Hanna tässä päivää!
+7
MRA123
Tuikku68
eräpena
Poutapilvi
Lyltsy
Megamisu
Hanna
11 posters
Hanna tässä päivää!
Tervehdys teille!
Olen semmonen 40 vuotias nainen pohojammaalta ja tapellut liikakilojeni kans koko pienen elämäni. Jo lapsena olin punkero tenava ja sitä rataa on jatkunut tähän päivään.
Nyt olen 159 cm pitkä ja painan 116 kg. Mä olen kokeillut kaikki mahdolliset ja mahdottomat dieetit, niin kauan kun niitä on keksitty mutta tuloksetta. Viime syksynä marssin terveyskeskuksen lääkärin puheille ja sanoin että sulla on tasan kaks mahdollisuutta: joko paat mut jonoon siihen leikkaukseen tai tikkaat suun kiinni niin ettei huulien välistä mee mehupilliä kummempaa. Lääkäri lupasi pistää ihan ulkonäöllisistä ja käytännön syistä mut leikkausjonoon ja ensimmäinen lekurikäynti seinäjoella oli syyskuussa 2010 jolloin oli myös ravitsemusterapeutin vastaanotto. Viime viikolla oli ylävatsan ultra ja hoitajan vastaanotto ja huomenna pitäs mennä nielaisemaan kamera. (tätä toimenpidettä pelkään eniten koko prosessissa, mä kun olen lähihoitaja ja ollut avustamassa moisessa hommassa, eikä kukaan siitä ole tykännyt pätkääkään! )
Niinkun sanoin, mä olen lähihoitaja, vanhustyöhön erikoistunut ja pitäs vielä jaksaa hommia puskea muutama vuosi ennen eläkeikää. Kilojen takia selkä on ihan romuna, jalat huutaa halleluujaa joka työpäivän jälkeen ja yleiskuntokin on aivan rapana, joten tää on kyllä ainoo mahdollisuus mulle.
Pitäkää mulle peukkuja huomista varten.. hirvittää aivan hel... tisti..
Hanna
Olen semmonen 40 vuotias nainen pohojammaalta ja tapellut liikakilojeni kans koko pienen elämäni. Jo lapsena olin punkero tenava ja sitä rataa on jatkunut tähän päivään.
Nyt olen 159 cm pitkä ja painan 116 kg. Mä olen kokeillut kaikki mahdolliset ja mahdottomat dieetit, niin kauan kun niitä on keksitty mutta tuloksetta. Viime syksynä marssin terveyskeskuksen lääkärin puheille ja sanoin että sulla on tasan kaks mahdollisuutta: joko paat mut jonoon siihen leikkaukseen tai tikkaat suun kiinni niin ettei huulien välistä mee mehupilliä kummempaa. Lääkäri lupasi pistää ihan ulkonäöllisistä ja käytännön syistä mut leikkausjonoon ja ensimmäinen lekurikäynti seinäjoella oli syyskuussa 2010 jolloin oli myös ravitsemusterapeutin vastaanotto. Viime viikolla oli ylävatsan ultra ja hoitajan vastaanotto ja huomenna pitäs mennä nielaisemaan kamera. (tätä toimenpidettä pelkään eniten koko prosessissa, mä kun olen lähihoitaja ja ollut avustamassa moisessa hommassa, eikä kukaan siitä ole tykännyt pätkääkään! )
Niinkun sanoin, mä olen lähihoitaja, vanhustyöhön erikoistunut ja pitäs vielä jaksaa hommia puskea muutama vuosi ennen eläkeikää. Kilojen takia selkä on ihan romuna, jalat huutaa halleluujaa joka työpäivän jälkeen ja yleiskuntokin on aivan rapana, joten tää on kyllä ainoo mahdollisuus mulle.
Pitäkää mulle peukkuja huomista varten.. hirvittää aivan hel... tisti..
Hanna
Hanna- Viestien lukumäärä : 11
Registration date : 17.01.2011
Vs: Hanna tässä päivää!
Tervetuloa palstalle.
Ihan turhaan panikoit. Ei siihen letkun nielentään kukaan ole kuollut vaikka ei ihanampia asioita olekkaan
Meikäläinen yökki niin et hiuksetkin oli mahanesteissä ja jos pakko olisi menisin uudestaan, vapaaehtoisesti en
Ihan turhaan panikoit. Ei siihen letkun nielentään kukaan ole kuollut vaikka ei ihanampia asioita olekkaan
Meikäläinen yökki niin et hiuksetkin oli mahanesteissä ja jos pakko olisi menisin uudestaan, vapaaehtoisesti en
Megamisu- Viestien lukumäärä : 87
Registration date : 23.11.2010
Tervetuloa ikätoveri, olet tehnyt järkevän päätöksen terveytesi eteen!
Tsemppiä huomiseen!
Tsemppiä huomiseen!
Lyltsy- Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Registration date : 28.03.2010
Toivottavasti gastro sujui sukkelaan. Muuta kait ei siitä toimenpiteestä voi toivoa ?
Tervetuloa mukaan palstailemaan!
Tervetuloa mukaan palstailemaan!
Poutapilvi- Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010
Ihan rauhassa hengittelet ja kuuntelet hoitajaa niin se on ohi hetkessä.
eräpena- Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010
Tervetuloa joukkoon!
Itsellä vielä gastro edessä, mutta luultavasti siitä selviämme!
Itsellä vielä gastro edessä, mutta luultavasti siitä selviämme!
Tuikku68- Viestien lukumäärä : 79
Ikä : 56
Registration date : 02.12.2010
Tervetuloa palstalle ja niinkuin jo tuossa mainittiinkin, kukaan ei ole siihen vielä kuollut
Mukavaa tuo ei ole mutta menisin minäkin uudestaan jos pakko olisi, mulla oli naama ja luomet pari päivää violetin väriset, sen verran yökötti kaiken aikaa vaik kuinka yritin olla rento.. mut se mikä ei tapa, vahvistaa
Mukavaa tuo ei ole mutta menisin minäkin uudestaan jos pakko olisi, mulla oli naama ja luomet pari päivää violetin väriset, sen verran yökötti kaiken aikaa vaik kuinka yritin olla rento.. mut se mikä ei tapa, vahvistaa
MRA123- Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009
Moikka Hanna ja tervetuloa!
Itsekin ihan uutena ja vihreänä täällä ja leikkaus on vasta haaveissa. Tsemppiä
Itsekin ihan uutena ja vihreänä täällä ja leikkaus on vasta haaveissa. Tsemppiä
Sarppa- Viestien lukumäärä : 38
Registration date : 16.01.2011
Selvisinpäs!!!!
okei,
gastroskopia on ohi. Olihan se kamalaa.. oksensin koko ajan ja vähäinenkin letkun liikautus sai uuden oksennuksen lentämään.(vatsa tosin oli tyhjä ja oksensin pelkkää sappinestettä/limaa ) ei auttanut hoitajan hokea että nielaise/rentoudu.. ei meinannut toimenpiteestä tulla mitään mutta rauhoittavaakaan en saanut.. hirveää.. toivottavasti ei ikinä enää tarvitse mennä. nyt tiedän miltä niistä potilaista tuntuu joita kärrään samaan toimenpiteeseen ja yritän lohduttaa että hyvin se menee yms.
Nyt on kurkussa sellanen olo että pitäs oksentaa... hirveitä röyhtäisyjä tulee.
jos mulle vielä tää toimenpide määrätään kieltäydyn kohteliaasti mutta tanakasti. onkai sitä jumaliste muitakin konsteja keksitty.. potilaana mulla on oikeus kieltäytyä lääkärin määräämästä toimenpiteestä niin että mun osaltani tämä oli ainoa tähystys. kiitos ja kumarrus..
hanna
gastroskopia on ohi. Olihan se kamalaa.. oksensin koko ajan ja vähäinenkin letkun liikautus sai uuden oksennuksen lentämään.(vatsa tosin oli tyhjä ja oksensin pelkkää sappinestettä/limaa ) ei auttanut hoitajan hokea että nielaise/rentoudu.. ei meinannut toimenpiteestä tulla mitään mutta rauhoittavaakaan en saanut.. hirveää.. toivottavasti ei ikinä enää tarvitse mennä. nyt tiedän miltä niistä potilaista tuntuu joita kärrään samaan toimenpiteeseen ja yritän lohduttaa että hyvin se menee yms.
Nyt on kurkussa sellanen olo että pitäs oksentaa... hirveitä röyhtäisyjä tulee.
jos mulle vielä tää toimenpide määrätään kieltäydyn kohteliaasti mutta tanakasti. onkai sitä jumaliste muitakin konsteja keksitty.. potilaana mulla on oikeus kieltäytyä lääkärin määräämästä toimenpiteestä niin että mun osaltani tämä oli ainoa tähystys. kiitos ja kumarrus..
hanna
Hanna- Viestien lukumäärä : 11
Registration date : 17.01.2011
Tervetuloa Lapuan flikka mukaan. Joo, eihän se gastro mukava koe ole, mutta hengissä kuten totesit! Kyllähän tämänkin saa erityistapauksissa nukutuksessa/humautuksessa.
Nyt vain tohtorille pääsyä odotellen.
Nyt vain tohtorille pääsyä odotellen.
sateenkaarenpäässä- Viestien lukumäärä : 214
Registration date : 26.07.2010
Tervetuloa minunkin puolesta Hanna=) tsemppii vaan matkallesi.
Heluna- Viestien lukumäärä : 155
Ikä : 49
Registration date : 19.03.2010
Heluna alat olla jo laiheliini!onnea ja tervetuloa Hanna mukaan!
anne.heide- Viestien lukumäärä : 177
Registration date : 27.12.2010
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa