Hiplakka esittäytyy :o)
4 posters
Hiplakka esittäytyy :o)
Lapsesta asti olen ollut pyöreä, nuoruuden kasvupyrähdys kohdistui lähinnä painokäyrään ja nyt 35-vuotiaana olen sairaalloisen ylipainoinen, kuten olen ollut koko aikuisikäni. Muistan olleeni tiukalla laihdutuskuurilla jo 10-vuotiaana, ja monenmoisia laihdutuskeinoja on tullut kokeiltua, mutta oikeastaan edellinen tosiyritys oli liki 10 vuotta sitten, kun pudotin painoa 25 kg päästäkseni lapsettomuushoitoihin. Vuosien saatossa olen "onnistunut" jojoillen keräämään jokaisen kilon takaisin, joten BMI on huima, kun painoa on 130 kg ja pituutta vain 168 cm. Minulla on lääkitys verenpainetautiin, kolesteroliin ja sokeriaineenvaihdunnanhäiriöön tai aikuistyypin diabetekseen (lääkärin näkemyksestä riippuen). Niin tai näin; PYSYVÄÄ painonpudotusta ja tervettä elämää tavoittelen. Sekä itseni että perheeni vuoksi.
Loppuvuodesta kerroin terveyskeskuslääkärille, että haluan laihdutusleikkaukseen. Sain ohjeen ottaa yhteyttä ravitsemusterapeuttiin, joka sai minut keskussairaalan ene-ryhmään, joka alkoi viime viikolla. Eneily on silkkaa h*lvettiä, koska en saa pussisotkuja alas kyökkimättä. Pakko on kuitenkin yrittää, koska muutoin ei ole mitään mahdollisuutta päästä leikkaukseen. Näin ryhmän vetäjät kertoivat ensimmäisellä tapaamisella. Juuri nyt olen turhautunut, koska leikkaus-asia on ns. jumissa. Ilmeisesti vasta toukokuussa ryhmän loputtua voin pyytää lähetettä sisätautilääkärille, minkä jälkeen tietenkin iskee kesätauko päälle ja homma siirtyy hamaan tulevaisuuteen. Blaah. Tsekkailin jo yksityissektorin hintojakin, mutta niihin minulle ei valitettavasti ole varaa.
Hiplakka
Loppuvuodesta kerroin terveyskeskuslääkärille, että haluan laihdutusleikkaukseen. Sain ohjeen ottaa yhteyttä ravitsemusterapeuttiin, joka sai minut keskussairaalan ene-ryhmään, joka alkoi viime viikolla. Eneily on silkkaa h*lvettiä, koska en saa pussisotkuja alas kyökkimättä. Pakko on kuitenkin yrittää, koska muutoin ei ole mitään mahdollisuutta päästä leikkaukseen. Näin ryhmän vetäjät kertoivat ensimmäisellä tapaamisella. Juuri nyt olen turhautunut, koska leikkaus-asia on ns. jumissa. Ilmeisesti vasta toukokuussa ryhmän loputtua voin pyytää lähetettä sisätautilääkärille, minkä jälkeen tietenkin iskee kesätauko päälle ja homma siirtyy hamaan tulevaisuuteen. Blaah. Tsekkailin jo yksityissektorin hintojakin, mutta niihin minulle ei valitettavasti ole varaa.
Hiplakka
Hiplakka- Viestien lukumäärä : 7
Ikä : 48
Registration date : 18.01.2011
Vs: Hiplakka esittäytyy :o)
Moi vaan! Täällä toinen, lihava lapsesta saakka. Ja myöskin vielä pitkään odottava. Minullakin ensin sisätautiosaston ravintoterapeutti joka laittaa (jos laittaa) aikaa sisätautilääkärille. Ja sisätautilääkäri sitten lähetteen leikkausjonoon, jos laittaa.
Ajat on pitkät, ravintoterapeutilta sisätautilääkärille 3-4kk ja ja leikkausjonossa noin vuosi. On tää ihmeellistä kyllä kun tuskin missään vaiheessa pääsee ihan varmuuteen, että varmasti leikataan. Sitä koittaa olla olematta toiveikas mutta silti sitä koko ajan toivoo...
ENEä mulla ei vielä ole ollut, katsotaan mitä ravintoterapeutti sitten saa päähänsä kun sinne asti pääsee noin kuukauden päästä.
Tsemppiä! Samassa veneessä ollaan.
Ajat on pitkät, ravintoterapeutilta sisätautilääkärille 3-4kk ja ja leikkausjonossa noin vuosi. On tää ihmeellistä kyllä kun tuskin missään vaiheessa pääsee ihan varmuuteen, että varmasti leikataan. Sitä koittaa olla olematta toiveikas mutta silti sitä koko ajan toivoo...
ENEä mulla ei vielä ole ollut, katsotaan mitä ravintoterapeutti sitten saa päähänsä kun sinne asti pääsee noin kuukauden päästä.
Tsemppiä! Samassa veneessä ollaan.
silkkiuikku- Viestien lukumäärä : 55
Registration date : 07.10.2010
Tervetuloa joukkoon!
Tuikku68- Viestien lukumäärä : 79
Ikä : 56
Registration date : 02.12.2010
Tervetuloa mukaan
Poutapilvi- Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010