Nony nytkähti mullaki eteheppäi asiat!!!
+4
2FatToFly
Elämä edessä
anne.heide
Krisu75
8 posters
Nony nytkähti mullaki eteheppäi asiat!!!
Heissan vaan piitkästä aikaa!!
Posti toi tänään kerranki mukavan kirjehen( ei aina niitä laskuja) mullekki. Tuli aijat labroohin ja ravitsemusterapeutille, sekä sisus lekurille!!! Empä olis osannu orottaa ihan näin pikaasta toimintaa. Elikkä nua 2 ensimmäästä olis 27.1 ja jäläkimmäänen 10.2!! Toivottavasti nua asiat alakaa rullaamahan eteheppäi notta sais tuan olokapäänki pian hoirettua kuntohon , ku kerra o jo leikkaus (olokapää) siirretty painon takia toisehe sairaalaha.
Ja ihan o mukavasti menny muutenki tua viimmeene 8 kuukautta ku on painua menny -11.7kg ja ainuastaan kattomalla mitä tuanne leipäläpehe pistää!!!
Oikee mukavaa ja kevyempää tätä vuatta kaikille täälläolioille!!
Posti toi tänään kerranki mukavan kirjehen( ei aina niitä laskuja) mullekki. Tuli aijat labroohin ja ravitsemusterapeutille, sekä sisus lekurille!!! Empä olis osannu orottaa ihan näin pikaasta toimintaa. Elikkä nua 2 ensimmäästä olis 27.1 ja jäläkimmäänen 10.2!! Toivottavasti nua asiat alakaa rullaamahan eteheppäi notta sais tuan olokapäänki pian hoirettua kuntohon , ku kerra o jo leikkaus (olokapää) siirretty painon takia toisehe sairaalaha.
Ja ihan o mukavasti menny muutenki tua viimmeene 8 kuukautta ku on painua menny -11.7kg ja ainuastaan kattomalla mitä tuanne leipäläpehe pistää!!!
Oikee mukavaa ja kevyempää tätä vuatta kaikille täälläolioille!!
Krisu75- Viestien lukumäärä : 121
Registration date : 25.11.2010
Vs: Nony nytkähti mullaki eteheppäi asiat!!!
Moikka!hienosti olet pudottanut ihan omin avuin painoasi mullakin eka käynti kysillä ravitsemusterapeutilla/lääkärillä aika samoihin aikoihin kun sulla eli 31.1.labrat oli jo 10.1.
anne.heide- Viestien lukumäärä : 177
Registration date : 27.12.2010
Hieno juttu Krisu!
Siitä se lähtee, mukava murre siulla!
Siitä se lähtee, mukava murre siulla!
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
2FatToFly- Viestien lukumäärä : 234
Registration date : 09.06.2010
Hyvä Krisu. Mulla 9.2. vatsapoli kirurg lääkäri. Kuka sulla sisät lääkärinä? Kattotaan kui käy.
sateenkaarenpäässä- Viestien lukumäärä : 214
Registration date : 26.07.2010
Poutapilvi- Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010
Hei vaan!
Elämä edessä : se on tää pohojalaasuus verissä, vaikka pk-seudullakin oon asustellu liki 10 vuotta elämästäni... Sanontakin kuuluu: Pohojammaalta voi lähtiä, mutta pohojalaasuus ei lähäre ihimisestä.
Sateenkaarenpäässä: en osaa sanoa vielä kuka sis. lääkärinä, mutta viimeisimmässä raskaudessani olin diabeteslääkärillä äitipolilla ja kyseinen lääkäri kertoi olevansa yksi päättävistä lääkäreistä. (oli sellainen vanhemmanpuoleinen naishlö...) Toivotaan että kaikki menee hyvin molemmilla.
Mulla tulee vaan siitä päivästä aika pitkä, ku pitää olla jo 7.00 labrassa ravinnotta ja kuitenki matkaan menee sellanen tunti ajaessa, 10.00 on rav. terap. käynti ja sitte vielä olkapääasiaa eli varjoaine MRI 12.30, eli tekemistä riittää sille päivälle!
Elämä edessä : se on tää pohojalaasuus verissä, vaikka pk-seudullakin oon asustellu liki 10 vuotta elämästäni... Sanontakin kuuluu: Pohojammaalta voi lähtiä, mutta pohojalaasuus ei lähäre ihimisestä.
Sateenkaarenpäässä: en osaa sanoa vielä kuka sis. lääkärinä, mutta viimeisimmässä raskaudessani olin diabeteslääkärillä äitipolilla ja kyseinen lääkäri kertoi olevansa yksi päättävistä lääkäreistä. (oli sellainen vanhemmanpuoleinen naishlö...) Toivotaan että kaikki menee hyvin molemmilla.
Mulla tulee vaan siitä päivästä aika pitkä, ku pitää olla jo 7.00 labrassa ravinnotta ja kuitenki matkaan menee sellanen tunti ajaessa, 10.00 on rav. terap. käynti ja sitte vielä olkapääasiaa eli varjoaine MRI 12.30, eli tekemistä riittää sille päivälle!
Krisu75...täällä toine eteläpohojanmaalta kotoosin oleva ja Lappiin kulukeutunu .Ei tää murre lähe pois muuttamalla ,se o ja pyssyy verissä.
Rovatar- Viestien lukumäärä : 314
Registration date : 05.12.2009
Rovatar: Mistäpäin E-P:tä oot lähtöisin?? Mä oon aikaslailla täällä itä-reunamilla...
Itä reunalla minäkin
Rovatar- Viestien lukumäärä : 314
Registration date : 05.12.2009
Rovatar: Laitan sulle viestiä....
Heipskuta rallaa jälleen!!!
Eilen oli sitte noi labrat ja ravitsemusterapeutti käynti... Oli oikein mukava puolitoistatuntinen terapeutin kanssa. Juteltiin niitä näitä, pääasiassa aiheesta , mutta kyllä se välillä lipsahti asian sivuunkin Minäku oon tällaanen hiliaanen pohojalaas tyttöö...
Mutta sitte asiaan... Loppulausahdos kuului, että olen erittäin motivoitunut ja asiaan perehtyntyt, joten ei kuulemma näe mitään estettä leikkaukselle!!!
Seuraavaksi olis vuorossa sisätautilääkärin vo 10.2. Minkälainen tuo tapaaminen on ja mihin täytyisi osata varautua???
Eilen oli sitte noi labrat ja ravitsemusterapeutti käynti... Oli oikein mukava puolitoistatuntinen terapeutin kanssa. Juteltiin niitä näitä, pääasiassa aiheesta , mutta kyllä se välillä lipsahti asian sivuunkin Minäku oon tällaanen hiliaanen pohojalaas tyttöö...
Mutta sitte asiaan... Loppulausahdos kuului, että olen erittäin motivoitunut ja asiaan perehtyntyt, joten ei kuulemma näe mitään estettä leikkaukselle!!!
Seuraavaksi olis vuorossa sisätautilääkärin vo 10.2. Minkälainen tuo tapaaminen on ja mihin täytyisi osata varautua???
Tänään jälleen kävin diabeteshoitajalla punnituksessa. Itellä oli sellainen tunne, että olis voinu tulla vaikka vähän takaisinkin edellisestä käynnistä. Mutta kuinkas olikaan käyny..... Jälleen oli menny -4kg helmikuun alusta eli kokonaispudotus on tällä hetkellä -17kg/11kk!!! Oon kyllä erittäin tyytyväinen itseeni ja omaan saavutukseeni!!! HYVÄ MINÄ!!!
Tästä on taas hyvä jatkaa kohti kesää ja lämpöä....
Mukavaa kevättä kaikille!!!
Tästä on taas hyvä jatkaa kohti kesää ja lämpöä....
Mukavaa kevättä kaikille!!!
Saat ollakin tyytyväinen itsees, ONNEA!!!
MRA123- Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa