sairausloma leiikauksen jälkeen
+3
Wee2be
dunbar
sallamalla
7 posters
Sivu 1 / 1
sairausloma leiikauksen jälkeen
Olen pääsemässä leikkaukseen maaliskuun viimeisellä viikolla. Leikkaus aikaistui kesäkuun alusta maaliskuulle, mikä auttaa minua jo pitkittyneen odottamisen jaksamisessa. ( ei normaalia pidempi taida tuo odottelu, mutta välilllä vain tuntui siltä). leikkaavan lääkärin suositus huhtikuulta 2010, terveyskeskuslääkärissä kävinkin jo 4 kertaa ennenkuin suostuivat antamaan lähetteen Tyksiin.
Haluaisin tietää siitä leikkauksen jälkeisestä sairaalaoloajasta sekä siitä, kuinka kauan on sairauslomaa nykyisin kirjoitettu. Minulla on myös iso vatsatyrä, leikkaava lääkäri epäili sen tulleen sappileikkauksen arvesta ja monesta raskaudesta, sen korjaus katsotaan leikkauksen yhteydessä jos voidaan, epäilivät kuitenkin että korjataan myöhemmin, on se sen verran suuri.
eli kertokaa että josko voisi jollain muotoa tietää miten kauan pois työstä ja kotoa.
Haluaisin tietää siitä leikkauksen jälkeisestä sairaalaoloajasta sekä siitä, kuinka kauan on sairauslomaa nykyisin kirjoitettu. Minulla on myös iso vatsatyrä, leikkaava lääkäri epäili sen tulleen sappileikkauksen arvesta ja monesta raskaudesta, sen korjaus katsotaan leikkauksen yhteydessä jos voidaan, epäilivät kuitenkin että korjataan myöhemmin, on se sen verran suuri.
eli kertokaa että josko voisi jollain muotoa tietää miten kauan pois työstä ja kotoa.
sallamalla- Viestien lukumäärä : 1
Registration date : 24.01.2011
Vs: sairausloma leiikauksen jälkeen
Mä oli vasta ohituksessa ja olin sairaalassa kaksi päivää ja sairaslomaa sain 4 viikkoa raskaan työni takia. Kaveri oli sairaalassa kolme päivää ja sai sairaslomaa kolme viikkoa kevyemmän työn takia. Eli 3-5viikkoa on kai yleisin sairasloma aika. Ja Onnea leikkausajasta!
dunbar- Viestien lukumäärä : 329
Registration date : 11.01.2009
Mä olin sairaalassa 2 vuorokautta ja saikulla 4 viikkoa - työssäni hoitelen (tai silloisessa työssäni...) 6-8-vuotiaita muksuja, joihin ei kuulu nostoja ym. liiammalti. Onnea leikkuuseen!!
olin sairaalas ma-ke ja kuukauden saikulla.
pingu70- Viestien lukumäärä : 116
Registration date : 15.06.2010
olin sairaalassa ke-to ja saikulla olin sen loppuviikon, maanantaina palasin koulunpenkille...
Gilraen84- Viestien lukumäärä : 249
Ikä : 40
Registration date : 16.12.2010
Peijaksessa antavat sairaslomaa 4 viikkoa, oli työ sitten kevyttä tai raskasta. Ja sairaalasta pääsee pois leikkauksen jälkeisenä päivänä jos kaikki on ok!
Tuikku68- Viestien lukumäärä : 79
Ikä : 56
Registration date : 02.12.2010
Minä sain Peijaksesta 3 viikkoa sairaslomaa, kotiin pääsin 2 päivää leikkauksen jälkeen.
Tes- Viestien lukumäärä : 24
Registration date : 06.07.2010
Kyllähän mäkin 4 viikkoa saikkua sain, mutta en tosiaan tarvinnut sitä!
Gilraen84- Viestien lukumäärä : 249
Ikä : 40
Registration date : 16.12.2010
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa