Ilmoitus jonoon asettamisesta
+2
Nancy
Möhköfantti
6 posters
Ilmoitus jonoon asettamisesta
Tänään tuli sitten vihdoin postia oyssista. Ilmoitus jonoon asettamisesta. Ja nyt sitten ootellaan sitä aika ilmoitusta.
Kuinkas kauan teillä oyssissa kävijöillä on mennyt tuohon kirjeeseen? Ilmoitus-> aika?
Hui sit on se keuhkokuva, vatsan uä ja (yäk) tähystys.
Kuinkas kauan teillä oyssissa kävijöillä on mennyt tuohon kirjeeseen? Ilmoitus-> aika?
Hui sit on se keuhkokuva, vatsan uä ja (yäk) tähystys.
Möhköfantti- Viestien lukumäärä : 156
Registration date : 14.11.2010
Vs: Ilmoitus jonoon asettamisesta
Moi,
Toivottavasti asiat sujuvat kohdallasi hieman nopeammassa tahdissa kuin minulla. Jonoon asettamisesta meni kaksi vuotta ennen kuin pääsin leikkaukseen. Ja voi olla, että olisin jonossa vieläkin, jos en olisi käynyt gastroskopiassa täällä omalla paikkakunnalla.
Toivottavasti asiat sujuvat kohdallasi hieman nopeammassa tahdissa kuin minulla. Jonoon asettamisesta meni kaksi vuotta ennen kuin pääsin leikkaukseen. Ja voi olla, että olisin jonossa vieläkin, jos en olisi käynyt gastroskopiassa täällä omalla paikkakunnalla.
Nancy- Viestien lukumäärä : 95
Ikä : 55
Registration date : 04.08.2010
Hui, toivottavasti ei enää mee noin kauan ku tammikuussa tulee kaks vuotta ku lähete on lähteny oyssiin.
Möhköfantti...mulla tuli tuo ilmoitus heinäkuussa ja leikkuuaika sovittin jo marraskuussa eli se on 14.2.2011
Tietysti olen ahkerasti jonohoitajlle soitellut ja "kaupitellut" olevani valmis
Tietysti olen ahkerasti jonohoitajlle soitellut ja "kaupitellut" olevani valmis
Rovatar- Viestien lukumäärä : 314
Registration date : 05.12.2009
Rovatar: Kuinka pian sulle tuli sitten siitä ilmoituksesta tuo marraskuun käynti aika?
Heissan vaan kaikille!!
Mulle tuli kans tänään ilmoitus Seks:istä, että ovat vastaanottaneet lähetteen tk:sta. Johan kesti kauan näin tietokoneaikana, ku 1.12 laitettiin lähete. Jospa asiat alkaisivat nyt sitten etenemään...
Mulle tuli kans tänään ilmoitus Seks:istä, että ovat vastaanottaneet lähetteen tk:sta. Johan kesti kauan näin tietokoneaikana, ku 1.12 laitettiin lähete. Jospa asiat alkaisivat nyt sitten etenemään...
Krisu75- Viestien lukumäärä : 121
Registration date : 25.11.2010
Heinäkuussa tosiaan tuli se ilmoituaika leikkuujonoon laittamisesta...sitten soittelin jonohoitajalle pitkin syksyä..aluksi puhui että voi mennä tammikuulle se kirurgin,nukutuslääkärin+keuhkokuvan vastaaottoaika mutta sitten lupasi että järjestää ennen joulua kun kaikki tutkimukset on jo tehty .No sitten lokakuussa posti toi kirjeen ja aika tuonne oli 12.11.
Oulussa kun kävin niin papereihin oli merkitty :leikataan helmikuussa.
Soitin jonohoitajalle heti seuraaavalla viikolla vielä ja hän katsoi ajan minulle puhelimitse 14.2
Oulussa kun kävin niin papereihin oli merkitty :leikataan helmikuussa.
Soitin jonohoitajalle heti seuraaavalla viikolla vielä ja hän katsoi ajan minulle puhelimitse 14.2
Rovatar- Viestien lukumäärä : 314
Registration date : 05.12.2009
Jahans pitää mun kans alkaa pommittaa puhelimen välityksellä, vaik kirjeessä lukikin että puhelut eivät jouduta aikaa
Krisu75:lle: nyt siis sisätaudit ovat vastaanottaneet lähetteen. Seuraavaksi odottelet kutsua labroihin
ja sisätautilääkärille sekä ravitsemusneuvojalle. Alta näet minun aikatauluni, jossa pientä takkua.
Nyt odottelen sitten muita kutsuja ja tietoja. Ensi ma lääkäritalolla tähystys.
ja sisätautilääkärille sekä ravitsemusneuvojalle. Alta näet minun aikatauluni, jossa pientä takkua.
Nyt odottelen sitten muita kutsuja ja tietoja. Ensi ma lääkäritalolla tähystys.
sateenkaarenpäässä- Viestien lukumäärä : 214
Registration date : 26.07.2010
Kiitos, sateenkaarenpäässä!!
Toivotaan, että asiat etenevät.... Mulla eräs toinen leikkaus meinaa takuta edelleen... Eivät vissiin haluaisi leikata olkapäätä, ku oon vielä suht nuori, mutta ei tän jatkuvan kivun ja särynkään kanssa mukavaa oo, ja siihen vielä pienet lapset... Tänään kävin MRI koneessa "kokeilemassa" mahtuuko koneeseen, olisin osannu sanoa ilman kokeiluakin, että sopii, mutta eihän ne olis tietenkään uskoneet. Mulla ku tuo kroppa on niin eriparia!!! Navasta ylöspäin on suht normaali mutta sit alapuoli kaikkea muuta ku normaali.
Toivossahan on hyvä elää.... joten jatkan odottelua suunnasta tai toisesta!!!
Toivotaan, että asiat etenevät.... Mulla eräs toinen leikkaus meinaa takuta edelleen... Eivät vissiin haluaisi leikata olkapäätä, ku oon vielä suht nuori, mutta ei tän jatkuvan kivun ja särynkään kanssa mukavaa oo, ja siihen vielä pienet lapset... Tänään kävin MRI koneessa "kokeilemassa" mahtuuko koneeseen, olisin osannu sanoa ilman kokeiluakin, että sopii, mutta eihän ne olis tietenkään uskoneet. Mulla ku tuo kroppa on niin eriparia!!! Navasta ylöspäin on suht normaali mutta sit alapuoli kaikkea muuta ku normaali.
Toivossahan on hyvä elää.... joten jatkan odottelua suunnasta tai toisesta!!!
Krisu75- Viestien lukumäärä : 121
Registration date : 25.11.2010
Mulla meni tuosta kirjeestä alle 4 kk et olin Oyssin leikkuu pöydällä, mut mulla on pohjalla masiivilääkityksellä vaikeahoitoinen II-tyypin diabetes se nopeutti jonoa ihan raivolla..
kissus nytkö jo- Viestien lukumäärä : 592
Registration date : 09.09.2010
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa