Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

nutriletlitkut,yök

5 posters

Siirry alas

nutriletlitkut,yök Empty nutriletlitkut,yök

Viesti kirjoittaja mamma-77 Ti Maalis 24, 2009 7:37 pm

Nyt ekaa päivää näitä nutrilettelitkuja juon....ja tekis mieli unohtaa koko homman et sais kunnon pöperöö No !!! Aamulla "suklaapirtelö" meni jotenkuten alas, mut nyt päivällä join sellasen Allevon thai-sopan, oli JÄRKKYY...ootteko syöny muuta ku näitä litkja tän kuukauden ennen leikkausta? Fuskanneet joku päivä? Ite ajattelin kyllä tossa viikon päästä mennä oikeen ravintolaan syömään ja sitten baariin?!?! mitä luulette? kyse olis siis vaan tästä yhdestä päivästä...vai pitäiskö unohtaa se ja vetää kiltisti näitä litkuja nyt sit vaan?! tongue

mamma-77

Viestien lukumäärä : 36
Registration date : 19.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

nutriletlitkut,yök Empty Vs: nutriletlitkut,yök

Viesti kirjoittaja Tepa Ke Maalis 25, 2009 12:43 am

Minä lopetin nutrilet-kuurin viiden päivän jälkeen, koska en jaksanut töissä kehnon olon vuoksi. Sen jälkeen jatkoin lopun kuukauden ihan perinteisellä laihiksella. Kirurgin asettama pudotustavoite oli kohdallani 3-4 kg. Pudotin viisi. Leikkauksen jälkeen kirurgi sanoi, että maksani oli täysin normaali, mikä kai oli tarkoitus.
Tepa

Tepa

Viestien lukumäärä : 16
Registration date : 08.09.2008

Viesti kirjoittaja Rozeanne Ke Maalis 25, 2009 2:07 am

mamma-77 kirjoitti:Nyt ekaa päivää näitä nutrilettelitkuja juon....ja tekis mieli unohtaa koko homman et sais kunnon pöperöö No !!! Aamulla "suklaapirtelö" meni jotenkuten alas, mut nyt päivällä join sellasen Allevon thai-sopan, oli JÄRKKYY...ootteko syöny muuta ku näitä litkja tän kuukauden ennen leikkausta? Fuskanneet joku päivä? Ite ajattelin kyllä tossa viikon päästä mennä oikeen ravintolaan syömään ja sitten baariin?!?! mitä luulette? kyse olis siis vaan tästä yhdestä päivästä...vai pitäiskö unohtaa se ja vetää kiltisti näitä litkuja nyt sit vaan?! tongue

Niin... minä otin sellaisen asenteen, että on pakko yrittää tosissaan, ja yritin ajatella, että ENE dietti oli harjoittelua tulevaan. Ja minun oman terveyteni parhaaksi. Ei siinä auttanut fuskata enää yhtään, oli oltava rehellinen itselleen ja todettava, että tähän olen itseni syönyt ja nyt se sitten loppuu. Minä käytin vain kylmiä "litkuja", en saanut suolaisia alas.
Ja hyvää harjoittelua se olikin. Tuli katsottua mitä syö ja minkä verran, sillä minulle ei todellakaan ole helppoa omaksua uutta ruokailutapaa eikä sitä, mitä saa syödä ja mitä ei...

Toivotan sulle tsemppiä ja uskoa siihen, että pystyt vetämään tuon dietiin läpi. Omaksi parhaaksesi Very Happy
Rozeanne
Rozeanne

Viestien lukumäärä : 75
Registration date : 19.09.2008

nutriletlitkut,yök Empty ENE haltuun!!

Viesti kirjoittaja hillosilmä Ke Maalis 25, 2009 1:47 pm

Minun ENE diettiäni helpotti kasvisten ja kasviskeittojen syönti, sekä "patukat". Ja vaikka söinkin pari kolme kertaa päivässä keittoa sekä yhden patukan, putosi painoni neljässä viikossa lähes 10 kiloa jocolor
Kasviskeittojen ohjeet sain ravitsemussuunnittelijaltani, niin ja myös Valion sokerittomat mehukeitot sallittiin välipalaksi!
Tsemppiä!!! cheers
hillosilmä
hillosilmä

Viestien lukumäärä : 9
Registration date : 08.12.2008

Viesti kirjoittaja mamma-77 Ke Maalis 25, 2009 7:48 pm

tää on nyt vasta toinen päivä ja oon NIIIIN kyllästyny tähän, päätä särkee ja kauhee nälkä...varsinkin kun pitää laittaa ruokaa kolmelle muksulle, ja pienintä vielä syöttää niin vaikeeta vaikeeta on.Joku sanoi että 3-4 päivä olis pahimmat, kuinkahan on? ja helpottaako tää vielä joskus? Tänään pitäis mennä anoppilaankin, kääk, kuinkahan seki menee, meinaan et ei oo mikään mun lempipaikka muutenkaan No

mamma-77

Viesti kirjoittaja mamma-77 To Maalis 26, 2009 4:28 am

voi vali vali vali, minä siis Rolling Eyes ! No anoppilas meni aika ok ja nyt taas litkutkin muka maistuu Smile

mamma-77

nutriletlitkut,yök Empty Kyllä saa valittaa...

Viesti kirjoittaja hillosilmä To Maalis 26, 2009 1:53 pm

Anoppila reissut .... ne on hirveitä No Ei anopissa itsessään ole muuta vikaa kuin se ruoan määrä, mitä pöytään ilmestyy kerta toisensa jälkeen pale ENE-vaiheessa en suostunut lähellekkään.... Onneksi asuvat melko kaukana, joten seuraava koetinkivi on pääsiäisenä... munia, mämmiä, pashaa, rahkaa, yms. yms.... Ja pitäisi vielä 5kiloa tiputtaa ennen leikkausta! alien Niin ja toinen ENE-sessio on vielä edessä, kunhan tiedetään leikkauspäivä! Positiivisella mielellä eteenpäin!! bounce
hillosilmä
hillosilmä

Viestien lukumäärä : 9
Registration date : 08.12.2008

Viesti kirjoittaja mamma-77 Su Maalis 29, 2009 11:43 pm

siis nyt menee kyl pian hermot...kuudes päivä rupee oleen jo pulkas,mut paino ei oo laskenu ku 200g Evil or Very Mad Ei ne varmaan sit leikkaakkaan ku ei paino nyt sit tipu?! 21.4 sairaalaan ja sillon ne kattoo ultralla maksan tilannetta kai, leikkaus olis seuraavana päivänä, mut mun onnella ne lähettää mut kotiin laihdutteleen lisää No

mamma-77

Viesti kirjoittaja ritu Ma Maalis 30, 2009 12:52 am

Ei muuta kun pysyt tiukasti niissä pusseissa eläkä syö muuta niin kyllä se painon on pakko pudota, eihän ne hyviä ole mutta menee ne alas kun tiedostat että tää on viimmeinen kerta ja ei ikinä enää nutripusseja leikkauksen jälkeen tarte syödä.

ritu

Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 17.09.2008

Viesti kirjoittaja mamma-77 Ma Huhti 06, 2009 6:24 pm

voi Evil or Very Mad Nyt neljästoista päivä litkuja ja paino tippunut 1,8kg Evil or Very Mad Soitin taas sairaalaan ja valitin, ja tietenkin se oli sama tympee hoitsu...Se jaksoi taas kertoa että tämä on suuri leikkaus ja joku täällä vaasassa on siihen kuollutkin. Entod olisi sitä taas halunnut kuulla, pelkään niin maan per...eesti et niin käy mullekkin Sad

mamma-77

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa