Ylimääräisiä ene-pusseja tarjolla
2 posters
Sivu 1 / 1
Ylimääräisiä ene-pusseja tarjolla
En tiedä minne tämän olisin kirjoittanut, toivottavasti ei mennyt pahasti pieleen..
Orimattilasta löytyisi Nutrilettin päärynä- ja ananaspusseja ylimääräisenä, voin huomenna laskea monta niitä on, villi veikkaus että yli kaksi laatikollista. Itse yliarvioin ene-kuurini tarpeen ja rehellisyyden nimissä nuo olivat pahoja :)
Jos joku sattuu tarvitsemaan, niin nuo saa tulla hakemaan. En tiedä kannattaako noita postittaa, mutta jos nyt joku haluaa postimaksun maksaa niin voinhan ne kyllä postiinkin viedä ...
Voin toimittaa kauppareissulla Pukkilaan, Orimattilan keskustaan tai Lahteen jos joku lähellä asuva olisi ene-kuuria aloittamassa.
Laita yksityisviestiä jos satsi kiinnostaa! Lähtee kalliiseen 0 euron hintaan!
Orimattilasta löytyisi Nutrilettin päärynä- ja ananaspusseja ylimääräisenä, voin huomenna laskea monta niitä on, villi veikkaus että yli kaksi laatikollista. Itse yliarvioin ene-kuurini tarpeen ja rehellisyyden nimissä nuo olivat pahoja :)
Jos joku sattuu tarvitsemaan, niin nuo saa tulla hakemaan. En tiedä kannattaako noita postittaa, mutta jos nyt joku haluaa postimaksun maksaa niin voinhan ne kyllä postiinkin viedä ...
Voin toimittaa kauppareissulla Pukkilaan, Orimattilan keskustaan tai Lahteen jos joku lähellä asuva olisi ene-kuuria aloittamassa.
Laita yksityisviestiä jos satsi kiinnostaa! Lähtee kalliiseen 0 euron hintaan!
Humppakahva- Viestien lukumäärä : 41
Registration date : 13.10.2010
Vs: Ylimääräisiä ene-pusseja tarjolla
Mä en tarviisi montaa, mutta mahtaisitko postimaksun hinnalla postittaa pussin/pari kumpaakin? Olisi nyt kätevä maistaa noita, ettei tartte koko laatikollista ostaa todetakseen, että on kamalia...
Lilly- Viestien lukumäärä : 14
Registration date : 12.12.2010
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa