Gastrokirurgi
+2
2FatToFly
spn
6 posters
Gastrokirurgi
Heissan taasen!
Eilen tuli Satakunnan keskussairaalasta aika (2.3.) gastrokirurgille
Voisiko nyt joku kokeneempi ja viisaanpi kertoa mitä tuolta käynniltä on odotettavissa? Kiitos .
Eilen tuli Satakunnan keskussairaalasta aika (2.3.) gastrokirurgille
Voisiko nyt joku kokeneempi ja viisaanpi kertoa mitä tuolta käynniltä on odotettavissa? Kiitos .
spn- Viestien lukumäärä : 27
Ikä : 51
Registration date : 30.01.2011
Vs: Gastrokirurgi
Mitä odotettavissa-?
Epämiellyttävä toimenpide josta jää onneksi henkiin.
Epämiellyttävä toimenpide josta jää onneksi henkiin.
2FatToFly- Viestien lukumäärä : 234
Registration date : 09.06.2010
Siis nykkö ne tähystää!?!?!? Varottamatta? Alko heti oksettaa
No jäähän siitä tosiaan henkii....Mutta saako mahollisesti samal reissul tietää mitä näky ja koska leikeltäs ?
No jäähän siitä tosiaan henkii....Mutta saako mahollisesti samal reissul tietää mitä näky ja koska leikeltäs ?
jotain sai tietää heti mut aika pian sieltä tuli tieto mut leikkausaikaa ei saanut tietää.itse olin tähystyksellä lokaakuulla ja sanoivat että leikataan alkuvuonna.olin leikkurissa 7.2
mm57- Viestien lukumäärä : 22
Registration date : 15.08.2010
Onnittelut leikkauksesta mm57 !
Kuinka voit? Kipuja? Nälkä?
Noh,kohtahan se selviää, mitä selviää....
Kuinka voit? Kipuja? Nälkä?
Noh,kohtahan se selviää, mitä selviää....
voin erinomaisesti.pieniä kipuja 2pv näläntunne katosi melkein kokonaan
mm57- Viestien lukumäärä : 22
Registration date : 15.08.2010
Ei se tähystys nyt niin kamalaa ole kuin luulin. Vaikka minä kuuluinkin siihen pieneen vähemmistöön, jotka yökkää koko toimenpiteen ajan. Siltikin se oli helpompi ja nopeampi operaatio kuin luulin.
Sun- Viestien lukumäärä : 158
Registration date : 31.01.2011
Spn, selvitä nyt onko sulla vastaanotto gastroKIRURGILLE vai aika gastroSKOPIAAN?? Ovat kaksi ihan eri asiaa.
Skopiaan pitää mm. olla syömättä 12h , se on tutkimus. Mutta kirurgille varmaan vaan vastaanottoaika......
Skopiaan pitää mm. olla syömättä 12h , se on tutkimus. Mutta kirurgille varmaan vaan vastaanottoaika......
Riski_iita- Viestien lukumäärä : 188
Registration date : 29.06.2010
Kyllä se aika on ihan gastrokirurgille...
Gastroskopia on mulle tehty kerran vuosia sitten ja SITÄ pelkää ja siks sainki pienen sätkyn kun kyselin mitä on odotettavissa kirurgi käynnillä ja tähystyksestä alettiin puhua...vaikka onhan se kai jokatapauksessa edessä, mutta parenpi mitä myöhenpää ....ja ainakin ennakko varoituksen kera.
Gastroskopia on mulle tehty kerran vuosia sitten ja SITÄ pelkää ja siks sainki pienen sätkyn kun kyselin mitä on odotettavissa kirurgi käynnillä ja tähystyksestä alettiin puhua...vaikka onhan se kai jokatapauksessa edessä, mutta parenpi mitä myöhenpää ....ja ainakin ennakko varoituksen kera.
Mulla sen tähystyksen tekee gastrokirurgi. Toivottavasti osaa .
Pallokala- Viestien lukumäärä : 390
Registration date : 07.09.2010
Noni, tänään käyty kattoo kirurgia ja selvis mitä tapahtu . Vattan ulkonen tarkastus ja vähä puhetta ja aika tähystyksee perjantaille (jonka todellakin tekee kirurgi). Pelottaa se perkeleesti, mutta olen siitä ennenki selvinny (ja monimoni muu) ja kun se kerran tähän hommaan kuuluu (ja ymmärsin kyllä miksi) niin ei auta (enempää) asiata rutista. Ei ku eteenpäin !
Huhhuh, nyt se on ohi nimittäin gastroskopia, YES! Ei puuduteltu, otettu rauhottavia eikä nyt tarvinnu pitää kenenkää käsist kiinni, mut nielemättä ja rentona en kyl osannu olla, onneksi henkilökunta osasi asiansa, kiitos heille!
Joku polyyppi oli mut jos se on ok niin VOI olla et jo toukokuussa leikataan , mut satavarmasti eivät voineet luvata.
Joku polyyppi oli mut jos se on ok niin VOI olla et jo toukokuussa leikataan , mut satavarmasti eivät voineet luvata.
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa