Tätäkö tämä on?
+3
Piitu
Nancy
heiduska72
7 posters
Tätäkö tämä on?
Kolme viikkoa leikkaksesta, paino tippunut 4kg.
Aluksi kaikki näytti kuin kirjasta luetulta, mutta kuinka ollakkaan 2,5viikkoa leikkauksesta alkoi oksettaa kaikki mitä syö tai pikemminkin yrittää syödä. Olin jo ajatellut onnistuvani hyvin kun otin sen 1,5dl ruokaa ja söin, välillä liian nopeasti ja välillä onnistuin hitaasti syömisessä.
Nyt kun yrittää jotain syödä niin alkaa sylkeä kertymään suuhun heti ja tulee paha olo. Kai tämä kuuluu asiaan.
Aluksi kaikki näytti kuin kirjasta luetulta, mutta kuinka ollakkaan 2,5viikkoa leikkauksesta alkoi oksettaa kaikki mitä syö tai pikemminkin yrittää syödä. Olin jo ajatellut onnistuvani hyvin kun otin sen 1,5dl ruokaa ja söin, välillä liian nopeasti ja välillä onnistuin hitaasti syömisessä.
Nyt kun yrittää jotain syödä niin alkaa sylkeä kertymään suuhun heti ja tulee paha olo. Kai tämä kuuluu asiaan.
heiduska72- Viestien lukumäärä : 57
Ikä : 52
Registration date : 12.11.2010
Vs: Tätäkö tämä on?
Hei,
Minulle on käynyt ihan samalla tavalla, että kai se kuuluu todellakin asiaan. Muista kuitenkin jotain syödä, ettei käy niinkuin minulle, että menee veriarvot huonoksi ja elimistö alkaa oireilemaan.
Minä olen nyt muutaman päivän syönyt väkisin, vaikka ei mikään maistuisikaan. Vaikeaa se on, mutta jospa se tästä helpottaa. Viikon päästä menen uudelleen verikokeisiin niin sitten nähdään, onko pakkosyönti korjannut veriarvoja.
Minulle on käynyt ihan samalla tavalla, että kai se kuuluu todellakin asiaan. Muista kuitenkin jotain syödä, ettei käy niinkuin minulle, että menee veriarvot huonoksi ja elimistö alkaa oireilemaan.
Minä olen nyt muutaman päivän syönyt väkisin, vaikka ei mikään maistuisikaan. Vaikeaa se on, mutta jospa se tästä helpottaa. Viikon päästä menen uudelleen verikokeisiin niin sitten nähdään, onko pakkosyönti korjannut veriarvoja.
Nancy- Viestien lukumäärä : 95
Ikä : 55
Registration date : 04.08.2010
Kiitos Nancy viestistä,
itse menossa ensi viikolla kirurgin lopputarkastukseen ja verikokeisiin.
itse menossa ensi viikolla kirurgin lopputarkastukseen ja verikokeisiin.
Tsemppiä ja parempaa vointia sulle heiduska72!
Piitu- Viestien lukumäärä : 218
Registration date : 14.12.2010
Toivotaan et olosi korjaantuu pikapuoliin!Mä täällä kauhulla luen teidän leikattujen tarinoita ja odotan mitä on edessä..kuulostaa niin hullulta kun kerrotte et ei voi syödä eikä maistu mikään,tuntuu et mahotonta mun kohalla jopa yrjötaudissakin oon syöny,toivon tosiaan et minunkin halut,siis ruokahalut katoaisi!hyvää jatkoa sulle!
anne.heide- Viestien lukumäärä : 177
Registration date : 27.12.2010
Kohta 4 viikkoa leikkauksesta ja aivan kuin olisit kirjoittanut minusta Heiduska. En voi syödä, mutta juon sokerittomia tuoremehuja tai puristan itse appelsiinista.Energiaahan meidän olisi saatava jostain. Koin aika hyväksi hiukan sulaneen jätskin. Sitä sain menemään desin.Paino vähentynyt vasta 6kg.
Mutta... nyt huomasin , minulle on tullut kalkkunan liehuhelttaa muistuttava lärpäke leuan alle !!
Mutta... nyt huomasin , minulle on tullut kalkkunan liehuhelttaa muistuttava lärpäke leuan alle !!
.tuisku.- Viestien lukumäärä : 18
Registration date : 03.01.2011
Tuoremehusta, mulla tulee siitä vieläkin huono olo. Proteiinipitoisista ruuista tulee paras olo.
Lyltsy- Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Registration date : 28.03.2010
Minä en ole edes uskaltanut ajatella ottavani tuoramehua,
tänään ja eilenkin kaikki on pysynyt sisällä mitä olen sinne uskaltanut laittaa.
Eiköhän tämä tästä iloksi muutu, vaaka tosin elää taas omaa elämäänsä näytti aamulla 108,9kg
tänään ja eilenkin kaikki on pysynyt sisällä mitä olen sinne uskaltanut laittaa.
Eiköhän tämä tästä iloksi muutu, vaaka tosin elää taas omaa elämäänsä näytti aamulla 108,9kg
Hei Heiduska! Kuulostaa tutulta eli suurinpiirtein noin minullekin kävi. Reilu 2 viikkoa leikkauksesta aloin olla huonovointinen ja samoja oireita oli eli sylkeä tuli hirveesti suuhun. Menin jopa lääkäriin kun aloin pelkäämään että joku suolisauma vuotaa mutta kaikki oli kunnossa ja lähettivät Tyksistä kuvausten jälkeen kotiin. Pahoinvointia kesti viitisen viikkoa ja sen jälkeen oireet lieventyivät. Toki myöhemminkin oli pahoinvointia mutta ihan eri mittakaavassa. Itse join silloin jääkylmää piimää pakastimessa olleesta lasista henkeni pitimiksi... Voimia sinulle, aikaa tämä projekti vaatii!
turkutuulia- Viestien lukumäärä : 154
Registration date : 20.10.2009
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa