Ratas pyörähti vähän =)
2 posters
Ratas pyörähti vähän =)
Sain tänään Tyksistä nipun lappuja....(ruokapäiväkirja, kysely ruokatavoista, aikoja labroihin, 25.3 ravitsemusterapeutille. 31.3 lääkäriaika)
Nyt alkoi jännittämään, kun tuli ihan konkreettista tietoa
Mietityttää vaan noi kysymykset ruokatavoista jne. Uskaltaako siihen laittaa ihan rehellisesti kaiken.... Minkälaisia asioita ravitsemusterapeutti mahtaa kysellä... ????? Pelottaa jännittää ja silti ihan hirveän innostunut olo!!!!
Nyt alkoi jännittämään, kun tuli ihan konkreettista tietoa
Mietityttää vaan noi kysymykset ruokatavoista jne. Uskaltaako siihen laittaa ihan rehellisesti kaiken.... Minkälaisia asioita ravitsemusterapeutti mahtaa kysellä... ????? Pelottaa jännittää ja silti ihan hirveän innostunut olo!!!!
paksuleidi- Viestien lukumäärä : 107
Registration date : 14.11.2010
Vs: Ratas pyörähti vähän =)
Mun mielestäni kannattaa laittaa ihan rehellisesti kaikki jutskat.Ja älä turhia jännittele..tai jännittele vaan..se kuuluuu asiaan voin kuitenkin lohduttaa että se jännittäminen on ihan turhaa...
Minä jännitin ihan samanlailla ja varmasti enemmänkin..sitä odotti kuin hullu puuroa että sai vihdoinkin sen ns..lopullisen päätöksen että pääsee leikkuuseen...ja senkin tyhmänä jätin käyttämättä..uskoin että pystyn NYT pitämään kun olen saanut jo yli 20 kiloo pois..mut kuinkas kävikään...het lähti paino nousuun kun sovittiin lääkärin kanssa et koitan jatkaa omillani ja jos tarvetta tulee niin pääsen sitten leikkaukseen..ja tarvettahan tuli hyvinkin pian...se tyksin mika helmiö on IHANA lääkäri
Minä jännitin ihan samanlailla ja varmasti enemmänkin..sitä odotti kuin hullu puuroa että sai vihdoinkin sen ns..lopullisen päätöksen että pääsee leikkuuseen...ja senkin tyhmänä jätin käyttämättä..uskoin että pystyn NYT pitämään kun olen saanut jo yli 20 kiloo pois..mut kuinkas kävikään...het lähti paino nousuun kun sovittiin lääkärin kanssa et koitan jatkaa omillani ja jos tarvetta tulee niin pääsen sitten leikkaukseen..ja tarvettahan tuli hyvinkin pian...se tyksin mika helmiö on IHANA lääkäri
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Vs: Ratas pyörähti vähän =)
Kiitos kannustuksesta...nyt vaan ihan rauhassa mutta jännityksellä odottelua =)
paksuleidi- Viestien lukumäärä : 107
Registration date : 14.11.2010
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa