jonna esittäytyy
+2
eräpena
jonna0303
6 posters
Sivu 1 / 1
jonna esittäytyy
Moikka. täällä olen seuraillu ja kirjautunutkin heti leikkauksen jälkeen, mutta nyt vasta lapseni avustuksella onnistunut käyttämäänkiin tätä.
Olen leikattu kuopiossa 11.10.2010 ja juuri maanantaina menossa ensimmäiseen kontrolliin.. olo on hyvä ja paino tippunut omasta mielestä sopivasti, maanantaina selvii sit totuus..
Kaikki on mennyt melkein hyvin olen ollut tyytyväinen.. ruoka on hallinnut elämääni koko aikuisiän ja voin sanoa että se hallitsee koko loppuelämän, mutta eri tavalla... mielihalut muutttuneet ja annokset pienentyneet.. kaikkea maistellu ja vähään tyytynyt.
Mikkeliin helmikuussa tapaamiseen tulossa ja vihdoinkin saan jutella asiasta ihmisten kanssa joille asia on läheinen. Toivottavasti meitä on monta paikalla. mut palaillaan ja hyvää viikonloppua kaikille!
Olen leikattu kuopiossa 11.10.2010 ja juuri maanantaina menossa ensimmäiseen kontrolliin.. olo on hyvä ja paino tippunut omasta mielestä sopivasti, maanantaina selvii sit totuus..
Kaikki on mennyt melkein hyvin olen ollut tyytyväinen.. ruoka on hallinnut elämääni koko aikuisiän ja voin sanoa että se hallitsee koko loppuelämän, mutta eri tavalla... mielihalut muutttuneet ja annokset pienentyneet.. kaikkea maistellu ja vähään tyytynyt.
Mikkeliin helmikuussa tapaamiseen tulossa ja vihdoinkin saan jutella asiasta ihmisten kanssa joille asia on läheinen. Toivottavasti meitä on monta paikalla. mut palaillaan ja hyvää viikonloppua kaikille!
jonna0303- Viestien lukumäärä : 25
Registration date : 07.11.2010
Vs: jonna esittäytyy
Porukassa aina hauskempaa. Klva kuulla uusia kokemuksia.
eräpena- Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010
Tervetuloa meijän jengiin
Täää on hyvä paikka juuri siksi kun kaikki painii saman asian kanssa
Täää on hyvä paikka juuri siksi kun kaikki painii saman asian kanssa
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Tervetuloa ja nähdään sitten mikkelissä!
Gilraen84- Viestien lukumäärä : 249
Ikä : 40
Registration date : 16.12.2010
Tervetuloa jonna0303!
Piitu- Viestien lukumäärä : 218
Registration date : 14.12.2010
Tervetuloa joukkoon. Tapaamme Mikkelissä .
dooris- Viestien lukumäärä : 39
Registration date : 06.09.2010
Kuopiossa käyty ja kaikki ok. Leikkauksesta paino puonnu 14kg ja yhteensä 19. Tästä on kiva jatkaa....
Ruokavaliokin ollu ihan ok koska verituolokset ihan hyvät. Nyt vaan odottelen Mikkelin tapaamista ja muiden ajatuksia!
Ruokavaliokin ollu ihan ok koska verituolokset ihan hyvät. Nyt vaan odottelen Mikkelin tapaamista ja muiden ajatuksia!
jonna0303- Viestien lukumäärä : 25
Registration date : 07.11.2010
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa