Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Ilotar tervehtii

2 posters

Siirry alas

Ilotar tervehtii Empty Ilotar tervehtii

Viesti kirjoittaja Ilotar Ke Joulu 29, 2010 3:51 am

Hei enpä ole tänne kirjoittanut näköjään esittelyäkään..luettua on tullut enempi ja kirjoiteltua toiselle foorumille.
joten annanpa tännekkin jotain itsestäni.
syyskuussa 2009 lähete eteenpäin
1.12.2010 leikkuri
Paino projektin alussa 185kg kun vihdoin sain ostettua vaakan joka punnitsee...epäilen et paino oli jo 200 pintaan tossa keväällä 2009, kun katsoo valokuvia..
Olin miettinyt tätä lekkuria jo varmaan vuoden 2000 alkupuolella ekoja kertoja, mut aina ajattelin, et yritän kyllä vielä kerran itse...mut ainahan ne takas tuli ne kilot.
Vihdoin sitten päässä naksahti eräänä kauniina päivänä, että nyt loppui, tää on enään mun ainoa vaihtoehtoni..ja saman tien soitin työterveyteen ajan, josta sain lähetteen.Päätöksen tehtyäni olisin ollut valmis astelemaan leikkuriin vaikka niiltä jaloilta, muuta tietty 1.5v meni, että pääsin leikkuriin asti monen mutkan kautta..ja sain pois painostani ylli 30 kiloa..ja pystyin myös pitämään sen pois, koska tiesin, että vihdoin apukeino tulee avukseni...
NYT olen sitten epätoivoinen ja pettynyt, koska paino ei vaan tipu...kuukausi mennyt ja samat lukemat kun leikkuriin mennessäni...mutta karpaten eteenpäin...pakkohan sen kele on alkaa tippumaan....ja puntari on pannassa maanantaihin asti...tere vaan kaikille läskitaistosotureille cheers
sitä ilmeisesti odottaa liikoja ja haaveilee 10 kilosta heti ekana kuukautena pois...ja kun ei sitten mene kiloakaan, niin voiks tää olla totta????

Ilotar

Viestien lukumäärä : 5
Registration date : 07.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Ilotar tervehtii Empty Vs: Ilotar tervehtii

Viesti kirjoittaja bulleriina Ke Joulu 29, 2010 3:58 am

Moi!

Leikkauksen jälkeen ainakin minulla asiat lähtivät tapahtumaan huomattavasti hitaammin, kuin enen aikana. Jotenkin kroppa kerää nestettä helpommin ja turvottelee. Minua auttoi veden juominen. Pyrin edelleen juomaan 2 litraa vettä /vrk kaiken muun juodun (tee, kahvi ym) lisäksi. Toinen tärkeä on riittävä proteiinien saanti. Se sinulla varmaan karpatessa toteutuukin. Kolmas juttu on, että saat riittävästi kaloreita. Liian pienillä elimistö menee totaalijumiin ja pitää jokaisesta grammasta kynsin hampain kiinni.

En tiedä, onko näistä vihjeistä sinulle mitään apua, mutta joka tapauksessa hurjasti kärsivällisyyttä toipumiseen!

bulleriina

Viestien lukumäärä : 182
Registration date : 09.04.2009

Viesti kirjoittaja Ilotar Ke Joulu 29, 2010 4:18 pm

Kiitos Bulleriina viestistäsi,aloinkin tossa laskeen noita kaloreita eilisistä syömisistä ja sain 1800 kaloria, laskin kyllä näppituntumalla ja yläkanttiin, mut luulen et mul päinvastoin on liikaa kaloreita kuitenkin...joten kokeilen nyt pitää ne 1200 tuntumassa...tätä laskemistahan tää on edelleen, en ainakaan tunnu saavan ilmaiseksi mitään, mutta tulihan tossa tietty ennen leikkuria otettua löysät pois..joten, ehkä se ottaa aikansa...jätän nyt aamusta lisäprotskun jauheen muodossa nauttimatta ja jätän väliin melekin jokapäiväiset pähkinäni..noin desi-kaksi,niissähän on sikana kaloreita...kaikki sokeripitoinen on myös pannassa.Juomisesta en ole huoissani, koska olen aina juonut hyvin ja menee edelleen...vettä. jossa puristettua sitruunamehua..jatketaan taistoa toverit I love you

Ilotar

Viestien lukumäärä : 5
Registration date : 07.09.2009

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa