sektioarpi+muutama muu kysymys+tietoa minusta
+4
mamuska
iso-iita
Tepa
countrywoman
8 posters
Sivu 1 / 1
sektioarpi+muutama muu kysymys+tietoa minusta
Onko kellään tietoa onko leikkaus joskus jouduttu perumaan vatsan alueelle tehdyistä edellisistä leikkauksista johtuen?
Olen itse tehnyt päätöksen mennä hakemaan lähetettä ko.leikkaukseen. Ikä 54,Bmi yli 40, verenpaine, diabetesII, polvet leikattu meniscien takia kahteen kertaan+toisesta polvesta kasvain,(molemmista lonkista otettu luuta) välilevytyrä, fibromyalgia, kulumia polvissa, toinen nilkka murtunut jne...syöty Acompliaa(josta hyvä vaste, valitettavasti vedetty pois markkinoilta), Xenical kokeiltu, painonvartijat xtosi monta( muistaakseni vuodesta 1978), kiloklubi, Herbalife, pussikeitot,Adkins (vähähiilihydraattinen dieetti),kuntosali+personaltrainer.. ym aina kilot takaisin
Lasten jälkeen 25 ikävuoden jälkeen taistelua. Lihoin tytöstä 30 kg ja pojasta 25 kg. Jos yhteiskilomäärä, jonka olen vuosien varrella laihduttanut laskettaisiin yhteen minua ei olisi olemassa, menis miinuksen puolelle
Sukurasituksena: verenpaine, diabetes, reuma, aivoinfarkti. sydäninfarkti....luulisin pääseväni jonoon. Onko jonot todella näin pitkiä?
Olen nyt ollut sairaslomalla vuodesta 2007 työuupumuksen sekä tuki-ja liikuntaelinvaivojen vuoksi. Työpaikalla yritetty tehdä kaikki,
jotta työni olisi mahdollisimman kevyttä, mutta ei ole onnistuttu. Koulutuksena terveydenhuoltoala ja IT-ala.
Olen itse tehnyt päätöksen mennä hakemaan lähetettä ko.leikkaukseen. Ikä 54,Bmi yli 40, verenpaine, diabetesII, polvet leikattu meniscien takia kahteen kertaan+toisesta polvesta kasvain,(molemmista lonkista otettu luuta) välilevytyrä, fibromyalgia, kulumia polvissa, toinen nilkka murtunut jne...syöty Acompliaa(josta hyvä vaste, valitettavasti vedetty pois markkinoilta), Xenical kokeiltu, painonvartijat xtosi monta( muistaakseni vuodesta 1978), kiloklubi, Herbalife, pussikeitot,Adkins (vähähiilihydraattinen dieetti),kuntosali+personaltrainer.. ym aina kilot takaisin
Lasten jälkeen 25 ikävuoden jälkeen taistelua. Lihoin tytöstä 30 kg ja pojasta 25 kg. Jos yhteiskilomäärä, jonka olen vuosien varrella laihduttanut laskettaisiin yhteen minua ei olisi olemassa, menis miinuksen puolelle
Sukurasituksena: verenpaine, diabetes, reuma, aivoinfarkti. sydäninfarkti....luulisin pääseväni jonoon. Onko jonot todella näin pitkiä?
Olen nyt ollut sairaslomalla vuodesta 2007 työuupumuksen sekä tuki-ja liikuntaelinvaivojen vuoksi. Työpaikalla yritetty tehdä kaikki,
jotta työni olisi mahdollisimman kevyttä, mutta ei ole onnistuttu. Koulutuksena terveydenhuoltoala ja IT-ala.
countrywoman- Viestien lukumäärä : 26
Registration date : 24.03.2009
Vs: sektioarpi+muutama muu kysymys+tietoa minusta
Sektioarpi ei ainakaan silloin haittaa, jos se on niin sanotussa bikinirajassa. Muuten arvista voi olla haittaa, jos on muodostunut paljon kiinnikkeitä. Käsittääkseni silloin voidaan joutua tekemään avoleikkaus.
Tepa
Tepa
Tepa- Viestien lukumäärä : 16
Registration date : 08.09.2008
Kiitos Tepa
Minulle on tehty ns. hätäsektio eli vatsa vedetty auki pystysuunnaassa.
Ajattelin vaan josko se haittaa. No täytynee katsoa tietoa lisää tuosta avoleikkauksesta.
Ajattelin vaan josko se haittaa. No täytynee katsoa tietoa lisää tuosta avoleikkauksesta.
mulla kans sectio arpi pystyyn päin. en ole vielä päässyt lääkärille eli asia on ihan alussa mulla.
toivon niin että pääsisin leikkaukseen sitten aikanaan. pituutta 170cm ja paino huitelee 130kilon yläpuolella... en jaksa enää. tämä vaikuttaa kovasti mun mieleen ja itsetuntoon.
miten sitten se asia katsotaan kun syön psyykelääkkeitä....
toivon niin että pääsisin leikkaukseen sitten aikanaan. pituutta 170cm ja paino huitelee 130kilon yläpuolella... en jaksa enää. tämä vaikuttaa kovasti mun mieleen ja itsetuntoon.
miten sitten se asia katsotaan kun syön psyykelääkkeitä....
iso-iita- Viestien lukumäärä : 4
Registration date : 23.03.2009
Syön itse myös masennuslääkkeitä kaikkien noiden muiden vaivoihin syömieni lääkkeiden lisäksi.
Jaksaminen minultakin lopahti. Painoa on kertynyt päälle 120 kg ja pituutta 165 cm, että sillai.
Mutta tsempataan yhdessä.
Jaksaminen minultakin lopahti. Painoa on kertynyt päälle 120 kg ja pituutta 165 cm, että sillai.
countrywoman kirjoitti:Syön itse myös masennuslääkkeitä kaikkien noiden muiden vaivoihin syömieni lääkkeiden lisäksi.
Hei! Oletteko saaneet tietoa siitä masennuslääke asiasta? itse syön Cymbaltaa 90mg /pv. Se auttaa kipuihin polvissa tosi paljon ja on pitänyt myös ruokahalut terveellisenä, ettei oo tullu yösyömistä tmv. ongelmia.
Eli ootteko kuulleet, että psykalääkitys olisi ollut esteenä?
mamuska- Viestien lukumäärä : 37
Registration date : 23.04.2009
countrywoman kirjoitti:Kiitos Tepa
Mulla on kans sektioarpi pystypäin ja siitä on tultu on kaksi kertaa uloskin
sappirakko on leikattu tähystyksellä ja sit mull on viä tullu jostakin ilmeisesti napatyrä...onkohan näistä esteiksi leikkaukselle??
mamuska- Viestien lukumäärä : 37
Registration date : 23.04.2009
Itselläni oli Doxal 50mg/päivässä käytössä ja minulta varmistettiin, että lopetan sen ennen leikkausta. Sairaalasta saaduissa papereissa on leikkaushoidon vasta-aiheita ovat vaikea-asteinen psyykkinen sairaus tai potilaan yhteistyökyvyttömyys, vaikea syömishäiriö tai alkoholin liikakäyttö. Minulla ei ainakaan ollut estettä tähystyksellä tehdystä sappileikkauksesta.
Pia- Viestien lukumäärä : 63
Ikä : 42
Registration date : 12.10.2008
Nyt olen siinä pisteessä, että odotan pääsyä Lassin obeesiklinikalla, eli lähete on mennyt ja vastaus saapunut, että olen jonossa.
Soittelin sinne ja saattaa mennä elokuulle, lääkäri lomalla jne. Mutta eteenpäin mennään. Kuitenkin kaikki vielä edessä
Soittelin sinne ja saattaa mennä elokuulle, lääkäri lomalla jne. Mutta eteenpäin mennään. Kuitenkin kaikki vielä edessä
Aika Lassin obeesiklinikalle 9.6, aika kivasti etenee..
Mulla ei ny oo 100% varmaa tietoa tosta sektio haavan vaikutuksesta mut eikös se kumminki ole navasta alaspäin jos on tehty pystysuoraan? Joka tapauksessa ohitus tai sleeve tehdään ylensä tähystys leikkauksena ja ne värkit on tuolla ylä vatsan puolella eli navasta ylöspäin 5-7 pientä reikää.
Eli mun ymmärtäkseni navan alapuolelle tehdyt leikkaukset ei pitäis vaikuttaa. Mut niinku saoin varmaa tietoo mulla ei valitettavasti ole.
Eli mun ymmärtäkseni navan alapuolelle tehdyt leikkaukset ei pitäis vaikuttaa. Mut niinku saoin varmaa tietoo mulla ei valitettavasti ole.
möhrötti- Viestien lukumäärä : 67
Registration date : 05.09.2008
Minulla on sektiohaava pystyssä navasta alaspäin, mutta eipä haitannut leikkausta. Olen ymmärtänyt, että lähinnä navan yläpuoliset asiat voivat vaikuttaa, eli jos entisistä leikkauksista on tullut kiinnikkeitä tms.
Minulle tehtiin GBP leikkaus, ja sen kaikki leikkaushaavat ovat navan yläpuolella.
Minulle tehtiin GBP leikkaus, ja sen kaikki leikkaushaavat ovat navan yläpuolella.
Apotar- Viestien lukumäärä : 6
Registration date : 06.09.2008
sektio arpi
sektio arvesta ei haittaa leikkaukseen, samoin vanha iso sappileikkaus arpi ei ollut kiinnikkeineen esteenä minun ohitusleikkauksessa. minullakin on iso napa tyrä eikä se estänyt leikkausta, vaan yrittivät poistaa tyrän samalla, mutta ei onnistunut. se leikataan myöhemmin, mutta kuitenkin mahdollisimman nopeasti.
isomummi- Viestien lukumäärä : 13
Registration date : 21.03.2009
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa