Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Nony nytkähti mullaki eteheppäi asiat!!!

+4
2FatToFly
Elämä edessä
anne.heide
Krisu75
8 posters

Siirry alas

Nony nytkähti mullaki eteheppäi asiat!!! Empty Nony nytkähti mullaki eteheppäi asiat!!!

Viesti kirjoittaja Krisu75 Ke Tammi 19, 2011 5:49 am

Heissan vaan piitkästä aikaa!!
Posti toi tänään kerranki mukavan kirjehen( ei aina niitä laskuja) mullekki. Tuli aijat labroohin ja ravitsemusterapeutille, sekä sisus lekurille!!! Empä olis osannu orottaa ihan näin pikaasta toimintaa. Elikkä nua 2 ensimmäästä olis 27.1 ja jäläkimmäänen 10.2!! Toivottavasti nua asiat alakaa rullaamahan eteheppäi notta sais tuan olokapäänki pian hoirettua kuntohon , ku kerra o jo leikkaus (olokapää) siirretty painon takia toisehe sairaalaha.
Ja ihan o mukavasti menny muutenki tua viimmeene 8 kuukautta ku on painua menny -11.7kg ja ainuastaan kattomalla mitä tuanne leipäläpehe pistää!!!
Oikee mukavaa ja kevyempää tätä vuatta kaikille täälläolioille!!
Krisu75
Krisu75

Viestien lukumäärä : 121
Registration date : 25.11.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Nony nytkähti mullaki eteheppäi asiat!!! Empty Vs: Nony nytkähti mullaki eteheppäi asiat!!!

Viesti kirjoittaja anne.heide Ke Tammi 19, 2011 8:49 pm

Moikka!hienosti olet pudottanut ihan omin avuin painoasi Very Happy mullakin eka käynti kysillä ravitsemusterapeutilla/lääkärillä aika samoihin aikoihin kun sulla eli 31.1.labrat oli jo 10.1.
anne.heide
anne.heide

Viestien lukumäärä : 177
Registration date : 27.12.2010

Nony nytkähti mullaki eteheppäi asiat!!! Empty Vs: Nony nytkähti mullaki eteheppäi asiat!!!

Viesti kirjoittaja Elämä edessä Ke Tammi 19, 2011 11:44 pm

Hieno juttu Krisu!
Siitä se lähtee, mukava murre siulla! Very Happy
Elämä edessä
Elämä edessä

Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009

Viesti kirjoittaja 2FatToFly To Tammi 20, 2011 3:40 am

cheers

2FatToFly

Viestien lukumäärä : 234
Registration date : 09.06.2010

Viesti kirjoittaja sateenkaarenpäässä To Tammi 20, 2011 6:23 am

Hyvä Krisu. Mulla 9.2. vatsapoli kirurg lääkäri. Kuka sulla sisät lääkärinä? Kattotaan kui käy.
sateenkaarenpäässä
sateenkaarenpäässä

Viestien lukumäärä : 214
Registration date : 26.07.2010

Viesti kirjoittaja Poutapilvi Pe Tammi 21, 2011 1:40 am

cheers
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010

Viesti kirjoittaja Krisu75 Pe Tammi 21, 2011 5:34 am

Hei vaan!

Elämä edessä : se on tää pohojalaasuus verissä, vaikka pk-seudullakin oon asustellu liki 10 vuotta elämästäni... Sanontakin kuuluu: Pohojammaalta voi lähtiä, mutta pohojalaasuus ei lähäre ihimisestä. bounce
Sateenkaarenpäässä: en osaa sanoa vielä kuka sis. lääkärinä, mutta viimeisimmässä raskaudessani olin diabeteslääkärillä äitipolilla ja kyseinen lääkäri kertoi olevansa yksi päättävistä lääkäreistä. (oli sellainen vanhemmanpuoleinen naishlö...) Toivotaan että kaikki menee hyvin molemmilla.
Mulla tulee vaan siitä päivästä aika pitkä, ku pitää olla jo 7.00 labrassa ravinnotta ja kuitenki matkaan menee sellanen tunti ajaessa, 10.00 on rav. terap. käynti ja sitte vielä olkapääasiaa eli varjoaine MRI 12.30, eli tekemistä riittää sille päivälle!
Krisu75
Krisu75

Viesti kirjoittaja Rovatar La Tammi 22, 2011 5:47 am

Krisu75...täällä toine eteläpohojanmaalta kotoosin oleva ja Lappiin kulukeutunu .Ei tää murre lähe pois muuttamalla ,se o ja pyssyy verissä. Very Happy
Rovatar
Rovatar

Viestien lukumäärä : 314
Registration date : 05.12.2009

Viesti kirjoittaja Krisu75 La Tammi 22, 2011 6:37 am

Rovatar: Mistäpäin E-P:tä oot lähtöisin?? Mä oon aikaslailla täällä itä-reunamilla...
Krisu75
Krisu75

Viesti kirjoittaja Rovatar La Tammi 22, 2011 6:43 am

Itä reunalla minäkin Very Happy
Rovatar
Rovatar

Viestien lukumäärä : 314
Registration date : 05.12.2009

Viesti kirjoittaja Krisu75 La Tammi 22, 2011 6:44 am

Rovatar: Laitan sulle viestiä....
Krisu75
Krisu75

Viesti kirjoittaja Krisu75 La Tammi 29, 2011 5:06 am

Heipskuta rallaa jälleen!!!
Eilen oli sitte noi labrat ja ravitsemusterapeutti käynti... Oli oikein mukava puolitoistatuntinen terapeutin kanssa. Juteltiin niitä näitä, pääasiassa aiheesta , mutta kyllä se välillä lipsahti asian sivuunkin Rolling Eyes Minäku oon tällaanen hiliaanen pohojalaas tyttöö...
Mutta sitte asiaan... Loppulausahdos kuului, että olen erittäin motivoitunut ja asiaan perehtyntyt, joten ei kuulemma näe mitään estettä leikkaukselle!!! bounce
Seuraavaksi olis vuorossa sisätautilääkärin vo 10.2. Minkälainen tuo tapaaminen on ja mihin täytyisi osata varautua???
Krisu75
Krisu75

Viesti kirjoittaja Krisu75 To Huhti 07, 2011 10:53 pm

Tänään jälleen kävin diabeteshoitajalla punnituksessa. Itellä oli sellainen tunne, että olis voinu tulla vaikka vähän takaisinkin edellisestä käynnistä. Mutta kuinkas olikaan käyny..... Jälleen oli menny -4kg helmikuun alusta eli kokonaispudotus on tällä hetkellä -17kg/11kk!!! Oon kyllä erittäin tyytyväinen itseeni ja omaan saavutukseeni!!! HYVÄ MINÄ!!!
Tästä on taas hyvä jatkaa kohti kesää ja lämpöä....

Mukavaa kevättä kaikille!!!
Krisu75
Krisu75

Viesti kirjoittaja MRA123 To Huhti 07, 2011 11:24 pm

Saat ollakin tyytyväinen itsees, ONNEA!!!
MRA123
MRA123

Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa