Pelottavia linkkejä
5 posters
Sivu 1 / 1
Pelottavia linkkejä
Tuolla toisaalla suositeltiin leikkausta Baltiassa, mutta kyllä minua hieman jo nettisivut pelottavat: http://www.gastriskbypass.com/suomi/liikalihavuus-leikkaus.html esim. suora lainaus sivuilta koskien ylipainoa:
taiSe ei tosiaankaan ole mikään elää, mutta varma tapa kuolla ennenaikaisesti.
Mitä tapahtuu, jos testit osoittavat sairaus, disqualifies minua leikkaukseen? **** Vuonna epätodennäköistä seikka, että löydämme jotain disqualifies te leikkausta, maksat vain testejä, jotka maksavat noin 300 euroa.
Mii- Viestien lukumäärä : 19
Registration date : 25.01.2011
Vs: Pelottavia linkkejä
Joo kävin tutustumassa noihin sivuihin ja kieltämättä tulee vähän ontto olo, etenkin vielä kun tuo käännös on mitä on...kyllä pitäisi olla varaa palkata joku suomentamaan nettisivut kunnolla, eihän noista kaikista lauseista saa mitään tolkkua! Ja sekin kuullostaa aika oudolta, että maksua ei saa suorittaa kortilla suurien pankkikustannuksien vuoksi, eiköhän kortilla maksaminen ole nykyaikaa. Mutta maassa maan tavalla, se pätee varmasti tähänkin asiaan ja jokaisella on onneksi vapaa valintamahdollisuus missä itsensä haluaa leikkauttaa.
Bulla65- Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 59
Registration date : 14.04.2010
Kävin tutustumassa linkkiin ja en voi muuta sanoa kuin huhhuh.
ritu- Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 17.09.2008
Oletteko kuulleet (en ainakaan haulla löytänyt) tästä menetelmästä http://www.revalclinic.com/finland/kirurgia/leikkaukset/liikalihavuudenhoito.htm
Mii- Viestien lukumäärä : 19
Registration date : 25.01.2011
Bib-palloja asennetaan julkisessakin terveydenhuollossa. Mm. minulla oli elokuusta -08 tammikuuhun 09 pallo mahassa. Olin ensimmäinen Lahdessa PHKS;ssa, jolle se asennettiin. Sen jälkeen on monille laitettu, auttamaan painonpudotuksessa. Minunkin piti pudottaa ennen leikkausta 40 kg, joista pallolla lähti 20. Alussa oli hirveää närästystä ja rikinhajuisia röyhtäilyjä noin kk:n ajan. Sitten vatsa alkoi tottua pallon olemassaoloon.
Rintasir- Viestien lukumäärä : 104
Registration date : 14.09.2008
En voi lukea sivuja enää nauramatta kun heti ensitöikseni silmiin osui lause " Vatsaan Bändi Kirurgia"
Saakohan itse valita minkä bändin haluaa xD
Sori... huonoa huumoria, mutta ei käännöksen tasossakaan ole hurraamista
Saakohan itse valita minkä bändin haluaa xD
Sori... huonoa huumoria, mutta ei käännöksen tasossakaan ole hurraamista
Pimpula- Viestien lukumäärä : 11
Registration date : 01.05.2011
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa