Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Gilraen84 esittäytyy

+21
bmi35
anne.heide
Onnekas13
Tuikku68
Elämä edessä
heiduska72
kissus nytkö jo
dooris
Megamisu
Adele
Lovely
jappa
Nana
eräpena
Piitu
Wee2be
Poutapilvi
MRA123
simri
Möhköfantti
Gilraen84
25 posters

Sivu 1 / 4 1, 2, 3, 4  Seuraava

Siirry alas

Gilraen84 esittäytyy Empty Gilraen84 esittäytyy

Viesti kirjoittaja Gilraen84 To Joulu 16, 2010 2:05 pm

Hei!
Minäkin ilmottaudun porukkaan mukaan ja samalla tässä kerron lyhyesti itsestäni.

Elikkäs olen 26v tyttönen Helsingistä. Painoa alkoi kertyä kroppaani hiljalleen, kun täytin 14v ja aloin seurustella. Seurustelun myötä mä vaan paisuin ja paisuin ja kun heräsin tähän tosiasiaan, olin auttamatta myöhässä. Painoa ei ollut vain paria kiloa ylimääräistä, vaan muistutin jo sotanorsua. Tällä hetkellä mittani ovat 161cm ja 135kg.

Pitkään olen leikkausta miettinyt ja helmikuussa kävin juttelemassa lääkärille asiasta, mutta koska julkisella puolella jonotusaika on mielestäni kohtuuton, niin hakeuduin yksityiselle. Ymmärrän kyllä heitäkin, joilla ei tähän olisi varaa, mutta onneksi minulla on, en olisi enää jaksanut odottaa 2 vuotta, mikä minulle ilmoitettiin jonotusajaksi tuossa kaksi viikkoa sitten, niinpä hakeuduin tuonne Eiraan.

Eilen oli kirurgilla käynti ja sovimme leikkausajan minulle viikolle 2 (joko 12.1.2011 tai 13.1.2011). Operaatio GBP tehdään minulle Eiran sairaalassa.
Gilraen84
Gilraen84

Viestien lukumäärä : 249
Ikä : 40
Registration date : 16.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Gilraen84 esittäytyy Empty Vs: Gilraen84 esittäytyy

Viesti kirjoittaja Möhköfantti To Joulu 16, 2010 3:03 pm

Tervetuloa joukkoon suureen Very Happy pienenemään
Möhköfantti
Möhköfantti

Viestien lukumäärä : 156
Registration date : 14.11.2010

Viesti kirjoittaja simri To Joulu 16, 2010 3:35 pm

Tervetuloa!

simri

Viestien lukumäärä : 73
Registration date : 05.06.2010

Viesti kirjoittaja MRA123 To Joulu 16, 2010 6:23 pm

Tervetuloa! Kohtahan sulla leikkurin ovi heilahtaa Razz
MRA123
MRA123

Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009

Viesti kirjoittaja Poutapilvi Pe Joulu 17, 2010 3:55 am

Tervetuloa mukaan, kohtahan sulla jo leikkauskin on edessä Smile
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010

Viesti kirjoittaja Gilraen84 Pe Joulu 17, 2010 3:56 am

Kiitoksia Smile

Juu kohta tosiaan heilahtaa leikkurin ovi. Eneily alkaa mulla maanantaina, siitä lukuisia kokemuksia, joten se menee rutiinilla, vaikkakaan en kyl yhtää tykkää niiden pussejen mauista. 12kg pitäs saada pois ennen leikkausta ja uskon siihen kyllä pystyväni. Aloin keventämään ruokavaliotani jo 1kk sitten.
Gilraen84
Gilraen84

Viesti kirjoittaja Wee2be La Joulu 18, 2010 7:31 pm

Tsemppiä matkaan! Ja tervetuloa Smile
Wee2be
Wee2be

Viestien lukumäärä : 287
Ikä : 43
Registration date : 29.05.2010

http://wee2be.vuodatus.net

Viesti kirjoittaja Gilraen84 La Joulu 18, 2010 9:08 pm

Kiitoksia wee2be Smile
Juuh eneilyn alotin tänään ja voi että noi litkut onkin sitten pahoja, en muistanut niiden olevan näin kammottavia, mut kenties aika kullannut muistot! Tätä nyt sit leikkaukseen saakka, 12kg pitäs karistaa...Olen varma, että onnistun, koska olen päättäväinen luonne ja jos jossain päätän onnistua näin myös tapahtuu, miksi en sit onnistu painonhallinnassa...noo sanotaan et multa puuttuu pitkäjänniteisyys kokonaan, oon semmonen kaikkimullehetinyt-tyyppi Very Happy
Gilraen84
Gilraen84

Viesti kirjoittaja Piitu Su Joulu 19, 2010 1:39 am

Tsemppiä eneilyyn ja rauhallista Smile leikkauksen alusaikaa!

Piitu

Viestien lukumäärä : 218
Registration date : 14.12.2010

Viesti kirjoittaja Gilraen84 Su Joulu 19, 2010 4:10 am

Kiitoksia Piitu! Ainakin mulle tulee erilainen joulu, koska olen päättänyt, etten edes jouluna sorru, pusseilla mennään joulu ja uv Very Happy maanantaina tapaaminen rt:n kanssa ja tiistaina sisätautilääkäri Smile
Gilraen84
Gilraen84

Viesti kirjoittaja Gilraen84 Ma Joulu 20, 2010 12:19 am

Helpotusta eneilyyn. Äiti sai hankittua kuntosaliltaan mulle noita xtravaganzan-pusseja ja ne on 100000000x parempia, kun esim. nutriletit. Kyllä nyt taas kelpaa, ei mulle kyl mee ku suklaa, suklaa-toffee ja vanilja noistakaa alas. Mut oon kyl nyt happyhappy ja sekin helpottaa ku tietää et 4 päivän jälkeen olo helpottaa, ainakin viimeksi kävi niin Very Happy Ketoosia odotellessa, mut kaks päivää jo selvitty!
Niin ja keskiviikosta paino tippunut 2kg Smile
Gilraen84
Gilraen84

Viesti kirjoittaja Gilraen84 Ti Joulu 21, 2010 4:45 pm

Jee ravitsemusterapeuttikin näytti vihreää valoa eilen...eli tänään vielä sisätautilääkäri ja jos sieltä tulee vihreää valoa (miks ei tulis), kun ei verikokeista mitää löytynyt Smile ja maksa-arvotkin olivat hyvät. Sitten vaan odottelen leikkausta ja jatkan eneilyä...hyvin on jo paino pudonnut viime keskiviikosta tosiaan sen 3,3kg (tiedän että on nesteitä näin alkuun), mutta hyvää vauhtia kohti 12kg:n tavotetta mennään. Ennen leikkausta pitäs kirurgin mukaan toi 12kg laihtua, mut RT lohdutti et varmasti leikkaavat vaikka pudotus olisi "vain" 10kg Smile
Gilraen84
Gilraen84

Viesti kirjoittaja Gilraen84 Ke Joulu 22, 2010 8:57 am

Noniin elikkäs eihän se sisätautilääkäri musta löytänyt mitään, miksi ei voitaisi leikata niinkuin ennustinkin, ens viikolla varmistuu, että onko leikkaus 12.1. vai 13.1.2011, sitä siis enää jännitettävä. Tietty jos paino ei tipu tarpeeks on sit viel yks seikka, mutta se on kiinni vain itsestäni ja hyvin olen pitänyt itseni kurissa. "Palkinto" on nyt sen verran hyvä, että nyt täytyy tsempata ihan tosissaan Very Happy Olin tänään jopa ystävien kanssa baarissa ja kiltisti lipitin vain jäävettä ja pelasin bilistä Smile
Gilraen84
Gilraen84

Viesti kirjoittaja Wee2be Ke Joulu 22, 2010 3:57 pm

Kyllä se tippuu! Usko siihen ja leikkuupöytä odottaa makaajaansa 12 tai 13 päivä Very Happy
Wee2be
Wee2be

Viestien lukumäärä : 287
Ikä : 43
Registration date : 29.05.2010

http://wee2be.vuodatus.net

Viesti kirjoittaja eräpena Ke Joulu 22, 2010 4:08 pm

bounce cheers santa onnea.
eräpena
eräpena

Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010

Viesti kirjoittaja Nana Ke Joulu 22, 2010 4:39 pm

Tervetuloa minunkin puolesta! Smile

Olin itse Eirassa leikkauksessa 19.11. Olet oikein hyvissä käsissä siellä!Minulla ei ole ainakaan mitään negatiivistä sanottavaa! Hoitajat ja lääkärit aivan ihania!!

Jos saa kysyä kumpi sut leikkaa Monika tai Tom?
Ja jos haluat kysellä tai keskustella kokemuksista tai ihan mistä vaan niin kerron mielelläni... voit vaikka laittaa yksityisviestiä Smile

Tsemppiä eneilyyn! kyllä saat tiputettua tarvittavan määrän! Smile
Nana
Nana

Viestien lukumäärä : 74
Registration date : 12.09.2010

Viesti kirjoittaja Gilraen84 Ke Joulu 22, 2010 8:14 pm

Juu totta totisesti tuntuu paino tippuvan oikein ryminällä täällä osoitteessa. Viime keskiviikkona paino oli 135kg ja nyt 128kg... joo ei tarvi kertoo, et ne on nesteitä, mut siis mieletön startti kyllä mä nyt sen 12kg karistan itestäni!!! onneks kokoajan oon lomalla niin voin keskittyä nyt täysin tähän painon pudotus projektiin. Tänään olin reipas ja veivailin crosstrainerilla 45min ja lähden vielä kohta koirien kanssa ulkoilemaan Smile

Nanalle vielä mut leikkaavat Tom ja sit ruotsista tulee Peter Smile Hoitohenkilökunta on tosissaan ollut hyvin miellyttävää. Nythän olen siellä viikon sisään käynyt tosissaan 4 kertaa, et aika vauhdilla etenee tää mun leikkaukseen pääsy.

Gilraen84
Gilraen84

Viesti kirjoittaja Nana To Joulu 23, 2010 3:02 pm

Okei, mut leikkas Monika ja ruotsista Göran Smile Mulla meni yhteensä 5 viikkoo et olin leikkauspöydällä et se meni kyllä tosi nopeesti Smile
Nana
Nana

Viestien lukumäärä : 74
Registration date : 12.09.2010

Viesti kirjoittaja Gilraen84 Pe Joulu 24, 2010 6:56 pm

Mulla kanssa menee yhteensä toi 5 viikkoa Smile et ihan samalla aikataululla ollaan siis liikenteessä, olisin päässy nopeamminkin, mut 4 viikkoa kun pitää eneillä niin sit se vie pisimmän ajan Smile
Gilraen84
Gilraen84

Viesti kirjoittaja Gilraen84 Pe Joulu 24, 2010 9:48 pm

Vitsi mikä joulu...menkat alkoi ja on muuten sitten niin kipeet, etten mitää voi tehdä. Yritin kuusta koristella, mut ei siitä mitää tullu, onneks oon porukoilla niin äiti hoiti homman loppuun. Tuntuu tyhmältä, kun en voi mitenkään auttaa joulujärjestelyissä ja siks mulla ei oikein ole joulufiiliskään... ENE saa nyt jäädä yhdeksi päiväksi. Aamulla söin pikkusen puuroa, siis oikeesti vähäsen, varmaan jonku 1,5dl max. Kohta sit kinkkua syömään pikkusen ja vähä lootia, mut maltillisesti... Smile Ettei nyt mitää takapakkia kauheasti tulisi. Oon kyl niin turvoksissa, et en edes uskaltanu käydä vaa'alla ettei joulu mee kokonaan ihan piloille.
Gilraen84
Gilraen84

Viesti kirjoittaja eräpena Pe Joulu 24, 2010 10:30 pm

Unohda vaaka ja nauti tänään, Huomenna rauhallisemmin, niin maanantaina vaaka voi yllättää, pieni "lipsuminen" saa elimistöön vauhtia. Juot vaan paljon. rendeer
eräpena
eräpena

Viesti kirjoittaja Gilraen84 Pe Joulu 24, 2010 10:43 pm

Jepjep Smile pakko tehdä näin...etenkin kun äiti oli ylittänyt itsensä tänä vuonna kinkun kanssa, se maistuu aivan taivaalliselle (salaa maistoin pikkusiivun etukäteen) Very Happy
Gilraen84
Gilraen84

Viesti kirjoittaja eräpena Pe Joulu 24, 2010 10:54 pm

Minäkin sain eilen muistutuksen kuolevaisuudesta. Piikitin väärin insuliinia. oli pakko syödä hiilareita 6 tuntia, ettei mennyt liian alas. Lanssi tuli käynään, mutta siinävaiheessa ei enää hätä. Meni hunajaa suoraan purkista, hedelmäsokeria, kiisseliä, keksejä, leipää ja mehua ainakin. Tänään ei oikein maistu makea. Kinkku on hyvää. Embarassed
eräpena
eräpena

Viesti kirjoittaja Gilraen84 La Joulu 25, 2010 4:00 am

Hupsista eräpena, millä tavoin piikitit insuliinia väärin (mua tää kiinnostaa, kun musta on tulossa lähihoitaja)...Mä söin tänään nyt sit loppujen lopuks graavisuolattua lohta (n.50g), siikaa (n.20g), pienenpienen palan lasimestarin silliä (kunhan sain maistaa), kaks siivua kinkkua, pari lusikallista lanttu- ja perunalootaa, OLI NAMIA! Sit 2 rkl jälkkäriä (luumurahkasta tehty kevyt versio). Oon ylpeä itestäni, et syömiset pysy noinkin vähäisinä ja olo on ollut hyvä, kun ei oo tullut ähkyä. Sain vieläpä digivaa'an joululahjaks ja testasin sitä HETI syömisen jälkeen ja sit on vielä menkkaturvotukset ja silti se näytti "vain" 128,5kg, eli vaivaiset 500g enemmän kuin keskiviikkona, jolloin otin aamupainon meidän vanhalla vaa'alla, joten ei iskenyt ahdistus vaan levollisin mielin jatkan eneilyä taas huomenna. Konvehteihin tai pipareihin en ole koskenut ollenkaan Smile
Gilraen84
Gilraen84

Viesti kirjoittaja eräpena La Joulu 25, 2010 3:19 pm

Pitkävaikutteisen sijaan nopeaa ateria insuliinia 100 yks. Tuli kiire pitää sokerit ylhäällä. Usko pois ei hauskaa. Eiköhän tuö kerta riitä. Embarassed
eräpena
eräpena

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Sivu 1 / 4 1, 2, 3, 4  Seuraava

Takaisin alkuun