Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Jei!tavallinen xl-vaate mahtuu jo päälle

5 posters

Siirry alas

Jei!tavallinen xl-vaate mahtuu jo päälle Empty Jei!tavallinen xl-vaate mahtuu jo päälle

Viesti kirjoittaja Tia-Maria77 La Tammi 01, 2011 6:06 am

Mun on ihan pakko hehkuttaa täälläkin,nyt on lähtenyt 20 kiloa viime kesästä,leikkausta ennen 10 sen(leikkaus oli 14.12.2010) jälkeen toinen mokoma :) kävin eilen alennusmyynneissä romuamassa ja olin niin onnellinen kun kävin sokoksella pitkästä aikaa vaateosastolla ja löysin ihanan mekon kokoa xl ja mietin että uskaltaisinkohan kokeilla,kun on niin tottunut ettei mikään koskaan,ikinä mahdu päälle...
Ei hemmetti sehän meni päälle ja näytti jopa hyvältä :)))pienehköt riemunkiljaisut tuli pukukopista silloin.En muista milloin viimeksi mulle olisi mahtunut tavallinen xl-vaate päälle...miten voikaan olla noin pienestä onnellinen.Ennen käytin kokoa 52-54.Ja entäs saappaat!!nyt meni jopa tavalliset saappaat jalkaan :)
Tia-Maria77
Tia-Maria77

Viestien lukumäärä : 16
Registration date : 12.04.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Jei!tavallinen xl-vaate mahtuu jo päälle Empty Vs: Jei!tavallinen xl-vaate mahtuu jo päälle

Viesti kirjoittaja MRA123 La Tammi 01, 2011 3:29 pm

Upea tunne ! ! Hienoa!
Mäkin siivosin vaatekaappini ja johan tuli tilaa, vanhoilla vaatteilla koitan tässä vielä mennä, onneks on tullu säästettyä vanhoja rytkyjä !
On ihanaa kun menee koluamaan kaappeja ja löytää pienempiä vaatteita ja kun kokeilee ja mahtuu päälle niin kyllä mieli on hyvä!
Tästä on hyvä jatkaa!
MRA123
MRA123

Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009

Jei!tavallinen xl-vaate mahtuu jo päälle Empty Vs: Jei!tavallinen xl-vaate mahtuu jo päälle

Viesti kirjoittaja Gilraen84 La Tammi 01, 2011 4:59 pm

Onnea Tia-Maria77, sulla sitten ollut sama vaatekoko, kun mulla vielä toistaseks on...Mulla leikkaus siis 12.1.2011 ja olen nyt kaks viikkoa eneilly ja painoa lähtenyt 10kg Smile
Gilraen84
Gilraen84

Viestien lukumäärä : 249
Ikä : 40
Registration date : 16.12.2010

Viesti kirjoittaja Tia-Maria77 La Tammi 01, 2011 6:06 pm

Mä painoin kesällä 124-126kg ,nyt painoa on 105 kg,pituutta multa löytyy 174cm,eli hyvälle alkaa näyttää jos tästä vielä se 30kg lähtisi.
Miten ihanalle tuntuu sekin kun liikkuminen on helpompaa.Kuorsaus on ihan pientä tuhinaa enää entiseen verrattuna (kuulemma) Smile
Moni asia on muuttunut parempaan suuntaan Smile
Tia-Maria77
Tia-Maria77

Viestien lukumäärä : 16
Registration date : 12.04.2010

Viesti kirjoittaja Gilraen84 La Tammi 01, 2011 6:14 pm

No mä oon sua reilusti lyhkäsempi, huikeat 161cm... painoa tällä hetkellä tuo 125.1kg, pahimmillaan oli 138kg (hyi yök!)...
Gilraen84
Gilraen84

Viesti kirjoittaja Piitu Ma Tammi 03, 2011 2:47 am

Onnea normaalikokoiselle!

Piitu

Viestien lukumäärä : 218
Registration date : 14.12.2010

Viesti kirjoittaja Poutapilvi Ti Tammi 04, 2011 2:46 am

Onnittelut!!

Itse ostin tänään talvitakin kokoa 42 ja olin ihan ymmyrkäisenä onnesta. Takki meni kiinni vaikka oli paksu pusero alla!! cheers
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010

Viesti kirjoittaja Gilraen84 Ti Tammi 04, 2011 4:15 am

Onnea sinullekin Poutapilvi Smile Perästä tullaan Very Happy
Gilraen84
Gilraen84

Viesti kirjoittaja Poutapilvi Ti Tammi 04, 2011 9:06 pm

Kiitos Smile
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa