Miekkii esittäydyn...Mamma -67
4 posters
Miekkii esittäydyn...Mamma -67
Olen 43v. nainen pirkanmaalta.tampereen läheisyydestä.
Taistelua painon kanssa on taisteltu viimeiset 22vuotta...
Diabetes,kuluneet nivelet ja verenpaineet koholla todettiin 2005 ja huononpaan suuntaan on edennyt..
Huhtikuussa 2010 poikkesin oma lääkärin luona ja otin itse leikkausen puheeksi..ja hän laittoi lähetteen.
Kesäkuussa kävin rav.ter.lla..vihreää oli hänen palautteensa minulle..
Elokuussa oli lääkäri joka kuuli oman mielipiteeni---
Syyskuun eneilin -9kg ja lokakuun puolella kävin siinä tähystyksessä--ihan hyvin se meni..pari rajua yökkäystä mut siinä se..eilen sitten rav.terapeutti soitti ja ilmoitti leikkausajan 19.01 2011- - - - - Tapaninpäivänä alkaa eneily..ja tästä se sitten alkaa..tie uuteen terveenpään elämään. :DD
Olen ollut lihavimmillani 130kg joista pudotin 36kg..ja joista sain takaisin 20kg.
Punnitus rav.ter.n luona 119kg
Taistelua painon kanssa on taisteltu viimeiset 22vuotta...
Diabetes,kuluneet nivelet ja verenpaineet koholla todettiin 2005 ja huononpaan suuntaan on edennyt..
Huhtikuussa 2010 poikkesin oma lääkärin luona ja otin itse leikkausen puheeksi..ja hän laittoi lähetteen.
Kesäkuussa kävin rav.ter.lla..vihreää oli hänen palautteensa minulle..
Elokuussa oli lääkäri joka kuuli oman mielipiteeni---
Syyskuun eneilin -9kg ja lokakuun puolella kävin siinä tähystyksessä--ihan hyvin se meni..pari rajua yökkäystä mut siinä se..eilen sitten rav.terapeutti soitti ja ilmoitti leikkausajan 19.01 2011- - - - - Tapaninpäivänä alkaa eneily..ja tästä se sitten alkaa..tie uuteen terveenpään elämään. :DD
Olen ollut lihavimmillani 130kg joista pudotin 36kg..ja joista sain takaisin 20kg.
Punnitus rav.ter.n luona 119kg
Harkonen6- Viestien lukumäärä : 6
Registration date : 15.12.2010
Vs: Miekkii esittäydyn...Mamma -67
Onneee!!
Möhköfantti- Viestien lukumäärä : 156
Registration date : 14.11.2010
Hienoo Harkonen6!!
Tervetuloa palstalle, tänne onkin tainnut viime aikoina tulla enemmänkin meitä pirkanmaalaisia, hieno juttu
Tervetuloa palstalle, tänne onkin tainnut viime aikoina tulla enemmänkin meitä pirkanmaalaisia, hieno juttu
MRA123- Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009
Kiitos kannustuksesta..mie hiukka olin varautunut odotteleen kauemmankin aikaa mut ilokseni se puhelin sit eilen pirahti ja toi hyviä uutisia...marraskuussa ilmoitettiin se puolenvuoden jono...ja silti pääsin jo..toivottavasti noi aikataulu muutokset ei oo kovin yleisiä ainakaan niin että leikkausaika siirtyy kauemmaks..eli huhtikkussa aloite leikkaukseen ja tammikuussa leikkaus..8kk kaikkiaan odottelua :DD Mamma-67
Harkonen6- Viestien lukumäärä : 6
Registration date : 15.12.2010
Mahtava homma, onnea leikkuuseen ja tervetuloa mukaan kirjoittelemaan
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa