Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Leikkaus edessä minullakin :)

5 posters

Siirry alas

Leikkaus edessä minullakin :) Empty Leikkaus edessä minullakin :)

Viesti kirjoittaja peikkomuori Pe Joulu 10, 2010 11:20 pm

Heippa vaan kaikille Smile
Olen siis uusi täällä ja Tayssiin olen menossa leikkaukseen. Olen 44-vuotias kotona lasten kanssa viihtyvä äiti Pirkanmaalta, ja ylipainoinen olen ollut aina. Kaikenmoiset konstit on kokeiltu painonpudotuksessa, joskus vähän onnistunutkin, mutta takaisin olen karistetut kilot aina kerännyt.
Leikkausta olen itsekseni harkinnut parisen vuotta ja kun omalääkärini sitten elokuussa sitä minulle ehdotti, olin heti valmis. Very Happy
Ravintoterapeutilla käynti oli marraskuun lopulla ja tällä viikolla kävin sisät. lääkärin vast.otolla, joka näytti vihreää valoa leikkaukselle. Nyt siis odottelen aikaa kir.pkl:lle ja toivottavasti pian leikkaukseenkin. Tammikuussa olisi tarkoitus mennä neljä viikkoa ene:llä, onko ehdotuksia, mitä kannattaisi ostaa, ettei menisi aivan tervan juonniksi? Yritän aina joskus kirjoitella kuulumisiani Very Happy terkuin Peikkomuori

peikkomuori

Viestien lukumäärä : 43
Registration date : 09.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaus edessä minullakin :) Empty Vs: Leikkaus edessä minullakin :)

Viesti kirjoittaja Rullukka Pe Joulu 10, 2010 11:25 pm

Tervetuloa mukaan Peikkomuori! Very Happy

Rullukka

Viestien lukumäärä : 116
Ikä : 63
Registration date : 02.01.2010

Viesti kirjoittaja MRA123 La Joulu 11, 2010 2:42 am

Tervehdys Peikkomuori ja tervetuloa palstalle!
Mut leikattiin Taysissa 6.10.
Pussi eneilystä en osaa vinkkejä antaa koska itse olen eneillyt tavallisilla ruoka-aineilla.
MRA123
MRA123

Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009

Viesti kirjoittaja Poutapilvi La Joulu 11, 2010 3:10 am

Tervetuloa
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010

Viesti kirjoittaja peikkomuori La Joulu 11, 2010 3:32 am

Kiitos Smile

peikkomuori

Viesti kirjoittaja toukka79 La Joulu 11, 2010 3:38 am

Mehän mennään samassa tahdissa! Olin marraskuun lopussa RT:llä ja viimeisellä viikolla sisälääkärillä. Kirurgin tapaamista odottelen ja gastroa..tai siis tietoa niistä Smile

RT:kö sut tammikuun enelle ohjeisti?

Tervetuloa joukkoon!
toukka79
toukka79

Viestien lukumäärä : 185
Registration date : 05.08.2010

Viesti kirjoittaja peikkomuori La Joulu 11, 2010 4:04 am

Moikka vaan toukka79 Smile Huomasin kans, että meillä sama aikataulu:) Joo, RT: ohjeisti tammikuussa kokeilemaan neljä viikkoa, tai no, menee helmikuullekin kun aloitan 17.1. Tänään koemaistoin Nutriletin kanak. Ei se hyvää oo, mut sain alas Smile jatkoa odottelen täällä myös Smile Tsemppiä ja toivottavasti saadaan pian leikkausaikoja ( Mulle lupaili aikaa kirurgin puheille n. 2 kk:n sisällä )

peikkomuori

Viesti kirjoittaja toukka79 La Joulu 11, 2010 5:32 am

Meillä poikkeaa siis tuo leikkauspaikka, sillä mut leikataan Hatanpäällä. Onpas jännä vertailla aikataulua.

Milloin sulla lähti lähete Tayssiin? Mulla lähti työterveydestä elokuussa eli aika meni noin 3kk päähän.

Mullekin sanoivat että kirurgi olisi 2kk sisällä Smile Meillä on kuitenkin eri kirurgi joten saas nähdä!
toukka79
toukka79

Viesti kirjoittaja peikkomuori La Joulu 11, 2010 3:19 pm

Sain lähetteen tk-lääkäriltä 2.8.10 ja sit tosiaan kävin RT:n juttusilla 30.11 ja 8.12. sis.taut.lääkärillä. Mun mielestä lääkäri sanoi, että Tampereen seudulla näitä leikkauksia tehdään Hatanpäällä ja Taysissa, ja että kirurgit olisivat samat, eli 2 tekis näitä ja olisivat aina molemmat leikkauksessa. Toinen leikkaa ja toinen seuraa:) Mut hauska tosiaan, että niin samalla aikataululla edetään Wink.

peikkomuori

Viesti kirjoittaja toukka79 Ti Elo 09, 2011 2:41 am

Hei!

Tuolla toisessa ketjussa taisitkin minuun viitata ja tulin heti katsomaan aiempia rupattelujamme. Tästä näkee miten yksilöllisesti leikkauspolku etenee. Sulla on kyllä paino tippunut edellä loistavasti! On kyllä erikoista miten eri tahtiin loppujen lopuksi etenimme RT:n ja lääkärin käynnistä. Sulla siis gastron aika vielä tulollaan ja leikkausta edeltävä ene? Tayssin ruuhka taitaa olla aika kova Evil or Very Mad
toukka79
toukka79

Viesti kirjoittaja peikkomuori Ti Elo 09, 2011 5:09 pm

Moimoi Smile
Mä ilmeisesti säästyn tolta gastrolta, kun se on tehty mulle muutama vuosi sitten, eikä silloin löytynyt mitään.
Nyt olen eneillyt taas muutaman päivän, kun kevään ja kesän aikana paino oli "salakavalasti" palannut noihin tammikuun alun lukemiin. ( Mä en kyllä ymmärrä, kun ihan vaan muutaman jäätelön olen kesän aikana nautiskellut Rolling Eyes ) Oikeesti on niin helppo lipsua tuon syömisen kanssa...
Mulle tosiaan luvattiin leikkaus ennen kesälomia, kun olin vuorotteluvapaalla ja ammattini takia olis ollu hyvä tehdä se ennen töiden aloitusta. Nyt kuitenkin olen jo palannut töihin ja edelleen aikaa odottelen. Tänään soitin rt:lle ja hän katsoi, että syksylle on suunnitelmat. Saas nähdä, tarkoittiko tätä syksyä Wink Ei muuta ku odotellaan ja toivotaan parasta! Kaikkea hyvää sinulle, näyttää hienolta sinun lukemat Smile

peikkomuori

Viesti kirjoittaja peikkomuori Ke Joulu 07, 2011 3:05 pm

Leikkaus edessä 19.12 ja nyt olen eneillyt siitä asti, kun kirurgi soitti leikkauspäivää mulle tuossa pari viikkoa sitten lauantaina. Jännitystä ilmassa What a Face Enellä paino tippunut nyt hyvin.. Eikä lipsumisiakaan ole tullut Very Happy

peikkomuori

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa