Leikkausaika siirtyi!!!!!!!!!
+3
Elämä edessä
eräpena
alejoa
7 posters
Leikkausaika siirtyi!!!!!!!!!
Leikkausaika siirtyi 10.5., kun piti olla 21.2 huoh!
Ei muuten mutta olen yksityisyrittäjä ja sopinu kaikki jutut tän nyt peruuntuneen ajan mukaan
Kaikki asiakkaat jotka oon jo sopinu tonne toukokuulle pitää siirtää ja sopia uuden työtilan aloitusjutut uusiks yms.!!!!!!
Piti tulla tänne marisemaan, ku ottaa ny päähän aika rutosti.
Ei muuten mutta olen yksityisyrittäjä ja sopinu kaikki jutut tän nyt peruuntuneen ajan mukaan
Kaikki asiakkaat jotka oon jo sopinu tonne toukokuulle pitää siirtää ja sopia uuden työtilan aloitusjutut uusiks yms.!!!!!!
Piti tulla tänne marisemaan, ku ottaa ny päähän aika rutosti.
alejoa- Viestien lukumäärä : 6
Registration date : 07.01.2011
Vs: Leikkausaika siirtyi!!!!!!!!!
No voi HÖH. Varmaan ketuttaa. Minä tuossa tilanteessa saattaisin jopa soittaa leikkurille ja kirota, just kun asiat kunnossa.
eräpena- Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010
No voi rähmä!
Voiko noita aikoja tuolla tavalla vaan siirrellä?
Voiko noita aikoja tuolla tavalla vaan siirrellä?
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Voi kurjuus, mitähän positiivista tosta asiasta ny löytyis????
Jaksuja :heart:
Jaksuja :heart:
Lovely- Viestien lukumäärä : 271
Registration date : 24.07.2010
Kurja juttu,ei voi muuta sanoa!!
anne.heide- Viestien lukumäärä : 177
Registration date : 27.12.2010
Harmin paikka! Kokeilitko selittää asiaa ja kysyä onnistuuko ajan siirtäminen takaisin helmikuulle?
Poutapilvi- Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010
Mähän olin niin puulla päähän lyöty etten tajunnu mittää!!!!!!!!! Ainut jonka hoitsust sain irti oli ettei ol lääkäriä.
Laitoin kyllä potilasasiamiehelle s.postia, kun soittoaika oli jo menny. Et onks tämmöne iha oikei.
Mun pitäs vissii olla seuraava vuos vaa koto ja odottaa et koska arvon Tyksil sopeis leikata Eihän täs voi mittää sopii, jos aikaa voidaan tolleen alle kahta viikkoo mennä siirtämään. Mistä mä tiedän et se seuraava aika on sellanen et lääkäri on paikal.
Laitoin kyllä potilasasiamiehelle s.postia, kun soittoaika oli jo menny. Et onks tämmöne iha oikei.
Mun pitäs vissii olla seuraava vuos vaa koto ja odottaa et koska arvon Tyksil sopeis leikata Eihän täs voi mittää sopii, jos aikaa voidaan tolleen alle kahta viikkoo mennä siirtämään. Mistä mä tiedän et se seuraava aika on sellanen et lääkäri on paikal.
alejoa- Viestien lukumäärä : 6
Registration date : 07.01.2011
TÄH MIKSI NE SIIRSIVÄT SUN AIKAA??
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Sinuna kyllä soittaisin sinne ja sanoisin ettei tämä käy. Tiivistäkööt sinut johonkin väliin tai siirtäkööt jonkun muun aikaa. Yrittäjänä ymmärrän enemmän kuin hyvin miten hirveän hankalaa on järjestää elämäänsä leikkauksen kokoinen "rako". Ei ole ketään, joka työt hoitaisi eikä firman asiat voi olla rempallakaan.
Poutapilvi- Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa