Anna esittäytyy.
+11
Hiplakka
Sarppa
Tuikku68
MRA123
tigertytto
anne.heide
heiduska72
Poutapilvi
Möhköfantti
eräpena
Anna
15 posters
Anna esittäytyy.
Hei vaan kaikille!
Olen tätä foorumia selaillut silloin tällöin ja olen täältä saanut paljon tietoa. Nyt vihdoin itsekkin uskaltauduin mukaan.
Ajatus leikkauksesta on ollut mielessä nyt jo reilun vuoden. Viime vuonna kävin kaikissa mahdollisissa tutkimuksissa ja myös psykologilla sekä tottakai ravitsemusterapeutilla. Vihdoin, maanantaina 17.1, menin TAYSiin leikkausarvioon ja pääsin leikkausjonoon!! Siinä vaiheessa meinasi hypätä ja halata lääkäriä, mutta hillitsin itseni. Jono on kuulemma tällähetkellä puoli vuotta ja tavoiteltu aika olisi elokuussa. Sitä ennen totta kai VLCD:tä ja -10kg. Itse olisin halunut Sleeve-leikkaukseen, mutta lääkärin mielestä GBP on paras vaihtoehto, joten sillä mennään...
Olen aina ollut iso, äitini kertoi, että minun painoni alkoi nousemaan n. 4vuotiaana. Painoni ja erilaisuuteni takia olen ollut koulukiusattu, mikä vaikuttaa edelleen elämääni. Kaikenlaista olen kokeillut pudottaakseni painoa ja olen sitä alaspäin saanutkin, mutta kaikki on tullut takaisin, ja korkojen kera. Tällähetkellä painoni on ennätys lukemissa. Painoni on tällähetkellä 140kg ja pituus 165,5cm eli BMI on huikeat 51.1
En pidä leikkausta ihmeellisenä pelasuksena vaan ymmärrän, että sen mukana pitää muuttaa elämäntapoja. Eläväntavat ovat muuttuneet huikeasti vuoden aikana, lähtien annoskoosta.
Kaikille leikkaukseen jonottaville ja jo leikatuille tsemppiä jatkoon!
Olen tätä foorumia selaillut silloin tällöin ja olen täältä saanut paljon tietoa. Nyt vihdoin itsekkin uskaltauduin mukaan.
Ajatus leikkauksesta on ollut mielessä nyt jo reilun vuoden. Viime vuonna kävin kaikissa mahdollisissa tutkimuksissa ja myös psykologilla sekä tottakai ravitsemusterapeutilla. Vihdoin, maanantaina 17.1, menin TAYSiin leikkausarvioon ja pääsin leikkausjonoon!! Siinä vaiheessa meinasi hypätä ja halata lääkäriä, mutta hillitsin itseni. Jono on kuulemma tällähetkellä puoli vuotta ja tavoiteltu aika olisi elokuussa. Sitä ennen totta kai VLCD:tä ja -10kg. Itse olisin halunut Sleeve-leikkaukseen, mutta lääkärin mielestä GBP on paras vaihtoehto, joten sillä mennään...
Olen aina ollut iso, äitini kertoi, että minun painoni alkoi nousemaan n. 4vuotiaana. Painoni ja erilaisuuteni takia olen ollut koulukiusattu, mikä vaikuttaa edelleen elämääni. Kaikenlaista olen kokeillut pudottaakseni painoa ja olen sitä alaspäin saanutkin, mutta kaikki on tullut takaisin, ja korkojen kera. Tällähetkellä painoni on ennätys lukemissa. Painoni on tällähetkellä 140kg ja pituus 165,5cm eli BMI on huikeat 51.1
En pidä leikkausta ihmeellisenä pelasuksena vaan ymmärrän, että sen mukana pitää muuttaa elämäntapoja. Eläväntavat ovat muuttuneet huikeasti vuoden aikana, lähtien annoskoosta.
Kaikille leikkaukseen jonottaville ja jo leikatuille tsemppiä jatkoon!
Anna- Viestien lukumäärä : 39
Ikä : 39
Registration date : 21.01.2011
Vs: Anna esittäytyy.
Tsemppiä sinulle nyös. Tervetuloa mukaan kirjailemaan,
eräpena- Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010
Tsemppiä sinulle. Tervetuloa mukaan. Täytyy näköjään tuplana toivotella.
Viimeinen muokkaaja, eräpena pvm Pe Tammi 21, 2011 2:20 am, muokattu 1 kertaa
eräpena- Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010
Tervetuloo joukkoon
Möhköfantti- Viestien lukumäärä : 156
Registration date : 14.11.2010
Tervetuloa mukaan
Poutapilvi- Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010
tervetua mukaan!!!
heiduska72- Viestien lukumäärä : 57
Ikä : 52
Registration date : 12.11.2010
tervetuloa mukaan!!
anne.heide- Viestien lukumäärä : 177
Registration date : 27.12.2010
Tervetulo toivotus täältäkin päin
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Huomenta ja tervetuloa palstailemaan!
Tää on tosi hyvä mesta, koukussa olen ja pahasti
Monta kertaa päivässä pitää käydä viestejä lukemassa.
Tää on tosi hyvä mesta, koukussa olen ja pahasti
Monta kertaa päivässä pitää käydä viestejä lukemassa.
MRA123- Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009
Tervetuloa joukkoon ja tsemppiä!
Tuikku68- Viestien lukumäärä : 79
Ikä : 56
Registration date : 02.12.2010
Tervetuloa!
Tää tosiaan koukuttaa
Tää tosiaan koukuttaa
Sarppa- Viestien lukumäärä : 38
Registration date : 16.01.2011
Tervetuloa! Uusi palstailija olen itsekin, minulla tosin leikkaus vasta kaukana tulevaisuudessa. Eneilen tässä ensin, koska meidän shp:ssä tämä on tapana. Pian se syksy saapuu ja pääset kauan kaipaamaasi operaatioon, jonka kautta se uusi elämä koittaa.
Terkuin Hiplakka
Terkuin Hiplakka
Hiplakka- Viestien lukumäärä : 7
Ikä : 48
Registration date : 18.01.2011
Kiitos kaikille tervetuloa toivotuksista!!
Kun sain kuulla jonoon pääsystä tilasin saman tien itselleni t-paidan, jossa lukee: "Pakkauksen ulkonäkö tulee muuttumaan lähiaikoina."
Näin kyseisen tekstin aikoinani ollessani kaupassa ja päätin, että jos jonoon pääsen tilaan paidan jossa kyseinen teksti on!
Olispa jo syksy!
Kun sain kuulla jonoon pääsystä tilasin saman tien itselleni t-paidan, jossa lukee: "Pakkauksen ulkonäkö tulee muuttumaan lähiaikoina."
Näin kyseisen tekstin aikoinani ollessani kaupassa ja päätin, että jos jonoon pääsen tilaan paidan jossa kyseinen teksti on!
Olispa jo syksy!
Aika hyvä teksti
dunbar- Viestien lukumäärä : 329
Registration date : 11.01.2009
Tervetuloa minunkin puolesta! Olen myös jonossa Taysiin ja koukussa tähän palstaan Jotenkin sitä janoaa tietoa ja muiden kokemuksia, kun itse odottelee aikaa leikkaukseen. Mulla on menossa neljän viikon kokeilu-eneily ja ennakkopeloistani huolimatta hyvin on mennyt Nälkäkään ei ole enää vaivannut ja paino putoaa hukeaa vauhtia Minusta onupeaa lukea muiden todella mahtavista saavutuksista täältä! Toivottavasti itsellä menee aikanaan yhtä loistavasti.
peikkomuori- Viestien lukumäärä : 43
Registration date : 09.12.2010
Anna..tuo paita on mahtava idea
Tervetuloa mukaan .
Tervetuloa mukaan .
Rovatar- Viestien lukumäärä : 314
Registration date : 05.12.2009
Idean saa varastaa, jos haluaa.
Kävin tänään tapaamassa ravitsemusterapeuttiani, joka muuten on aivan ihana ihminen.. Sain tiedon, että miun ei tavitsekkaan mennä käymään TAYS:in ravitsemusterapeutilla, koska olemme täälä jo käyneet kaikki tarvittavat asiat! Eli annokset, leikkauksen jälkeinen syöminen ym... Vasta ennen eneilyä menen käymään TAYS:issa.
Onpa ainakin vähemmän ravaamista Tampereen suunnalla.
Meinasin tuossa kesällä eneillä semmoiset 4-6viikkoa, koska ruoka ei maistu kesällä kuitenkaan ja töitäkin on tiedossa, joten ateriaytmi on helppo pitää. Olen haaveillut, että aloittaisin taas kuntosaliharjoittelun. Siitä on aikaa kun viimeksi kävin.. Kunto nousisi, paino menisi alaspäin ja ehkä tällä tavalla voisin edesauttaa kiinteytymistä, jotta se nahka ei lerputtaisi tulevaisuudessa?? Lääkärikin sanoi, että olen vielä nuori, joten nahka "palautuu" paremmin.
Onpa ainakin vähemmän ravaamista Tampereen suunnalla.
Meinasin tuossa kesällä eneillä semmoiset 4-6viikkoa, koska ruoka ei maistu kesällä kuitenkaan ja töitäkin on tiedossa, joten ateriaytmi on helppo pitää. Olen haaveillut, että aloittaisin taas kuntosaliharjoittelun. Siitä on aikaa kun viimeksi kävin.. Kunto nousisi, paino menisi alaspäin ja ehkä tällä tavalla voisin edesauttaa kiinteytymistä, jotta se nahka ei lerputtaisi tulevaisuudessa?? Lääkärikin sanoi, että olen vielä nuori, joten nahka "palautuu" paremmin.
Tervetuloa mukaan.
Tupsukka- Viestien lukumäärä : 47
Registration date : 22.01.2011
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa