No nyt se karva sitten lähtee
+2
MRA123
Survivalta
6 posters
No nyt se karva sitten lähtee
Osasinkin odottaa tätä, mutta viime viikolla alkoi sitten hiustenlähtö. Voi apua. Olen kerran aikaisemmin kokenut tämän, raskauden jälkeen, joten en nyt ihan hysteerinen ole, mutta silti... Leikkauksesta on 4,5 kg, paino pudonnut koko prosessin alusta 25 kg. Taidan käydä leikkauttamassa polkkatukan... Kauankohan tätä riemua kestää?
Survivalta- Viestien lukumäärä : 47
Registration date : 03.09.2010
Vs: No nyt se karva sitten lähtee
Kohtalotoveri olet Survivalta, mulla alkoi hiusten lähtö n. 3kk:n kuluttua leikkauksesta, lattiaviemäri on täynnä hiuksia suihkun jälkeen ja muutenkin harjatessa tuntuu lähtevän ihan kiitettävästi, sekä olen huomannut että hius on "kuivempaa" kuin ennen, yritän kyllä käyttää hyviä hiustenhoitotuotteita, toki tämä kylmä talvikin voi vaikuttaa, hiukseni ovat paljon karheammat kuin ennen ja kuitenkin rasvoittuvat juuresta todella nopeasti. Inhaa mutta kyllä se helpottaa jossain kohtaa... hiustuppi elpyy kuulemma jossain vaiheessa!!
MRA123- Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009
Auttaako tuohon yhtään, jos ajoissa aloittaa biotiinin ja sinkin syömisen? Olisiko jotain muita vitamiineja tai hivenaineita, joilla hiusten lähtöä voisi edes hieman hillitä?
Sun- Viestien lukumäärä : 158
Registration date : 31.01.2011
Minä olen ottanut biotiini-sinkki-valmistetta jo useamman kuukauden, eikä näytä olevan vaikutusta. Hiuksia lähtee aivan kamalasti. Jos on jonnekin lähdössä, niin hiusten laittoon saa varata aikaa ja tököttiä reilusti, että saa jotenkin päänahan piiloon. Toivottavasti tämä joskus helpottaa.
Nancy- Viestien lukumäärä : 95
Ikä : 55
Registration date : 04.08.2010
Luin juuri, että kestäisi 1½-6½-vuotta, että hiukset palaavat ennalleen, riippuen kai hiusten pituudesta.
Sun- Viestien lukumäärä : 158
Registration date : 31.01.2011
Kävin juuri parturissa ja hän suositteli Evonia(Camelina-pellava-sarviapila-metioniini-sinkki-vitamiinikapseita) luontaistuotekaupasta ja jo hyvissä ajoin aloittamaan kuurin, tai apteekista Priorin.
Niinuli- Viestien lukumäärä : 81
Registration date : 28.10.2010
Hiusten lähtöön tuskin auttaa mikään mutta vuoden jälkeen alkaa kasvaa uudelleen ehkä vähän suorempana jos ollut ennen taipuisa mutta kasvaa kummiskin.
ritu- Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 17.09.2008
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa