Alejoa esittäytyy ja tarvii kannustusta!!!!!
+5
tigertytto
Möhköfantti
Tertsukka
eräpena
alejoa
9 posters
Alejoa esittäytyy ja tarvii kannustusta!!!!!
Moi vaan kaikille.
Olen 33-vuotias 6 lapsen äiti. Painon kanssa olen kamppailut siitä asti kun menin kouluun eli 7 vuotiaasta. Olen aina pudottanut painoa ja välillä enemmän ja välillä vähemmän, parhaimmillaan olen saanut pois noin 40 kg:a. Mutta kaikki on kyllä tullu aina takaisin, korkojen kera.
Tällä hetkellä odottelen 21.2. klo 7.00, koska silloin minulle on varattu leikkausaika TYKS:iin. Sitä ennen vielä yksi ravintoterapeutin käynti ja keuhkokuvaus sekä kirurgin juttusilla käynti.
Painoa olen nyt saanut pois noin 16 kg, mutta nyt paino on pysynyt samassa kuukauden ja pitäis pikkuhiljaa aloitella eneä, puuh!!
Jotenkin on ny jääny jumitus ja harmitus päälle.
Olen 33-vuotias 6 lapsen äiti. Painon kanssa olen kamppailut siitä asti kun menin kouluun eli 7 vuotiaasta. Olen aina pudottanut painoa ja välillä enemmän ja välillä vähemmän, parhaimmillaan olen saanut pois noin 40 kg:a. Mutta kaikki on kyllä tullu aina takaisin, korkojen kera.
Tällä hetkellä odottelen 21.2. klo 7.00, koska silloin minulle on varattu leikkausaika TYKS:iin. Sitä ennen vielä yksi ravintoterapeutin käynti ja keuhkokuvaus sekä kirurgin juttusilla käynti.
Painoa olen nyt saanut pois noin 16 kg, mutta nyt paino on pysynyt samassa kuukauden ja pitäis pikkuhiljaa aloitella eneä, puuh!!
Jotenkin on ny jääny jumitus ja harmitus päälle.
alejoa- Viestien lukumäärä : 6
Registration date : 07.01.2011
Vs: Alejoa esittäytyy ja tarvii kannustusta!!!!!
Tsemppiä, sulla keikkausaika tiedossa, monilla on vaan odottelua että milloin pääsee leikkuriin. Kyllä se paino tippuu.
eräpena- Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010
Kyllä sitä aikaa on odotettu, terveyskeskuslääkärin lähetteen kirjoittamisesta leikkausaikaan menny melkein 1½ vuotta.
Älähän siellä masennu, oot jo kuitenkin noinkin pitkällä. Itsellä vasta eka aika ravitsemussuunnittelijalle ja sisätautilääkärille helmikuun alussa, joten täällä odotellaan vielä pitkästi
Tertsukka- Viestien lukumäärä : 100
Registration date : 27.12.2010
Tervetuloa joukkoon Hienoa että leikkausaika jo tiedossa . Meitä odottajia täällä piisaa, ja ainaki mie tääl katson kadehtien tuota päivämäärää (itsellä jo odotusaika ylittäny 2vuotta ja päivämäärä ei tiedos vaikka leikkausjonossa oon)
Möhköfantti- Viestien lukumäärä : 156
Registration date : 14.11.2010
Tevetuloa palstalle alejoa
Sulla saman verran lapsia ku mulla Ja mulla n mennyt kaksi vuotta tässä leikkaus rumbassa,tosin oma tyhmyys nyt kun peruin leikkauksen jonka piti olla marraskuussa
Maaliskuussa uusi aika tyksiin ja juttusille lääkärin kanssa toivottavasti saan pian uuden leikkaus ajan jota en peru vaikka mikä olisi
Sulla saman verran lapsia ku mulla Ja mulla n mennyt kaksi vuotta tässä leikkaus rumbassa,tosin oma tyhmyys nyt kun peruin leikkauksen jonka piti olla marraskuussa
Maaliskuussa uusi aika tyksiin ja juttusille lääkärin kanssa toivottavasti saan pian uuden leikkaus ajan jota en peru vaikka mikä olisi
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
No niin Alejoa!
Nyt tiukka loppurutistus ja se on siinä! Kiva kuulla kuulumisiasi sitten matkan varrella. Tervetuloa!
Nyt tiukka loppurutistus ja se on siinä! Kiva kuulla kuulumisiasi sitten matkan varrella. Tervetuloa!
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Nyt ollaan saatu taas langan päästä kiinni....
Tsemppiä, leikkauaika noin lähellä jo. Nyt ei enään periksi anneta.
Itse jo leikkausen käynyt, mulla meni tk:n lähetteestä 2v2kk. leikkauseen
Jaksaa, jaksaa loppuun asti...
Itse jo leikkausen käynyt, mulla meni tk:n lähetteestä 2v2kk. leikkauseen
Jaksaa, jaksaa loppuun asti...
heiduska72- Viestien lukumäärä : 57
Ikä : 52
Registration date : 12.11.2010
Tervetuloa mukaan!
Poutapilvi- Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010
Heippa vaan Alejoa ja tervetuloa tanne foorumille. Taalta saat paljon tietoa ja myotaelamista, kaikki me taalla ollaan samassa venhossa.
Onnea matkaan ja loppurutistukseen!
Onnea matkaan ja loppurutistukseen!
Tantta- Viestien lukumäärä : 296
Registration date : 21.12.2009
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa