loppuelämän eka päivä
+9
Anu
Sarsura
Poutapilvi
Tupsukka
eräpena
Tuikku68
Anna
tigertytto
arte
13 posters
loppuelämän eka päivä
liityn joukkoon laihtuvien.. Olen 57 v. kymenlaaksosta ja reilusti ylipainoinen. Stratekiset lukemat 137 kg ja 170 pituus. 1.2.11 leikkaus peijaksessa jos kaikki menee niinkuin on suunniteltu. eneilyn kera lähti 8 pois joten alkutaipale ihan kohtuullinen. Olen lukenut sivustoilta kommentteja jo leikkauksessa käyneiltä ja sinne matkaavilta joten ns.kokemusperäistä tietoa on karttunut erittäin paljon ja mikäs sen paermpi kun kohtalotovereiden tuntemukset. Katsotaan sitte parin viikon päästä mitä kerrottavaa minulla on leikkaukaesta palattuani. Ohitus on tarkoitus tehdä.Nyt vain mutustelemaan viimeisiä aterioita tällä mahalla ja latautumaan tulevaan.
arte- Viestien lukumäärä : 5
Registration date : 28.01.2011
Vs: loppuelämän eka päivä
Kiva kun liityit joukkoomme pienenemään arte Tervetuloa siis
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Tervetuloa mukaan!
Anna- Viestien lukumäärä : 39
Ikä : 39
Registration date : 21.01.2011
Tervetuloa joukkoon!
Tuikku68- Viestien lukumäärä : 79
Ikä : 56
Registration date : 02.12.2010
Mikäs sen mukavampaa kun paljon kavereita. Tervetuloa.
eräpena- Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010
Tervetuloa porukkaan ja kaikkea hyvää leikkaukseen, olen hengessä mukana.
Tupsukka- Viestien lukumäärä : 47
Registration date : 22.01.2011
Tervetuloa! Peijas on todella kiva ja asiantuntevapaikka, joten hermoilu on turhaa
Poutapilvi- Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010
Tervetuloa ja paljon onnea ensiviikon leikkaukseen!!!
Minullakin leikkaus Peijaksessa 28.2, eli kiva kuulla sitten sinun kokemuksista
Minullakin leikkaus Peijaksessa 28.2, eli kiva kuulla sitten sinun kokemuksista
Sarsura- Viestien lukumäärä : 43
Ikä : 57
Registration date : 27.06.2010
Onnea matkaa, ota isisti; ovat ihania ihmisiä siellä Peijaksessa. Vie terveisemme ja kiitoksemme!
Anu- Viestien lukumäärä : 24
Registration date : 11.01.2010
Heippa kaikki kannustavat kaverit Se on sitte peijaksen ohitus-ohitettu. kaikki meni lääkärin mukaan suunnitellusti joten ihan hyvin. Eihän se mikään luomenpoisto-operaatio ole mutta nyt kun viikko kulunut niin kivut ja vaivat unohtuu.minulle ongelmia tuotti pahoinvointi mutta niinhän se on ollut muissakin nukutusta vaativissa leikkauksissa. olin 4pv.sairaalassa etä opin juopottelemaan riittävästi.syömisen kanssa ei mitään ongelmia,kaikki sallitut ja vähän enemminkin uppoaa,lohisoppa ja pinaattikeitto on listan kärjessä.Dumpinkeja ei ole ollut vaan nautin rauhllisesta mutustelusta ja voi sanoa että ateriat maistuu pitkästä aikaa kun ei niitä tarvi lapioda jättiannoksina.tuntuu hienolta kun ei tule syömisestä ainaista huonoa omaatuntoa vaan nauttien
Ihana kuulla, että kaikki meni hyvin. Itse tulen perässä.... leikkaus 23.2! Onnea uuteen elämänvaiheeseen.
dooris- Viestien lukumäärä : 39
Registration date : 06.09.2010
Arte, hienoa kuulla hyviä uutisia
Sun- Viestien lukumäärä : 158
Registration date : 31.01.2011
Hienoa että kaikki sinulla hyvin ja leikkauskin jo ohi tervetuloa mukaamme!Onnea uudelle pikku masulle mä vasta odotan et josko joskus tulis munkin aika,siis minunkin munkit on jo unohettu
anne.heide- Viestien lukumäärä : 177
Registration date : 27.12.2010
Nyt on leikkauksesta kulunut puolitoista viikkoa ja hlämä suorastaan hymyilee. Ruokailujen suhteen ei mitään ongelmia kunhan huolehtii kunnon pureskelusta.makutottumuksiin ei ole tuullut suuria muutoksia,mitä nyt makeat ei maistu,ja hyvä niin. Hieman tähystysreikien kohdilta kiristelee mutta kipulääkkeillä pysyy kurissa. Hienoa lukea tältä palstalta miten kanssakavereilla on sujunut ja miten kunto ja paino kehittyy pitkälläkin aikavälillä.jaksakaa vain kirjoitella tekin joilla toimenpiteistä on jo aikaa sillä se on parasta tietoa mitä on odotettavissa.kiva katsella miten painot on pudonneet javerrata niitä omaan tuloksen. Kevään odotusta kaikille
Joo. Mulla oli operaatio ti 8. helmikuuta. Leikkausaika hieman venähti: se alkoi klo 11.00 sijaan klo 12.54. Ja paloittelu loppui 13.58. Loppupäivä tokkurassa sängyssä ja kipupiikkiä pitkin yötä.
Ke aamuna ylös, ja olin pystyssä lähes koko päivän ja kävelin noin 11 000 askelta (askelmittari) päivän aikana mm. neljä kerrosta rappuja useaan otteeseen. Pieniä kipuja haavoissa (5 kpl) ja mahassa jotain epämääräistä "liikettä". Ruoka upposi hyvin. Ihmettelin, ettei tullut mitään kummempaa ongelmaa. Lääkäri ehdotti jo kotiutusta, mutta en halunnut.
Kotiin to. Olo harvinaisen normaali: ihan kuin noin suurta operaatiota ei olisi edes tehty. Mutta koputetaan puuta komplikaatioiden varalle.
Ke aamuna ylös, ja olin pystyssä lähes koko päivän ja kävelin noin 11 000 askelta (askelmittari) päivän aikana mm. neljä kerrosta rappuja useaan otteeseen. Pieniä kipuja haavoissa (5 kpl) ja mahassa jotain epämääräistä "liikettä". Ruoka upposi hyvin. Ihmettelin, ettei tullut mitään kummempaa ongelmaa. Lääkäri ehdotti jo kotiutusta, mutta en halunnut.
Kotiin to. Olo harvinaisen normaali: ihan kuin noin suurta operaatiota ei olisi edes tehty. Mutta koputetaan puuta komplikaatioiden varalle.
Kelsius- Viestien lukumäärä : 83
Registration date : 14.01.2011
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa