Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kiitos neuvoista ja sempeistä

2 posters

Siirry alas

Kiitos neuvoista ja sempeistä Empty Kiitos neuvoista ja sempeistä

Viesti kirjoittaja uneton Pe Helmi 04, 2011 11:57 pm

uneton kiittää Teittii kaikkia jotka kirjuutitte mulle ja annoitte neuvojaki

olin päikkäreillä siksi vastailen nyt vasta
olin tammikuussa leikkavanlekurin luona ei hä osannu oikein auttaa tohon syömättömyyteen mutta onneksi
ravintoneuvoja jottain sano siihen
yritän syödä tosiaan "kylmiäruokia" kokeilin katkarapusalaattia (saarioisten purkki) otin pariruokalusikallista... meni hetki ja eiku yrjöö...
kokeilin jugurttia sama juttu niinkuin myös kylmää kanaa...
ja en tiiä kuulkaa ehkä se alkaa olla meikätytön pääkopassa ja korvien välissä että EN uskalla enää kokkeiilla muuta kuin
tota herkkukurkkua ja hedelmäsalaattia (oikeista hedelmistä tehty ei purkkeista) neku on pysyny vattassa... Neutral
kerron myös että mulla on diabetes (insu ja tabut) ja krooninen verenpainetauti ett sellast...
ton leikkauksen (sleeve) jälkeen olen saanut tabuja laskettua eli on otettu pois (mikä on hurjan hyvä juttu) toivon että kaikki muutkin otettas pois Laughing
olin eilen diabeteshoitajalla täällä meillä n. 30kg on mennyt alas marraskuusta 2010 kun aloitin ensiksi proteenidietin (5viikkoa) se dietti oll siksi ku en muuten
oisi päässyt leikkaukseen siinä meni 8kg alas muut pudotukset leikkauksen jälkeen...
sen verran on ruvennutnyt kaduttaa koko touhu jos oisin tienny mitä siitä seuraa tämä syömättömyys ym en oisi ruvenna koko juttuun mutta tehty mikä tehty ja mä halusin niin enkä haluu niitä kiloja enää kylläkään takas. tiiän että se on mun parhaaksi elämä täällä
olen myös "ajatellu" että kaikella tällä niin hyvinä ku huonoina aikoina ja vastoinkäymisillä on joku... tarkoitus
teille kaikille jotka olette ollut ja menossa leikkaukseen haluun sanoa JAKSAMISII ja tiiän että jokainen yksilö meistä on erillainen mutta... meittii silti yhistää
toi lihavuusleikkaus ja ELÄMÄ

uneton

Viestien lukumäärä : 5
Registration date : 04.02.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Kiitos neuvoista ja sempeistä Empty Vs: Kiitos neuvoista ja sempeistä

Viesti kirjoittaja anne.heide La Helmi 05, 2011 12:06 am

upeasti sulla on paino pudonnu,huolestuttaa vaan jos ei pysy mikään sisäällä ja vielä diapetes miten heikoks meet!mulla vasta leikkuu edessä,toivon mukaan siis joten en valitettavasti osaa sua auttaa mitenkään kun tää kaikki on mulle aivan uutta..
anne.heide
anne.heide

Viestien lukumäärä : 177
Registration date : 27.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa