iloita vai ei
4 posters
Sivu 1 / 1
iloita vai ei
Tänään se sit tuli!
Kirje Kysiltä, siinä se seisoi leikkaus aika
24.5 se sitten tapahtuis, en oikeen tiedä iloita vaiko ei. Olisin ollut valmis leikkaukseen vaikka ensi kuussa jo!
Mulla on maaliskuun loppuun saakka sairaslomaa nivelrikon vuoksi, mietin vain jatkuvasti sitä että mistä saan rahaa... ainainen kysymys ja 5 henkisessä perheissä tärkeä asia.
Mutta nyt sitten odotellaan sitä tärkeää päivä toukokuussa <3
Kirje Kysiltä, siinä se seisoi leikkaus aika
24.5 se sitten tapahtuis, en oikeen tiedä iloita vaiko ei. Olisin ollut valmis leikkaukseen vaikka ensi kuussa jo!
Mulla on maaliskuun loppuun saakka sairaslomaa nivelrikon vuoksi, mietin vain jatkuvasti sitä että mistä saan rahaa... ainainen kysymys ja 5 henkisessä perheissä tärkeä asia.
Mutta nyt sitten odotellaan sitä tärkeää päivä toukokuussa <3
*toukka*- Viestien lukumäärä : 24
Ikä : 45
Registration date : 20.08.2010
Vs: iloita vai ei
Niin äkkiä?!? Ajattelepa niin päin. Mä joudun odottelemaan tuonne syksyyn asti!
2FatToFly- Viestien lukumäärä : 234
Registration date : 09.06.2010
Tervemenoa toukka ja onnea leikkaukseen! Perässä tullaan!
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Huomenna alkaa jo maaliskuu, joten nopeesti se tuokokuu sieltä koittaa, ja kyllä se pakostakin vaikuttaa mielialaan, kun aurinko alkaa paistelemaa. (täällä paistaa nytkin) Onnea tanpesterisistakin siis leikkausajasta
Itse kanssa nivelrikon vuoksi tänään viimeistä päivää saikulla, nyt omalääkäriltä tulossa "eläke"-lausunto, ts. kuntoutusraha/tuki, tuonne syyskuun loppuun. Mielenkiinnolla odotan onko vakuutusyhtiö sitä mieltä, että vatsan leikkaus on kuntoutusta nivelrikkoon
Itse kanssa nivelrikon vuoksi tänään viimeistä päivää saikulla, nyt omalääkäriltä tulossa "eläke"-lausunto, ts. kuntoutusraha/tuki, tuonne syyskuun loppuun. Mielenkiinnolla odotan onko vakuutusyhtiö sitä mieltä, että vatsan leikkaus on kuntoutusta nivelrikkoon
Minni67- Viestien lukumäärä : 195
Ikä : 57
Registration date : 02.11.2010
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa