Inhimillinen tekijä
+10
Heluna
ritu
2FatToFly
Wee2be
Kimby
Anna
Nana
tigertytto
Sarppa
Möhköfantti
14 posters
Sivu 2 / 2
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Vs: Inhimillinen tekijä
Täytyy sanoa, että jotenkin vähän kliininen ohjelma osittain oli. Sitä omakohtaista kokemusta minäkin kaipasin enemmän. Oppikirjasta repäistyn minä ainakin miellän juuri omakohtaisen kokemuksen esiin tuomisen vähyytenä verrattuna sellaiseen tilastotietoon ja vastaavaan. Ei sen tarvitse tarkoittaa kenenkään tiedon määrää!
Aihe on tosin vaikea ja hyvin henkilökohtainen. Välillä siellä näkyi pilkahduksia siitä mitä leikkaus tarkoittaa yksilötasolla, mutta itse olisin kuullut siitä mielellään enemmän. Tietysti ohjelma-aikakin jo siihen laittaa rajoitteensa, samoin kuin se, että tietyt faktat on hyvä kertoa. Minusta se asiantuntija olisi nimen omaan ollut se, jonka olisi ollut hyvä niitä enemmän esiin tuoda. Nyt se jäi tälle leikatulle naiselle.
Aihe on tosin vaikea ja hyvin henkilökohtainen. Välillä siellä näkyi pilkahduksia siitä mitä leikkaus tarkoittaa yksilötasolla, mutta itse olisin kuullut siitä mielellään enemmän. Tietysti ohjelma-aikakin jo siihen laittaa rajoitteensa, samoin kuin se, että tietyt faktat on hyvä kertoa. Minusta se asiantuntija olisi nimen omaan ollut se, jonka olisi ollut hyvä niitä enemmän esiin tuoda. Nyt se jäi tälle leikatulle naiselle.
Sun- Viestien lukumäärä : 158
Registration date : 31.01.2011
Vs: Inhimillinen tekijä
Kiitos ritu
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Sivu 2 / 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa