Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Laihdutusleikkauksen epäonnistuminen

+2
Anu
pipsafi
6 posters

Siirry alas

Laihdutusleikkauksen epäonnistuminen Empty Laihdutusleikkauksen epäonnistuminen

Viesti kirjoittaja pipsafi La Tammi 29, 2011 5:45 pm

Mietin tuota laihdutusleikkauskseen hakeutumista.
Onko kenelläkään tietoa siitä kuinka monta prosenttia leikatuista kokee leikkauksen epäonnistuneen?
Muitten juttuja lukiessani ei simiini osunut yhtään tapausta.

Painoa on pakko saada alas sillä sairastan DM2 ja molemmissa polvissa on graavi artroosi. Lisäksi minulla on EDS.
Tuo EDS tekee asiasta hiukan normaalia vaikeamman. Se on perinnöllinen sairaus jossa sidekudoksesta puuttuu kollageenia.
Joka tekee esim. haavoista ja murtumista joskus huonosti paranevia.
Esim. Jos vaikka painon puolesta voisi vaihtaa polvinivelen puhutaan toipumis ajan kestävän 1- jopa 2 vuotta.

Olisi kiva kuulla onko teillä ollut onvelmia ja onko painon pudotus ollut pysyvää.

pipsafi

Viestien lukumäärä : 5
Paikkakunta : karkkila
Registration date : 15.06.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Laihdutusleikkauksen epäonnistuminen Empty Vs: Laihdutusleikkauksen epäonnistuminen

Viesti kirjoittaja Anu Su Tammi 30, 2011 12:50 am

Minulla on aikanaan noin 1997 tehty pantaleikkaus ja kun sen aika oli ohi panta poistettiin. 16.8.2009 sain GB:n. Olen tyytyväinen. Painoa on heinökuusta 2009 siis ene mukaan likien lähtenyt 23 kg. Arvaat olon.
Olen seikkaillut ns. suljetulla foorumilla elokuusta 2008 ja ihmisillä on ollut joskus komplikaatiooita mutta KUKAAn ja nyt en valehtele tai liiottele ei kadu leikkausta!
Lähde hyvä ihminen prosessiin mukaan!


Anu

Viestien lukumäärä : 24
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 11.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Laihdutusleikkauksen epäonnistuminen Empty Vs: Laihdutusleikkauksen epäonnistuminen

Viesti kirjoittaja kissus nytkö jo Ma Tammi 31, 2011 4:41 pm

Moi mut leikattiin marraskuussa viimevuonna ja mul jäin pitkäkestoista insuliiniä 150yks leikkauspöydälle. Ja tabletti lääkkeet puolitettiin nyt saan varmaan taas yhden lääkkeen pois on niinalhaalla sokerit. Helppoa ei ole ollut olenko katunut en päivääkään, tämä on ollut parasta mitä olen itselleni ikinä tehnyt!!
kissus nytkö jo
kissus nytkö jo

Viestien lukumäärä : 592
Paikkakunta : oulu
Registration date : 09.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Laihdutusleikkauksen epäonnistuminen Empty Vs: Laihdutusleikkauksen epäonnistuminen

Viesti kirjoittaja killa99lla Ma Toukokuu 30, 2011 4:43 am

Moikka. Haluaisin tietää onko kellään kokemusta allinnassa tehtyyn mahalaukun ohitusleikkauksesta? itselläni bmi 35,5 joten en saa suomesta lähetettä leikkaukseen Mad Olo alkaa olemaa kuitenkin sen verran tukala että leikkaukseen olen menossa tallinnaan kunhan kerään hiukan rohkeutta. Kertokaa tallinnan leikkaus kokemuksia mahalaukun ohituksesta. Kiitos paljon t. tyttö Piia Miisa

killa99lla

Viestien lukumäärä : 1
Ikä : 46
Paikkakunta : Lohja
Registration date : 24.05.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Laihdutusleikkauksen epäonnistuminen Empty Vs: Laihdutusleikkauksen epäonnistuminen

Viesti kirjoittaja teisku Su Kesä 05, 2011 9:43 pm

Älä mene Tallinnaan.
Tai varmista ainakin, että tähystävät mahalaukun ennen leikkausta, sillä jos sinne jää jotain muhimaan, niin sielläpä sitten on. Sitä ei enää näe koskaan millään tähystyksillä. Esim Helico-bakteeri saattaa aiheuttaa mahasyövän, jos sitä ei häädetä.

Itse en luottaisi noihin ulkomaisiin leikkauksiin.
teisku
teisku

Viestien lukumäärä : 110
Ikä : 63
Paikkakunta : Jämsä
Registration date : 28.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Laihdutusleikkauksen epäonnistuminen Empty Vs: Laihdutusleikkauksen epäonnistuminen

Viesti kirjoittaja Fisu Ma Kesä 06, 2011 9:26 am

Teiskulla on varmaankin omakohtaista kokemusta kun voi noin jyrkästi suositella tai varoitella? Meitä on kuitenkin kymmeniä suomalaisia jotka ovat käyneet Virossa leikattavana, eikä käsittääkseni ole sen ihmeemmin ollut ongelmia kuin Suomessakaan leikatuilla. Gastroskopia, EKG, verikokeet jne jne tehtiin kyllä. Virossa on monta sairaalaa ja kirurgia jotka leikkaavat erittäin ammattitaitoisesti "EU-tasoisissa" eli hyvissä sairaaloissa.

Minut leikattiin joulukuussa (sleeve - jota muuten suositellaan pienemmällä BMI:llä aloittaville) Virossa, ja olen hyvin tyytyväinen uuteen mahaani ja myös hoitoon sairaalassa. En päässyt Suomessa leikkaukseen (BMI 42-43), Suomessa leikkaus yksityisellä olisi maksanut yli kymppitonnin, minä maksoin Virossa hitusen päälle 3000e.

Fisu

Viestien lukumäärä : 99
Paikkakunta : Oulu
Registration date : 15.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Laihdutusleikkauksen epäonnistuminen Empty Vs: Laihdutusleikkauksen epäonnistuminen

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa