Nätsy esittäytyy leikkauslupineen
+9
laihis
Lovely
Gilraen84
anne.heide
Tuikku68
Bulla65
eräpena
Elämä edessä
Nätsy
13 posters
Nätsy esittäytyy leikkauslupineen
Moikka!
eilen sain KYS:stä leikkausluvan. Sairaanhoitopiirin ulkopuolisena minulle kaukaaviisas omalääkärini oli jo teettänyt Uä:n, tähystyksen, labrat ja PEFin. Kutsua saanen jo odotella huhtikuussa Isäntä sanoi eilen kun kotiin tulin, että "taisi tulla mieleuinen päätös kun noin hehkut". Paljon on ajatuksia matkassa ja pitää vielä niitä selvitellä, mutta olo on jo nyt kevyempi.
Sitä paitsi, oli niin mukava ja komea nuori mieslääkäri, että ilollahan tuolla käy
eilen sain KYS:stä leikkausluvan. Sairaanhoitopiirin ulkopuolisena minulle kaukaaviisas omalääkärini oli jo teettänyt Uä:n, tähystyksen, labrat ja PEFin. Kutsua saanen jo odotella huhtikuussa Isäntä sanoi eilen kun kotiin tulin, että "taisi tulla mieleuinen päätös kun noin hehkut". Paljon on ajatuksia matkassa ja pitää vielä niitä selvitellä, mutta olo on jo nyt kevyempi.
Sitä paitsi, oli niin mukava ja komea nuori mieslääkäri, että ilollahan tuolla käy
Nätsy- Viestien lukumäärä : 11
Registration date : 01.02.2011
Vs: Nätsy esittäytyy leikkauslupineen
Hei Nätsy!
Onnea, siitä se lähtee!
Onnea, siitä se lähtee!
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
eräpena- Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010
Onnea leikkausajasta Nätsy ja tervetuloa mukaan palstalle! Minullekin luvattiin eilen, että pääsen leikkaukseen huhtikuussa ja siihenhän ei ole enää paljon mittään!
Bulla65- Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 59
Registration date : 14.04.2010
Onnittelut ja tervetuloa joukkoon!
Tuikku68- Viestien lukumäärä : 79
Ikä : 56
Registration date : 02.12.2010
Moikka vautsi onnea leikkaus ajasta!!taisimme nähdä siellä kysillä eilen mullekkin näytettiin vihreää valoa jos vaan kaikki muut tutkimukset on ok,syksyyn menee kuitenkin mun leikkaus!Nyt alkoi kuitenkin elämäntapa remontti,jokainen kilo mikä lähtee on hyväksi ennen leikkuta..ja likemat oli 112,8kg BMI 41,9
anne.heide- Viestien lukumäärä : 177
Registration date : 27.12.2010
Kuinka pitkiä sairauslomia teillä on ollut? Mikä on "automaatti"?
4 viikkoa on ainakin tääl Helsingissä se automaatti, vaikka mitä työtä tekis
Gilraen84- Viestien lukumäärä : 249
Ikä : 40
Registration date : 16.12.2010
Sunnuntaina saunassa olin pyörtyä kun aloin laksua viiikkoja. Kys sanoi lähettävänsä kutsu jopa jo huhtikuun loppuun. Kutsu tulee 5-6 viikkoa ennen, joka taas tarkottaa, että se voi tipahtaa muutaman viikon päästä...
Lauauntaina makuuhuonepuuhien jälkeen tuli taas kauhea itseinho ja ahdistus; miks hitossa oon näin plösö. Mikä on ihmisessä vikana kun on syönyt itsensä tälläiseksi? Olen niiiin onnellinen, että pääsen leikkaukseen. Hienoinen epävarmuus on kääntynyt voitoksi vaikkei se silloin yöllä siltä tuntunutkaan...
Voimia kaikille.
Lauauntaina makuuhuonepuuhien jälkeen tuli taas kauhea itseinho ja ahdistus; miks hitossa oon näin plösö. Mikä on ihmisessä vikana kun on syönyt itsensä tälläiseksi? Olen niiiin onnellinen, että pääsen leikkaukseen. Hienoinen epävarmuus on kääntynyt voitoksi vaikkei se silloin yöllä siltä tuntunutkaan...
Voimia kaikille.
Voimia Nätsy itsellesikin, aurinko lämmittää ja kesällä meillä on jo uusi look
Lovely- Viestien lukumäärä : 271
Registration date : 24.07.2010
Arrgghhh...kilo lisää! Vihaan näitä pakkasia, kun ei pääse liikkumaan ja vaan syöpöttää
Tsemppiä Nätsy!
En tiedä puhuitko omasta lääkäristä vai KYS:n lääkäristä, mutta se KYS:n lekuri on ainakin ihan yybersöde
En tiedä puhuitko omasta lääkäristä vai KYS:n lääkäristä, mutta se KYS:n lekuri on ainakin ihan yybersöde
laihis- Viestien lukumäärä : 83
Registration date : 30.09.2010
No niin onkin. Eikä sillä ollu sormusta, joten mie olin melkein antaa sinkkuystäväni puhelinnumeron
niin , mut olihan se proffatohtorska vaimonsa avecina linnanjuhlissa.... ;)nim. juuri ennen juhlia kyssis kuulemas tuomiota , ku rav,terapeutti paljasti....
lyllerö- Viestien lukumäärä : 36
Registration date : 05.12.2009
Kävely maistuu taas jo jtain ihmettä tapahtunut, kun koko viikonloppu meni ilman Karkkiisipisiilimpsaakakkuu. Viime viikolla tuli epikriisi ekasta käynnistä, kirurgille nyt odotellaan. Taisi namulekuri olla yltiöoptimisti, kun lupaili leikkausta tänä keväänä... odotellaan ja kävellään. Käynyt mielessä, että pitäisikö ottaa pieni enerepäisy tässä odotellessa, mutta ei taida luonto taipua?
Mukavaa lukea täällä muiden kuulumisia!
Mukavaa lukea täällä muiden kuulumisia!
Heips, onko sulla ollut vähän tollanen maailmanlopun meininki menossa Mä lihosin huimaa vauhtia, kun olin itse päättänyt että hakeudun leikkaukseen ja kuvittelin etten koskaan saa syödä enään mitään ja sitten söin senkin edestä. Kyllä nyt harmittaa. Ei se läski taida kai ihan itsestään lähteä sen leikkauksen jälkeenkään ?
Aallotar- Viestien lukumäärä : 53
Registration date : 05.03.2011
Mulla ne kilot on tullut isojen ruoka-annosten myötä ja sen vuoksi, että aina on juhlistetu/surtu/vietetty vapaailtaa herkkujen kanssa. Ei leffaa ilman karkkia, teatteria ilman ulkona syömistä, aikuisten iltaa ilman naposteltavia...Nyt ei tehnyt mieli....
Se leikkauskessa pelottaa, jos ei pääsekään eroon tästä tavasta leikkauksenkaan jälkeen.
Se leikkauskessa pelottaa, jos ei pääsekään eroon tästä tavasta leikkauksenkaan jälkeen.
Nästy..sama pelko täällä.Juttelin siitä eilen lääkärini kanssa ja hän sanoi että tästä leikkauksesta on juuuri se apu että pystyy huomattavasti paremmin kontroloimaan syömistään leikkauksen jälkeen.Ja pakko sen on onnistua,ainakin mulla,koska tää on ns"viimeinen mahdollisuus
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Tuntuu kauhean tutulta. Kun on monta kertaa jojoillut, niin pelkää että tääkin menee pieleen ja tietoisuus siitä että tää on viimeinen oljenkorsi pistää pelottamaan vielä lisää. Pakko vaan uskoa, että mekin onnistutaan. Täällä ainakin on hyviä esimerkkejä ja loistava jkannustusjoukko.
Aallotar- Viestien lukumäärä : 53
Registration date : 05.03.2011
Näin on. En ole kovin kova puhumaan henkilökohtaisista asioistani ja näin nimettömänäkin kirjoittaminen on oikean opettelun takana. Tässä(kin) ne kilot ja niistä syntynyt turhautuminen ja häpeä nostavat päätään. Täällä tuntuu olevan ihmisiä, jotka painivat tasan saman asian kanssa.
kirje sairaalasta
suunniteltu leikkausaika syyskuu 2011. Jei!!
Paljon Onnea Nätsy! Siitä se lähtee etenemään!!
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Mä voi sanoa nyt leikattuna et homma menee niin ettei pysty syömään kaikkea siis määrää ja mikä parasta niistä tulee huono olo, joten ei tuu syötyä.Mä joka oon ollu ihan kauhee hiilaradeiden kiskoja.Ja siis jos ennen vedin 2 lautasellista safkaa niin nyt menee 2 pientä lihapullaa ja puolikas pottu. Ei vaan pysty syömään enmpää koska tulee kipeeks ..on pakko pureskella ja kuunnella itseään ja syyä rauhassa ja en kadu kyl sekunttiakaan.
Jonsku- Viestien lukumäärä : 53
Registration date : 05.01.2011
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa