Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ratas pyörähti vähän =)

2 posters

Siirry alas

Ratas pyörähti vähän =) Empty Ratas pyörähti vähän =)

Viesti kirjoittaja paksuleidi Ti Tammi 25, 2011 3:56 am

Sain tänään Tyksistä nipun lappuja....(ruokapäiväkirja, kysely ruokatavoista, aikoja labroihin, 25.3 ravitsemusterapeutille. 31.3 lääkäriaika)
Nyt alkoi jännittämään, kun tuli ihan konkreettista tietoa Shocked
Mietityttää vaan noi kysymykset ruokatavoista jne. Uskaltaako siihen laittaa ihan rehellisesti kaiken.... Minkälaisia asioita ravitsemusterapeutti mahtaa kysellä... ????? Pelottaa jännittää ja silti ihan hirveän innostunut olo!!!! Smile

paksuleidi

Viestien lukumäärä : 107
Registration date : 14.11.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Ratas pyörähti vähän =) Empty Vs: Ratas pyörähti vähän =)

Viesti kirjoittaja tigertytto Ti Tammi 25, 2011 4:01 am

Mun mielestäni kannattaa laittaa ihan rehellisesti kaikki jutskat.Ja älä turhia jännittele..tai jännittele vaan..se kuuluuu asiaan Very Happy voin kuitenkin lohduttaa että se jännittäminen on ihan turhaa...
Minä jännitin ihan samanlailla ja varmasti enemmänkin..sitä odotti kuin hullu puuroa että sai vihdoinkin sen ns..lopullisen päätöksen että pääsee leikkuuseen...ja senkin tyhmänä jätin käyttämättä..uskoin että pystyn NYT pitämään kun olen saanut jo yli 20 kiloo pois..mut kuinkas kävikään...het lähti paino nousuun kun sovittiin lääkärin kanssa et koitan jatkaa omillani ja jos tarvetta tulee niin pääsen sitten leikkaukseen..ja tarvettahan tuli hyvinkin pian...se tyksin mika helmiö on IHANA lääkäri I love you
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009

Viesti kirjoittaja paksuleidi Ti Tammi 25, 2011 4:13 am

Kiitos kannustuksesta...nyt vaan ihan rauhassa mutta jännityksellä odottelua =)

paksuleidi

Viestien lukumäärä : 107
Registration date : 14.11.2010

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa