Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa
+3
Kelsius
Kimby
bmi35
7 posters
Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa
Niin kuten otsikko kertoo niin nyt on tässä muutama päivä otettu takapakkia kunnolla.Sunnuntaina erehdyin syömään yhden ainoan pienen rypsipossu pihvin mutta pannulla paistettuna ja siihen kun sitten päivän mittaan join 4kertaa desin kahvia niin tulos olikin sitten Seuraava yö meni valvoessa ja puoli-istuvassa asennossa puhkien,dumping oireet oli valtavat,aamulla hiukan helpotti ja söinpä puuroa 1,5 dl ja välipalaksi mansikkarahkaa..ja oireet palasivat.Lopulta sitten yökkäilin ruskeaa tosi pahan makuista muraa ulos sisuksista,se oli kuin pahentunutta paistorasvaa,hyi .... Yökkäilyä jatkui pitkin päivää ja mitään en uskaltanut suuhuni laittaa ennenkuin illemmalla mustikkasoppaa juoda.Lisäksi siihen sain antibioottipenisiliinikuurin kun sain katetrista virtsaputkentulehduksen ja sekös sai sitten olon vielä pahemmaksi,tuli ripuli ja paha olo taas.Tiistai menikin sitten etten uskaltanut syödä enkä juoda oikein mitään ja ajatuskin ruoasta etoi nin että mietin jo että tässäkö tämä olikin.Tänään olen sitten yrittänyt hiukka väkisin saada jotain alas vaikka tuntuu yhä etten uskalla jos ne kivut tulee taas.Mutta tiedänhän että oma tyhmä pääni syytä oli kun menin syömään sen käristetyn pihvin ja juomaan kahvia niin paljon vaikka oli kielletty.Mutta taas on opittu kantapään kautta että paluuta entiseen ei ole vaikka olo tuntuukin hyvältä..
En halua pelotella tällä ketään mutta on hyvä joskus lukea siitäkin mitä ei ehdottomasti kannata kokeilla..
En halua pelotella tällä ketään mutta on hyvä joskus lukea siitäkin mitä ei ehdottomasti kannata kokeilla..
Vs: Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa
Toivottavasti sulle pikkuhiljaa rupeea tavara menemään alas. Mulle parasta aivan alussa oli haalea tee ja moni muu on sanonut samaa. Juoda pitäisi vaikkei ruoka maistukaan joten kokeile teetä jos muu tökkii. Tee oli paljon parempi kuin vesi joka tökki pitkään. Minä en kiinteätä ruokaa syönnyt ekaan kahteen viikkoon.
Dumpingista sen verran että se on 0,5-1,5 tunnissa ohimenevä jutska. Sulla on siis ollut jotain muuta oiretta kuin dumpingia jos se kesti koko yön.
Dumpingista sen verran että se on 0,5-1,5 tunnissa ohimenevä jutska. Sulla on siis ollut jotain muuta oiretta kuin dumpingia jos se kesti koko yön.
Kimby- Viestien lukumäärä : 644
Ikä : 53
Registration date : 28.11.2009
" Dumpingista sen verran että se on 0,5-1,5 tunnissa ohimenevä jutska. Sulla on siis ollut jotain muuta oiretta kuin dumpingia jos se kesti koko yön. "
Mulla kävi vähän vastaava homma: kokeilin elokuvissa syödä popcornia. Söin hitaasti, ja hyvin pureskellen n. kymmenen kpl, ja huono olo alkoi. Paheni vielä illalla (yökkäilyä) ja jatkui aina puoleen päivään asti. Olikohan tukos?
Mulla kävi vähän vastaava homma: kokeilin elokuvissa syödä popcornia. Söin hitaasti, ja hyvin pureskellen n. kymmenen kpl, ja huono olo alkoi. Paheni vielä illalla (yökkäilyä) ja jatkui aina puoleen päivään asti. Olikohan tukos?
Kelsius- Viestien lukumäärä : 83
Registration date : 14.01.2011
Voi ei bmi35 sitä mäkin pelkään et kärsin jos "unohan"syödä väärin sit leokkuun jälkeen..toivottavasti oot jo toipunu mä sain muuten ajat gastroon ja ultraan puhalluksiin 2.3 eka!!
anne.heide- Viestien lukumäärä : 177
Registration date : 27.12.2010
bmi35. Ole ihmeessä varovainen tuollaisten syömisten kanssa sun leikkuusta niin vähän aikaa ettei sinne varmaan mitään täys lihaa sais vielä tunkea ja ei dumpingi kestä kauan korkeintaan 1,5 tuntia ja sen jälkeen on muu hullusti, jos onnistun hankkimaan dumpingin niin kedtää varmaan vartin ja sen jälkeen hyvä olla.
ritu- Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 17.09.2008
Mul tekee edellen tuon saman olon liian tukeva ruoka eilen esim tonnikala. Ja se ei ole dumping se menee nopeaa ohi. Ja mut on leikattu 15.11.10
kissus nytkö jo- Viestien lukumäärä : 592
Registration date : 09.09.2010
Taidanpa olla samaa mieltä ettei tuo ihan dumpingia ollut ja seuraavalla kerralla taidan soittaa sitten Kyssiin kun tuo jos tulee,toivottavasti ei.Nyt olen hiljakseen taas aloitellut syöntiä ja yrittänyt pureksia ja syödä hitaasti mutta kun ikänsä on kiireellä vetänyt syömiset ja juomiset huiviin niin kova on työ opetellessa
Olen vain miettinyt että kuinka moni teistä jo leikatuista pystyy syömään niin paljon kuin tuo rav,terpan päivän ohje sisältää.Itse kyllä jos yritän syödä noin paljon makaisin kyllä kippurassa tuskissani vessanlattialla...
Paino on tippunut kivasti,leikkauksesta 4,1 kg
Anne .h Onnea,siit se alkaa hetki lähestyä kun sinäkin alat täällä hehkuttaa uutta massua....mut sit ei sinne heselle...e-eiii
Olen vain miettinyt että kuinka moni teistä jo leikatuista pystyy syömään niin paljon kuin tuo rav,terpan päivän ohje sisältää.Itse kyllä jos yritän syödä noin paljon makaisin kyllä kippurassa tuskissani vessanlattialla...
Paino on tippunut kivasti,leikkauksesta 4,1 kg
Anne .h Onnea,siit se alkaa hetki lähestyä kun sinäkin alat täällä hehkuttaa uutta massua....mut sit ei sinne heselle...e-eiii
Harva varmaan pystyy heti alussa syömään sen ohjeen mukaisesti ja minulle ravintoterppa sanoi, että alussa 600 kcal on hyvä ja siitä sitten vähitellen välille 1200-1400 kcal. Ja tärkeimmät on ne rasvat ja proteiinit.
Minulla tulee maanantaina 12 viikkoa leikkauksesta ja syömiset onnistuu jo liiankin hyvin. Minun on pakko jo vähän kontrolloida omaa syömistäni, mutta minulle sanottiinkin ennen leikkausta, että pitää vaan katsoa mitä sinne suuhunsa laittaa.
Minulla tulee maanantaina 12 viikkoa leikkauksesta ja syömiset onnistuu jo liiankin hyvin. Minun on pakko jo vähän kontrolloida omaa syömistäni, mutta minulle sanottiinkin ennen leikkausta, että pitää vaan katsoa mitä sinne suuhunsa laittaa.
Rullukka- Viestien lukumäärä : 116
Ikä : 63
Registration date : 02.01.2010
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa