdilla nämä muutokset ovat tulleet. Huomiota tulee myös vastakkaiselta sukupuolelta, joka on meikäläiselle aivan uutta. Tanssikengät ovat saaneet kyytiä ja myös tätä entistä seinäkukkasta on haettu tanssimaan muidenkin miesten osalta kuin oman. Tietty sitä on vähän katkera, että kun ennen ei ole kelvannut, mutta mitäs siitä. Entiset muistot romukoppaan ja uusia taisteluita päin. Tästä hetkestä pitää nauttia kun uusia muistoja tulee. Ei tätä kokemaansa kyllä pois antaisi ja kun elämänlaatu on parantunut niin paljon. Välillä sitä haikailee, että olisipa leikkaus tehty jo aiemmin, mutta hyvä että edes nyt. Lähettävä tk-lääkäri tietää kiitollisuuteni Smile

Tallu

Viesti kirjoittaja Emppu81 To Elo 25, 2011 3:26 am

vautsi!!oot kyllä hienosti pudottanu painoo, onnittelut!! cheers

Emppu81

Viestien lukumäärä : 46
Ikä : 42
Registration date : 14.08.2011