Minäki... jos mukkaa mahtuu
+38
HyeeNa!
Inka
Helka
piizu
bulleriina
Riski_iita
malluska
kotkanpoikanen
hansu
Maiski
tigertytto
Rosmariini
Lähestyy,lähestyy
maija
Lyyrinen tenori
bmi35
Matias
Tupsukka
fat old lady
spn
Megamisu
Elämä edessä
kissus nytkö jo
Tertsukka
Maryannele08
Lovely
Sarsura
Luisfigo
Gilraen84
teisku
simri
Piitu
Rovatar
MRA123
Möhköfantti
Bulla65
2FatToFly
eräpena
42 posters
Minäki... jos mukkaa mahtuu
Eräpena seuraillu sivusta, kun mahtavia itsensä voittajia täällä paljon.
Koko ikäni (+50v) ollut iso ja vahva. 4v sitten kaaduin ja jalat alta. Kipulääkkeillä ylös ja eteenpäin. Toukokuussa diabetesneuvolassa 169,5 kg.
Nyt KYS.in jonossa ja enellä 25 kg jo pois. Hyvää Joulunalkua kaikille
Koko ikäni (+50v) ollut iso ja vahva. 4v sitten kaaduin ja jalat alta. Kipulääkkeillä ylös ja eteenpäin. Toukokuussa diabetesneuvolassa 169,5 kg.
Nyt KYS.in jonossa ja enellä 25 kg jo pois. Hyvää Joulunalkua kaikille
eräpena- Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010
Vs: Minäki... jos mukkaa mahtuu
Tervetuloa mukaan joukkoon suureen. Sopu sijaa antaa ja mukavat ihmiset mahtuu aina mukaan.
Ohhoh!25 kiloa on paljon!
Lumista joulunalkua sinullekin.
Ohhoh!25 kiloa on paljon!
Lumista joulunalkua sinullekin.
2FatToFly- Viestien lukumäärä : 234
Registration date : 09.06.2010
Lämpimästi tervetuloa mukaan Eräpena, varmasti mahtuu joukkoon mukaan vaikka isoja oommekin! :) Totuuden nimessä todettakoon, että aika moni täällä alkaa olla jo melko piskuinen, niin moni ukko ja akka on antanut läskeille kyytiä :cheers: ! Onnittelut mahtavan hyvästä ene-tuloksesta, hyvää vauhtia näyt pienenevän sinäkin :). Oikein hyvää joulunaikaa myös sinulle! :santa: :rendeer:
Bulla65- Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 59
Registration date : 14.04.2010
Onnistuu kun eukko aloitti samaan aikaan dieetin[- 15kg].
Mulla oli alka pahana tuo Mellitus, viime jouluna levemiriä 270 ja rapidia 500- 700/ vrk. Nyt 100 ja 100.
Mulla oli alka pahana tuo Mellitus, viime jouluna levemiriä 270 ja rapidia 500- 700/ vrk. Nyt 100 ja 100.
Tervetuloa joukkoon suureen pienenemään
Möhköfantti- Viestien lukumäärä : 156
Registration date : 14.11.2010
Tervehdys, ja tervetuloa!
MRA123- Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009
Tervetuloa
Rovatar- Viestien lukumäärä : 314
Registration date : 05.12.2009
Tervetuloa eräpena, tosi upea "aloitus" sulla!
Piitu- Viestien lukumäärä : 218
Registration date : 14.12.2010
Kiitos paljon lämpimästä vastaanotosta tänne sivuille. Minulla on parasvaimo mitä olla voi ja tuo pikkutyttö tuossa olkapäällä kannustaa kanssa.
Tervetuloa!
simri- Viestien lukumäärä : 73
Registration date : 05.06.2010
Hyvää ja rentouttavaa Joulua kaikille. Minulla on onni asua pienessä metsämöklssä, joten ei tarvitse matkustaa maalle. Niinpä minut löytää täältä jos tulee ikävä.
Tervetuloa, Eräpena!
Loistava saavutus tuo 25 kg! Tuota menoa et mitään leikkausta kohta tarvitsekaan!
Minusta tuntuu, että näin Joulun aikaan mulle tulee varmaan tuon verran lisää!
Jouluiloa sinne metsämökkiin!
Loistava saavutus tuo 25 kg! Tuota menoa et mitään leikkausta kohta tarvitsekaan!
Minusta tuntuu, että näin Joulun aikaan mulle tulee varmaan tuon verran lisää!
Jouluiloa sinne metsämökkiin!
teisku- Viestien lukumäärä : 110
Ikä : 64
Registration date : 28.08.2010
Kiitos vuan. Mulla noita vaivoja niin paljon että on pakko saada paino 100 tai alle. Niin kauan menee ku jotain on odotettavissa, mut kela hylkäs jo 4 eläkehakemusta valituksineen, niin on pakko saada täys selvitys terveydestä Kelalle. Viimeksi 130 kiloisena juutuin magneettiputkeen ja joutuivat antamaan happea. Meni päiviksi näkö ja krampit repi lihakset että viikon olin sängyssä. Jäi kuvaus kesken. Jos tuo nyt joskus,,,, Nyt askel kerrallaan. Kiloista viism Jouluiloa silti.
Apua!
Olen pelännyt vuosikaudet sitä, että joutuisin magneettikuvaukseen, koska minulle kävisi juuri samalla tavalla!
Jos mahtuisin sisään, en varmaan mahtuisi enää ulos!
Minä haaveilen kanssa siitä, että joskus painaisin alle sata.
Se riittäisi mulle. En haluais olla langanlaiha, jolla koko kropan nahka sitten roikkuisi tyhjänä ympärillä, koska tässä iässä se ei enää kiinteydy samalla tavalla kuin nuorilla....siis nuoremmilla. Nuorihan toki olen mielestäni vieläkin...
Olen pelännyt vuosikaudet sitä, että joutuisin magneettikuvaukseen, koska minulle kävisi juuri samalla tavalla!
Jos mahtuisin sisään, en varmaan mahtuisi enää ulos!
Minä haaveilen kanssa siitä, että joskus painaisin alle sata.
Se riittäisi mulle. En haluais olla langanlaiha, jolla koko kropan nahka sitten roikkuisi tyhjänä ympärillä, koska tässä iässä se ei enää kiinteydy samalla tavalla kuin nuorilla....siis nuoremmilla. Nuorihan toki olen mielestäni vieläkin...
Vastahan tässä huimempi teini-ikä takana. Just tuossa70-luvulla käytiin Pavi.lla humpalla. Nyt oottelen et pääsis tuohon Savion lavalle Tangolle. Vielähä tässä muuten mutta tuo selekä. Mukava se on ongella istua kesällä lavan lähellä. Ehkä ens kesänä.
Aivan, siellä Pavilla sitä oltiin ihan tovi sitten... Hurriganesit ja muut...
Ihan tuntuu, ettei siitä kovin kauaa ole aikaa.
Nyt omat lapset kuuntelee niitä samoja biisejä, jotka oli silloinkin pop.
Ehkä sitä voisi ajatella, että ensi kesänä jaksaisi taas pistää jalalla koriasti!
Ihan tuntuu, ettei siitä kovin kauaa ole aikaa.
Nyt omat lapset kuuntelee niitä samoja biisejä, jotka oli silloinkin pop.
Ehkä sitä voisi ajatella, että ensi kesänä jaksaisi taas pistää jalalla koriasti!
Saa nyt ensi nähdä milloin leikataan ja helpottaako tuo selkä. Lupasivat että kipu hellittää kun paino laskee, ei oo vielä auttanu. Toistaiseksi välillä tarvii kaks keppiä, välillä pärjää yhdellä.
Tuli tänään aika tuonne ultraan ja 10,2 nähdään joko tuo helico lähti. Sit vois jo ootella leikkausaikaa KYS,stä.
Onnea eräpena, mun nimpparina saat tietää onko helico hylännyt sinut. Toivotaan parasta
Gilraen84- Viestien lukumäärä : 249
Ikä : 40
Registration date : 16.12.2010
Päivä kerrallaan mennään. Eilinen kirpparikierros pisti lonkat koville, nyt pikkuhiljaa alkaa vertyä. Huomenna puukon lestan teko ja tupen ompelu. Pysyy kädet kunnossa ku askartelee.
Kyllä se paino alkaa tippua sitten leikkauksenkin jälkeen, kun ennenkin olet jo paljon tiputtanut! Itselläni on selkävaivaa jo 2 v, nyt vuodessa on tippunut leikkauksen jälkeen 64kg, mutta selkäkipu ei hellitä-> siis SORI, riippuen tietysti taudista (mulla välilevyn pullistuma ja rappeutumista). Kuulema tollasiin kipuihin ei oo väliä painaako 40kg tai 140kg, samat kivut on ja pysyy=> todettu nyt oikein magneetissa ja itseasiassa kropan painopiste on muuttunut, niin kivutkin niillä osin lissäntyneet. Otan epilepsialääkettä(gabapentiniä 9 x 300mg vrkssa ja lisäksi 6 Panacodia) Tällä annostuksella käyn töissä ihan kuin kuka tahansa "terve" henkilö. Väsyttää, vit... jne, mutta elämää on IHANAA! Muut nivelet:polvet&lonkat kyllä tykkää kovastikin painonpudotuksesta ja niiltä osin kyllä elämä on parantunut huomattava´sti. Uniapnea ja kuorsuas poissa, verenpaine parempi (vaikka lääkitys edelleenkin päällä), verensokerit upeat, vaikka insuliinistä eroon en pääsekään, mutta pitkäaikaisen ottaminen pudonnut 147 yksiköstä 30!! Ateriainsuliinia enää en tarvitse, koska syön melkeinpä vain protskuja ja annoskoot niin pieniä, ettei insuliinia aterioilla enää tarvita.
TSEMPPIÄ VAAN, hyvä sitä tulee, jaksaa ainaski ensi kesänä hiukan ulkoilla ja nauttia elämästä, eli on sulla kaikkea kivaa odotettavissa, vaikka selkäkivuista et pääsisikään eroon! Toki toivon, et sun tapaus on eri kuin mun! Ruokailu on vuodenkin jälkeen siis hankalaa, kipuja eritoten palleassa edelleenkin tossa ylävatsalla, ruokaa mahtuu n. 30g lihaa kerrlalla aterialla, juomista "kunkku" on edelleenkin kylmä rasvaton maito! Toivon et vaan mulla on ollut "pitkä ja kivinen tie" ja et toisilla menis helpommin ja ilman tuskia leikkauksen jälkeen. Tuntuu kuitenkin, et jos olisin tiennyt etukäteen tään kaiken, olisin ihan varmaan pystyny psyykkaamaan itseni laihtumiseen ilman leikkaustakin. Käytän edelleen "tassettia" lautasmallina, syön ns. lautasellisen ja välillä itkun kanssa huudan itselleni, että olen syönyt oman annokseni, joten asia on selvä! Lisää ei saa ottaa! Tosin maistan kaikkea, mutta aivan minimaalisena annoksena, saatan jopa syödä pullaa jne. mutta esim. joulutortusta syön yhden sakaran ja sit sanon et riittää-> saan syödä huomennakin, jos tähän lopetan! Ei laihsuttaminen varmaan lopu koskaan ja oppia täytyy koko loppu elämä! Oliko tämä kaiken sen väärtti! No jokainen punnitkoon itse ajtuksiaan. Juu herättää varmaan agressioita joissain, mutta OLEN YKSI ESIMERRKKI, jolla on ollut VAIKEAA, helppoa ei ole ollut leikkauksen alusta saakka, teholla oltiin, keuhkokuumeen alistaman kotiin ja toipuminen siis kestänyt hyvin, hyvin pitkään! Kuitenkin toivon sydämmeni pohjasta, että Teillä kaikilla mulla menee(meni paremmin kuin minulla!
TSEMPPIÄ VAAN, hyvä sitä tulee, jaksaa ainaski ensi kesänä hiukan ulkoilla ja nauttia elämästä, eli on sulla kaikkea kivaa odotettavissa, vaikka selkäkivuista et pääsisikään eroon! Toki toivon, et sun tapaus on eri kuin mun! Ruokailu on vuodenkin jälkeen siis hankalaa, kipuja eritoten palleassa edelleenkin tossa ylävatsalla, ruokaa mahtuu n. 30g lihaa kerrlalla aterialla, juomista "kunkku" on edelleenkin kylmä rasvaton maito! Toivon et vaan mulla on ollut "pitkä ja kivinen tie" ja et toisilla menis helpommin ja ilman tuskia leikkauksen jälkeen. Tuntuu kuitenkin, et jos olisin tiennyt etukäteen tään kaiken, olisin ihan varmaan pystyny psyykkaamaan itseni laihtumiseen ilman leikkaustakin. Käytän edelleen "tassettia" lautasmallina, syön ns. lautasellisen ja välillä itkun kanssa huudan itselleni, että olen syönyt oman annokseni, joten asia on selvä! Lisää ei saa ottaa! Tosin maistan kaikkea, mutta aivan minimaalisena annoksena, saatan jopa syödä pullaa jne. mutta esim. joulutortusta syön yhden sakaran ja sit sanon et riittää-> saan syödä huomennakin, jos tähän lopetan! Ei laihsuttaminen varmaan lopu koskaan ja oppia täytyy koko loppu elämä! Oliko tämä kaiken sen väärtti! No jokainen punnitkoon itse ajtuksiaan. Juu herättää varmaan agressioita joissain, mutta OLEN YKSI ESIMERRKKI, jolla on ollut VAIKEAA, helppoa ei ole ollut leikkauksen alusta saakka, teholla oltiin, keuhkokuumeen alistaman kotiin ja toipuminen siis kestänyt hyvin, hyvin pitkään! Kuitenkin toivon sydämmeni pohjasta, että Teillä kaikilla mulla menee(meni paremmin kuin minulla!
Luisfigo- Viestien lukumäärä : 89
Registration date : 01.11.2009
Mulla vaihtoehdot nollilla. Keppien kans liikun tai kärryllä kaupoissa. Välilevytyriä 8välissä. Sokeri, verenpaine ja kipulääkkeet lähes täysillä. Tällä koetetaan saada muutama vuosi lisää. Ilman leikkausta max 3v jäljellä.
Käväisin puhaltamassa Helicot, viikon päästä tietää lähtikö. 8.2 ultra ja sit jännitetään leikkuriaikaa.
Mukaan mahtuu ja tervetuloa minunkin puolesta!!
Täältä saa hyviä neuvoja ja kiva itsekin kertoa omia juttujaan!!!
Täältä saa hyviä neuvoja ja kiva itsekin kertoa omia juttujaan!!!
Sarsura- Viestien lukumäärä : 43
Ikä : 57
Registration date : 27.06.2010
Tuli tieto että Helikopteri häädetty, maksa 6.7 cm ja paino pysynyt hyvin alhaalla eli leikkuriaika voi tulla piankin. JESH. Saa nähdä joutuuko pusseille vai meneekö ruokavaliolla leikkuriin asti.
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa