Matias aloitti eneilyn
+26
Sun
mimio
Sandra
fat old lady
Piitu
Piipi 70
Johanna
bmi35
kissus nytkö jo
mimosa
eräpena
Maryannele08
malluska
Lovely
Tertsukka
tigertytto
Rovatar
Inkku
Gilraen84
anne.heide
Möhköfantti
Adele
Elämä edessä
pirskatti
sartsukka
Matias
30 posters
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Vs: Matias aloitti eneilyn
Mä oon vaan kevennetyllä ja sokerihoitaja sano et seuraa sokereita ja vähennä pitkää jos menee liian alas.
Mulla on käytössä siis vain ilta inska eli mul on paastoissa ollut vikaa monet vuodet. Sit syön viel tabletteja metuja 2x500g. Muutama hypo tullut mut muuten sokerit parempana nyt.
Mulla on käytössä siis vain ilta inska eli mul on paastoissa ollut vikaa monet vuodet. Sit syön viel tabletteja metuja 2x500g. Muutama hypo tullut mut muuten sokerit parempana nyt.
Johanna- Viestien lukumäärä : 19
Registration date : 06.02.2011
Tsemppiä Matias!! Se on kuitenkin vaan 5 vkoa!!
Itse aloitin eneilyn tänään ja oli kieltämättä päivällä aika vaikeeta!! Nyt illalla kun oli menoaja touhua, mennyt melko helposti..
Tajusin vaan just, että olen unohtanut ottaa lääkkeet!! APUA!!
Nyt mentävä mittaamaan ja ottamaan pillereitä..
Itse aloitin eneilyn tänään ja oli kieltämättä päivällä aika vaikeeta!! Nyt illalla kun oli menoaja touhua, mennyt melko helposti..
Tajusin vaan just, että olen unohtanut ottaa lääkkeet!! APUA!!
Nyt mentävä mittaamaan ja ottamaan pillereitä..
Piipi 70- Viestien lukumäärä : 53
Registration date : 03.03.2011
Neljäs viikko lähtee liikkeelle. Ominpäin tässä on tuhrattu. Onneksi teiltä olen saanut neuvoja. Suuret kiitokset . Ensiviikko sitten syödään tavallisia ruokia silleen hissukseen. Kahden viikon päästä maanantaina pitäisi näihin aikoihin olla suora suoli, toivotaan niin. En tiedä kuka tulee kaveriksi. Mietiskelin , että mitä ottaisin mukaan. (läppäri, rahhoo evvääksi ???)
Jos sitten ajattas sillä pirssimiehellä niiku lohukkeeksi bilteman kautta( sen isojen poikien lelukaupan). HEH HEH
Jos sitten ajattas sillä pirssimiehellä niiku lohukkeeksi bilteman kautta( sen isojen poikien lelukaupan). HEH HEH
Matias- Viestien lukumäärä : 143
Registration date : 03.09.2009
Hei Matias!
Miten on painosi pienentynyt? Minä myös aloitin tänään eneilyn ja lääkärin käskystä. En saanut vielä leikkuuaikaa, koska lääkäri haluaa nähdä minut 9 kg pienempänä leikkuupöydällä!
Miten on painosi pienentynyt? Minä myös aloitin tänään eneilyn ja lääkärin käskystä. En saanut vielä leikkuuaikaa, koska lääkäri haluaa nähdä minut 9 kg pienempänä leikkuupöydällä!
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Tsemppiä loppupyristykseen!! Mulla vasta toinen viikko menossa ja 2 täyttä vielä edessä, eikä ole ollu ihan helppoa.
Piitu- Viestien lukumäärä : 218
Registration date : 14.12.2010
Onnea Matias, hyvin oot taistellut! Kohta syöt niin pientä annosta, että moisella hävettää lautasta sotkea, mutta pienestä se on pienen mahan kanssa aloitettava. Se tuntu aluks aika hullulta kun maha oli ihan täynnä parin lusikallisen jälkeen : ) Onnea matkaan leikkauspöydälle!
fat old lady- Viestien lukumäärä : 66
Registration date : 22.08.2010
Viikon päästä sunnuntaina pitäisi olla OYS:ssa klo 14.00. Tässä on alkanut mietiskellä tulevia asioita, mitä leikkauksen jälkeen? Olisi koulupaikkakin tiedossa heti leikkuun jälkeen.
Hyvin se menee se leikkaus. Tsemppiä Matias!
Mulla nyt viikko takana omasta leikkuusta. Erittäin hyvin olen jaksellut. Painokin putoaa mukavasti. Kipuja ei ole. Kävelylenkkejä oon tehny, vähitellen aikaa ja matkaa pidentäen. Eilen jaksoin jo yli tunnin hitaan lenkin kaverin koiran kans.
Ehkä sunnuntaina läppärille vois olla käyttöä sairaalassa. Ja maanantaina leikkausta odotellessa (jos et sit oo jo ekana). Tietenki kotiinlähtöpäivänä papereita odotellessa vois vähä surffailla. Itse kyllä pärjäsin erittäin hyvin ilman. Paljon ei heti leikkauspäivänä jaksa ja muutenki aika kului nopeasti vähän liikuskellessa ja lepäillessä .
Muutama lehti kannattaa varata mukaan. Ehkä omaa pesuainetta, jos haluaa. Ja muut hygieniatarvikkeet. Kännykkä latureineen tietenki. Ja kärsivällistä sekä rohkeaa mieltä. Paljon tavaraa ei tosiaan tarvitse mukaan.
Kouluun lähtöhän on hyvä asia, jos siltä tuntuu. Koulussa onnistunee syödä 1,5 - 2 tunnin välein. Mutta ihan heti leikkauksen jälkeen ei välttämättä jaksa istua pitkiä aikoja ja vaatteet painavat helposti leikkaushaavoja/mustelmia.
Mulla nyt viikko takana omasta leikkuusta. Erittäin hyvin olen jaksellut. Painokin putoaa mukavasti. Kipuja ei ole. Kävelylenkkejä oon tehny, vähitellen aikaa ja matkaa pidentäen. Eilen jaksoin jo yli tunnin hitaan lenkin kaverin koiran kans.
Ehkä sunnuntaina läppärille vois olla käyttöä sairaalassa. Ja maanantaina leikkausta odotellessa (jos et sit oo jo ekana). Tietenki kotiinlähtöpäivänä papereita odotellessa vois vähä surffailla. Itse kyllä pärjäsin erittäin hyvin ilman. Paljon ei heti leikkauspäivänä jaksa ja muutenki aika kului nopeasti vähän liikuskellessa ja lepäillessä .
Muutama lehti kannattaa varata mukaan. Ehkä omaa pesuainetta, jos haluaa. Ja muut hygieniatarvikkeet. Kännykkä latureineen tietenki. Ja kärsivällistä sekä rohkeaa mieltä. Paljon tavaraa ei tosiaan tarvitse mukaan.
Kouluun lähtöhän on hyvä asia, jos siltä tuntuu. Koulussa onnistunee syödä 1,5 - 2 tunnin välein. Mutta ihan heti leikkauksen jälkeen ei välttämättä jaksa istua pitkiä aikoja ja vaatteet painavat helposti leikkaushaavoja/mustelmia.
Sandra- Viestien lukumäärä : 23
Registration date : 10.08.2009
Onnea Matias tulevaan koitokseen!
Uusi hoikempi elämä odottaa jo nurkan takana!
Uusi hoikempi elämä odottaa jo nurkan takana!
mimio- Viestien lukumäärä : 79
Registration date : 29.09.2010
Nyt Matias viimeisiä päiviä vanhalla mahalla
Pian aivan uutta syömistapaa ja annosta opettelemaan.
Minulla on mennyt hyvin.Syön kaikkea mitä tekee mieli ja paino putoaa koko ajan.
Limut,hampurilaiset,pizzat,makaroni,riisi,jäätelö,karkit,kakut,sipsit....niistä pysynyt erossa.Ei minkaanlaista mielihalua niihin.
Keksi,pari menee alas kahvin kanssa...ja edelleen kahvia ei saa alas kun 1 desin verran.
Pian aivan uutta syömistapaa ja annosta opettelemaan.
Minulla on mennyt hyvin.Syön kaikkea mitä tekee mieli ja paino putoaa koko ajan.
Limut,hampurilaiset,pizzat,makaroni,riisi,jäätelö,karkit,kakut,sipsit....niistä pysynyt erossa.Ei minkaanlaista mielihalua niihin.
Keksi,pari menee alas kahvin kanssa...ja edelleen kahvia ei saa alas kun 1 desin verran.
Rovatar- Viestien lukumäärä : 314
Registration date : 05.12.2009
Onnea Matias leikkaukseen ja kaunista hyvän olon kevättä
malluska- Viestien lukumäärä : 48
Ikä : 71
Registration date : 06.01.2011
Onnea leikkuuseen Matias,onnellinen olet jo niin pitkällä ja H-hetki käsissäsi mulla eka päivä eneä ja tuntuu et pökrään,kauhee nälkä ja heikotus..
anne.heide- Viestien lukumäärä : 177
Registration date : 27.12.2010
Se on sitten huomenna "SE SUNNUNTAI" milloin pitää nousta linja-autoon ja kohti Oulua. Vieläkään ei jännitä. Saa nähhä milloinka se alakaa tärryyttää. Kirjoittelen sitten kun palaan kotiin ja soittelen sieltä kenen numero minulla on. Kassi on jo tuossa pakkaamista varten, hammasharja ,villasukat,ristikkolehti ja kalsarit.
Matias, oikein hyvää ja turvallista reissua!
Sun- Viestien lukumäärä : 158
Registration date : 31.01.2011
Onnea reissuun.
eräpena- Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010
Onnea tulevaan sekä ihanaa, aurinkoista ja kevyttä tulevaa kevättä sinulle!
masumami- Viestien lukumäärä : 16
Registration date : 05.08.2010
Onnenpotku persuksille sairaalareissua varten
Hyvin se menee ja nopsaan olet täällä kertoilemassa miten paino putoilee
Hyvin se menee ja nopsaan olet täällä kertoilemassa miten paino putoilee
Minni67- Viestien lukumäärä : 195
Ikä : 57
Registration date : 02.11.2010
Tsemppiä ja onnea tulevaan! Kyllä se jännityskin varmaan ehtii tulla
Piitu- Viestien lukumäärä : 218
Registration date : 14.12.2010
Matias, hyvää matkaa leikkaukseen ja uuteen elämään, taidat olla "lehmänhermo" kun et jännitä, mä olin kuin kissa pistoksissa aikoinaan
MRA123- Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009
Onnenpotkuja persuuksiin ja vilkuttelen ku ohi hurruutat linkussa
Möhköfantti- Viestien lukumäärä : 156
Registration date : 14.11.2010
Onnea matkaan! Hyvin se menee...
Tallu- Viestien lukumäärä : 21
Registration date : 25.02.2011