Voi peppu--=(
+2
tigertytto
Jonsku
6 posters
Voi peppu--=(
Mulla todettiin heliko ja nyt sit kuuri pääl.Saas nähdä tehooko ne ja pääsenkö sinne leikkaukseen 14.3.Hmm..
Jonsku- Viestien lukumäärä : 53
Registration date : 05.01.2011
Vs: Voi peppu--=(
Voi harmi Ei auta muu kuin tovoa että lääkkeet häätävät ikävän vieraan pois ennen leikkuuta.
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Toivottavasti häätö auttaa!
Poutapilvi- Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010
Aloe Vera-juoma auttaa lisäksi.
alejoa- Viestien lukumäärä : 6
Registration date : 07.01.2011
Hei Jonsku!
Sama sittiäinen minullakin hyyryläisenä mahassa hyörii! Kaksi kuuria olen syönyt ja tulevana tiistaina kuulen lääkäriltä, onko saatu häädettyä! Muutama päivä sitten kuulin, että Heliko ei ihan välttämättä olisikaan este leikkaukselle, saas nähdä mitä miun lääkäri sanoo sellaisesta! Olen syönyt emäksisiä ruoka-aineita, koska bakteeri tykkä asustella happamassa mahassa.
Sama sittiäinen minullakin hyyryläisenä mahassa hyörii! Kaksi kuuria olen syönyt ja tulevana tiistaina kuulen lääkäriltä, onko saatu häädettyä! Muutama päivä sitten kuulin, että Heliko ei ihan välttämättä olisikaan este leikkaukselle, saas nähdä mitä miun lääkäri sanoo sellaisesta! Olen syönyt emäksisiä ruoka-aineita, koska bakteeri tykkä asustella happamassa mahassa.
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Mulle lääkäri sanoi, että yleensä yksi häätö riittää.Sain labratuloksen torstaina...helico oli hävinnyt, söin yhden häätökuurin.
sartsukka- Viestien lukumäärä : 45
Registration date : 04.01.2010
Mä oon voinnu elättävän hyvin ku luin et tosilla ollu tosi huono olo =/ Kiitos kaikille taas ..tänne on hyvä avautua aina
Jonsku- Viestien lukumäärä : 53
Registration date : 05.01.2011
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa