Laihdutusleikkaus Baltiassa
+4
Ann
Riski_iita
.tuisku.
laihdutusleikkaus
8 posters
Sivu 1 / 1
Laihdutusleikkaus Baltiassa
Hei,
Olen selvitellyt leikkausten hintoja Baltiassa, pääasiassa Latviassa. Latviassa on yksi parhaista Baltian alueen sairaaloista, jossa hoidetaan pohjoimaisia potialaita. Sairaala tarjoaa hoitoa myös suomalaisille potilaille. esim. grastric bypass leikkaus maksaa alle puolet Suomeen verrattuna. Leikkaukseen kuuluu potilasvakuutus, sairaalapäivät jne..
Kela korvaa myös Baltiassa tehtyjä leikkausta edeltäviä tutkimuksia samoin kuin Suomessa. Suomessa toimii latvialais-suomalainen yritys joka tarjoaa terveydenhoidon palveluja, myös gastric bypass leikkauksia ns. täyden palvelun matkoina e.m. hintaan.
Olen selvitellyt leikkausten hintoja Baltiassa, pääasiassa Latviassa. Latviassa on yksi parhaista Baltian alueen sairaaloista, jossa hoidetaan pohjoimaisia potialaita. Sairaala tarjoaa hoitoa myös suomalaisille potilaille. esim. grastric bypass leikkaus maksaa alle puolet Suomeen verrattuna. Leikkaukseen kuuluu potilasvakuutus, sairaalapäivät jne..
Kela korvaa myös Baltiassa tehtyjä leikkausta edeltäviä tutkimuksia samoin kuin Suomessa. Suomessa toimii latvialais-suomalainen yritys joka tarjoaa terveydenhoidon palveluja, myös gastric bypass leikkauksia ns. täyden palvelun matkoina e.m. hintaan.
laihdutusleikkaus- Viestien lukumäärä : 4
Registration date : 28.01.2011
Vs: Laihdutusleikkaus Baltiassa
Tiedätkö hinnan Suomessa kunnallisella puolella?
.tuisku.- Viestien lukumäärä : 18
Registration date : 03.01.2011
- kunnallisella puolella maksanee vain 2- 4 sairaalassa vietettyä vuorokautta.
Lienee kohdallaan täydentää edellistä kommenttiani: leikkaukset ovat siis puolet halvempia kuin Suomessa.
Lienee kohdallaan täydentää edellistä kommenttiani: leikkaukset ovat siis puolet halvempia kuin Suomessa.
Itse olin jossain vaiheessa valmis lähtemään myös maailmalle leikattavaksi, kun tuntui niin takkuavan tämä suomen yleinen leikkuri, mutta nyt olen tyytyväinen etten lähtenyt.
Perjantaina keskustelin Tallinnan leikkauksista erään HYKS-in ylilääkärin kanssa ja hän tiesi kertoa että itse leikkaukset siellä sujuvat ihan ok. "pikku pulma" on siellä ollut nämä hepatiitit. Kuulemma aikanaan kun ihmiset menivät sinne sydän leikkauksiin ( oli kuulemma jokin buumi) järjestään kaikki kotiutuivat sieltä c-hepatiitin kanssa. Tallinnassa ei kuulemma ( ainakaan silloin vielä) seulottu lainkaan annetuista veristä sitä.
Tiedä sitten miten nykyään on, mutta tämä lääkäri kyllä laittoi ainakin mut miettimään....
Perjantaina keskustelin Tallinnan leikkauksista erään HYKS-in ylilääkärin kanssa ja hän tiesi kertoa että itse leikkaukset siellä sujuvat ihan ok. "pikku pulma" on siellä ollut nämä hepatiitit. Kuulemma aikanaan kun ihmiset menivät sinne sydän leikkauksiin ( oli kuulemma jokin buumi) järjestään kaikki kotiutuivat sieltä c-hepatiitin kanssa. Tallinnassa ei kuulemma ( ainakaan silloin vielä) seulottu lainkaan annetuista veristä sitä.
Tiedä sitten miten nykyään on, mutta tämä lääkäri kyllä laittoi ainakin mut miettimään....
Riski_iita- Viestien lukumäärä : 188
Registration date : 29.06.2010
Kyllä Virossa tarkistetaan nykyään veri ihan yhtä huolellisesti kuin Suomessa! Ja lääketieteen taso on ihan hyvä. Ajat ovat muuttuneet, Viro itsenäistynyt matkanvarrella ja lait ja säädökset tiukentuneet...
Ann- Viestien lukumäärä : 94
Registration date : 02.08.2010
Leikkaukseni maksoi 162 euroa, jos Baltian maissa pääsee puolet halvemmalla(+matkat), niin sittenhän se jo kannattaa? Minulla leikkaus meni paljon paremmin kuin luulin.Täysi kymppi KYS:lle.
.tuisku.- Viestien lukumäärä : 18
Registration date : 03.01.2011
Eiköhän tässä puhuta että puolet halvempi kuin Suomessa "jonon" ohi eli yksityisellä.
Suomesta esim.
Leikkaushinta on 12 000 €
Hinta sisältää:
- Gastric bypass -leikkauksen ja sairaalapäivät
- ravitsemusterapeutin seuranta ja ohjaus (4 krt)
Hintaan ei kuulu:
- leikkausta edeltäviä lääkärin ja ravitsemusterapeutin vastaanottoja ja laboratoriomäärityksiä (oman kokemuksen mukaan erikoislääkäri maksaa KELA-korvauksen jälkeen n. 60 e, ravitsemusterapeutti 80e, labrat esim. veriryhmä n. 40e, sokerirasitus saman...)
- leikkauksen jälkeistä kirurgin tai muiden lääkäreiden vastaanottoja ja laboratoriomäärityksiä
Suomesta esim.
Leikkaushinta on 12 000 €
Hinta sisältää:
- Gastric bypass -leikkauksen ja sairaalapäivät
- ravitsemusterapeutin seuranta ja ohjaus (4 krt)
Hintaan ei kuulu:
- leikkausta edeltäviä lääkärin ja ravitsemusterapeutin vastaanottoja ja laboratoriomäärityksiä (oman kokemuksen mukaan erikoislääkäri maksaa KELA-korvauksen jälkeen n. 60 e, ravitsemusterapeutti 80e, labrat esim. veriryhmä n. 40e, sokerirasitus saman...)
- leikkauksen jälkeistä kirurgin tai muiden lääkäreiden vastaanottoja ja laboratoriomäärityksiä
Mii- Viestien lukumäärä : 19
Registration date : 25.01.2011
Kyllä mulla kuulu hintaan noi edeltävätkin käynnit ja leikkauksen jälkeiset kirurgikäynnit (2kpl) sisältyvät hintaan.
Gilraen84- Viestien lukumäärä : 249
Ikä : 40
Registration date : 16.12.2010
Maksoin sleeve-leikkauksesta tutkimuksineen, sairaalapäivineen kaikkineen noin 3000 euroa Virossa. Olen erittäin tyytyväinen hoidon laatuun ja kirurgiin.
Fisu- Viestien lukumäärä : 99
Registration date : 15.12.2010
Tollaiseen summaan saattaisikin olla mahdollisuuksia, mutta yli 10 000 e ei..Maksoin sleeve-leikkauksesta tutkimuksineen, sairaalapäivineen kaikkineen noin 3000 euroa Virossa. Olen erittäin tyytyväinen hoidon laatuun ja kirurgiin.
Mii- Viestien lukumäärä : 19
Registration date : 25.01.2011
Ymmärrän kantasi täysin joten poistin huonon ilmaisuni.
Viimeinen muokkaaja, laihdutusleikkaus pvm Ke Helmi 02, 2011 5:21 pm, muokattu 4 kertaa
Olenko ainoa, jota häiritsee laihdutusleikkaus nikin jatkuva mainostaminen? Minusta kyse on niin isosta asiasta, ettei leikkauspalveluiden mainostaminen tällaisella sivustolla ole luottamusta herättävä (kuten ei myöskään ko. yrityksen sivustot). Aina löytyy niitä, jotka valmiita rahastamaan ihmisten haluamilla asioilla. Onhan laihdutuslääkkeet olleet jo vuosikymmeniä suurimpia kassan kartoittajia niitä valmistaville yrityksille, oli tuote sitten humpuukkia tai ei.
Poutapilvi- Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa